Şimdi Ara

Aslında her an ölüyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaşadığımız zaman hızlıca akıp geçiyor.Ve ne kadar çabalasak ve üzülsekte,giden zaman asla geri gelmiyor.
    Ölüm ise yaşanılan hayatın tamamen kapanması ve giden zamanın asla geri gelmemesi demek.

    Yıllar sonra fark ediyoruz ki;geçirdiğimiz bir gün,bir saat,bir dakika,bir nefes alışımız,bir an bizim koca ömrümüz oluvermiş.
    İşte bu yüzden,"vaktin hakkını idrak eden kimse hayatın anlamını da idrak etmiştir,çünkü vakit hayat demektir" demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • maddesel doğum esasen ölümün kesinliği demektir. kişi doğmakla beraber ölmeye de başlar. bu bakımdan doğumla birlikte 0 orjinli bir merkez oluşur. kişiye atanmış pozitif bir ileri nokta mevcutken kişi 0 orjinine yaklaştıkça( eksildikçe) simetrik negatif bir varsayımsal pozisyondan 0 noktasına doğru negatif değer olarak artar ve maddesel sonda 0 da buluşur.

    bu esnada 0 ın kişisel anlamı üzerine kafa yormaya da matematik fizik felsefe denen 3 leme ile cevap ararız.

    bana göre 0 iki eşiti bölen her şeydir. bir açıdan kişinin fiziksel mekandaki pozisyonu her an için onu 0 layacak başka bir negatif değerle anlamlıdır ve bu değer meselenin ecelidir. yani ben taksimde bir kafede otururken benim negatif değerim de orada bir yerde olmak zorundadır ve bu değer ile birleşimim meselenin ecelidir.

    o esnada oluşan ölüm denen şeye, vade konulmuş her durum nazarı ile bakılır.

    ..........................

    0 ın insan, ilah, radovan, ratk,j, majka gibi olma durumları mevcut.

    bana göre 0; j dir. yani insanların ortak fikir birlikteliği konusundaki kusuru giderme çalışmasıdır. teorik olarak fiziksel bedenin kusurunun evlat denen şey olduğunu ileri sürmekyteyim. ölümle birlikte kişi değil evlat denen sureti ölür ki bu açıdan evladın aranan ilahi kudret olması bakımından 0 ilah denen suret olamaz kanaatindeyim. yani insan ölünce ilah tanri melek vs olamaz.

    ..........................
    olduğu şey ise zan edildiği her şeye karşı bir şey denen ve kutsal kitapta huruf diye adlandırılıp anlamını sadece yazıcısının bilebileceği bir şeye evrilen bir durum olabileceğini düşünmekteyim.

    biz esasen kutsal açısından huruf denen ilim açısından da kadın denen şeye bakıp bunun yaratılmış olma halinin mümkün olmadığını görmekteyiz.

    ...........................

    ben ve eşim kız çocuğu olarak evrildik ve başkasına eş olduk. dünyadaki türleşme bakımından kadın ve erkeğin bileşkesinin kadın denen nesnede toplanması esasen tek cinsin türün mevcudiyetini gösterir. bu bakımdan ilmen ikisi de dişil olan farklılaşmış organeller olarka kadın denen şeyin mümkün olamayacağını gösteriyoruz. zira türleşme üreme değildir.

    ................................

    o ın anlattığı şeyin özü yani ölümün anlamı evlat denen kavramın olmadığı yönünde. teorik olarak biz bir şeye öykünerek onun evladı yoktur demekteyiz. o denen şeyin 0 başlangıçlı orjinde mekanın her hangi bir anında negatif bir değeri bulunan bir şey olduğunu düşünmek olasıdır.

    ..........................

    bu durumun özü yani fiziksle bedenin ölümğnün nedeni mekan denen sorunsalda boşluk bırakmadan her bir noktaya ulaşabilme amacı olmalıdır.

    şöyle diyelim insanımsı eğer ki üstün bir güç tarafından yaratılmış ise ve ölmek üzere tasarlanmışsa amaç, 0 denen orjinli fiziksel her türlü mekanda görülebilen ve bu mekanlarda evlat denen(ilahi kudret) tezine çözüm üreten bir süreç.

    bu üstün anlayış mekana istiva ediyor ve mekanı tenzih ediyor diyelim. yani evladı yoktur yoksa ölüm vardır ve o evlat değildir zira o ölmektedir gibi düşünelim.

    ......................

    teorik olarak evlat denen süreçte hem evlat yoktur hem o evlat değildir denen şeyin bizi anne, baba, eş, birey, kardeş gibi durumlara sürüklediği ancak bir türlü evlat denen şeye ulaşım göstermediği bu nedenle bir kişi mirasçı bırakamıyor ise mülkün devamlı surette bir kişiye ait olduğu vurgulandığı anlaşılmaktadır.

    ......................

    ölümün bu açıdan ikinci fonksiyonu mülkün salt bir kişiye aidiyetinin vurgusudur.

    ......................
    ölümün fonksiyonel olarak evlat ve onun üzerinden götürdüğü bir vurgulama metodu mevcut. bu şey bir şekilde nedamet taşıyan bir itirafçı gibi türleşerek üreyemediğini bir kişiye miras bırakarak aslında onun evladı değil kendisi olduğunu beyan ettiğini düşünmekteyim. tabi bu benim kişisel yorumum. sizin yorumunuz ne kadar farklı olursa olsun evlat denen olşum sabittir ve siz bu değere anlam katarsınız. ben nedamet dedim siz evladı tartışamazken mutluluk diyebilirsiniz. öteki türlü konuyu saptırmış oluruz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.