Şimdi Ara

Fatura-Garanti Belgesi olmayan Samsung SSD icin Garanti nasil isler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
3.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Selamlar, Iyi bayramlar.
    Ikinci el forumdan samsung ssd almayi dusunuyorum ama saticisi urunun faturasi ve garanti belgesi olmadigini soyluyor. Urunu nereden aldigini hatirlamiyor ya da bilmiyor. Boyle bir durum icin samsung turkiye yi aradim ama fatura olmaksizin yardimci olamayacaklarini soylediler. Boyle bir durumda garantiden faydalanamaz miyiz? Nette epey arastirdim, yurtdisinda faturasiz seri nodan islem yaptiklarini ogrendim. Samsung Yurtdisi merkezle irtibata gecmek aklima geldi ama once buraya konu acmak istedim, belki bir fikri olan benzer sekilde olay yasayan vardir diye. Bilgisi olan paylasabilirse sevinirim.
    Bu arada urun 850 pro.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight of Rose -- 15 Haziran 2018; 10:54:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Samsung globale durumu mail atabilirsin.samsung gibi markanin tr ofisi bu cevabi veriyorsa kapatip degolup gitsinler.

    Fason firma yapsa kabul edilebilen durumu sansungun yapmasi rezillik.

    Ocz yoshiba trandscend sandisk gibi markalar almanizi oneririm.atizalandimi yalmanya hollanda fransa yollayin 2 haftada sifirini yollasinlar.

    Simdi dieki guney koreyemi yollayacksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sething -- 15 Haziran 2018; 15:46:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o kadar haklisiniz ki, bana bu cevabi bir firmanin tr bolumunun vermesi buyuk ayip gercekten. Biz son kullanici olarak zaten distrubutorlerin bu sekilde cevap vermesine alistik. Ama samsungun direk Tr ayagindan bu sekilde cevap almayi bende beklemiyordum.

    Vel hasil kelam, samsungun ssd lerini biliyorsunuz, gercekten cok basarili ve populerler. Ben global ofisine kadar gitmeyi dusunuyorum, yazacagim 3-4 cumle birsey. Diski almasam bile boyle bir rezaletten haberleri olsun adamlarin, belki benden sonra alacak birine faydam dokunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alırken seri noyla işlem yapmayan firmaları araştırıp uzak durmak lazım.

    samsung marka başka distribitör çıkışlı 100 lerce ssd sattım özellikle sorduğumda seri nodan işlem yaparız yeterki fiziksel hasar olmasın dediler.

    samsung un kendisi bu cevabı veriyorsa onların kaybı.

    sandisk ocz-toshiba gibi markalar alınabilir.

    ocz nin 2 hafta içinde yollanan diski faturasız-garanti belgesiz değişim yaptıklarını biliyoruz ki en son yolladığım disk 2 3 hafta ile garanti süresini bitirmiştir.

    elinizden geldiğinde sosyal medya ve plaformdan durumu paylaşırsanız kaç paralık firma oldukalrını yaptıkları-yapmadıkları dönüşlerle göreceksiniz.

    gigabyte gözü kapalı tavsiye ederdim ama kalitesini inkar etmesem bile gözümde zerre kadar değeri kalamdı sebebide 100lerce dolarlık ürünlerine global warranty etiketi varken tr ofisinin bakmayıp tayvan ofisinin de cevapo bile vermemeye başlaması.

    çokta fifi..

    anakartta asrock ekran kartında evga varken kim takar giga yı artık..
  • Samsung Ürünleriniz için (özellikle sorgulaması netten yapılamayan ssd,nvme,m.2 vs.vs için ) aşağıdaki bilgilerde bulunan Servise yönlendirilebileceğini öğrendim..

    olursa bir sorun yaşarsanız aklınızda bulunsun.


    Ünvan : DESTEK BILISIM PRJ.SERV.HİZ.SAN.VEDIŞTİC.LTD.ŞTİ.

    Adres : MERKEZ MAH ALADAG SOK NO2 GAZİOSMANPAŞA-İSTANBUL

    Kargo : 0

    Telefon : 444 0 490

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.