Şimdi Ara

Supriz nokta konum belirleme sorunu!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
25.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell lifecelle gecis yaptim. Cihazim iphone 6s. Supriz noktadan hicbir sekilde yararlanamadim. Bunun bi cozumu falan yok mudur? Musteri hizmetleri de ilgilenmiyor. Lifecell oldugu icin bilerek mi engellediyor acaba turkcell. Bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Turkcell’e geçtikten sonra tam 1 hafta sonra hediyelerden yararlanma hakkınız oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun bundan mi kaynaklaniyormus ya. Musteri temsilcileri ne is yapar merak ediyorum. Haftaya carsamba deneyeyim yeniden. Bakalim olacak mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salla kazan için Cuma'dan Cuma'ya verildiği için sisteme muhtemelen gelecek haftanın hediyeleri tanımlanırken yeni hatlara da tanımlama yapıldığı için beklemek gerekiyor. Ancak Sürpriz Nokta'da böyle bir durum var mı hatırlamıyorum. Annemin hattını değiştirmiştik, sonrasında noktalardan 10'ar 10!ar GB almıştı diye hatırlıyorum. Ama Salla Kazan için Cuma'yı beklemişti normal şekilde.

    Bazı cihazlarda ya da anlarda konum belirleme ile ilgili sıkıntısı var.Buradan yan şehre gittim 5 KM mesafede onun için, konum hatası verip durdu. Halbuki arka planda Ingress vs. konum bazlı oyunlarda hiç sıkıntı yok. Biraz sonra kendisi düzeldi. Babamın telefonu ile konum bulması ise şans işi. Defalarca tıklıyorum noktaya, birinde veriyor şansa bir şeyler.
  • Ben de konumlara gelince hediyeyi almaya çalışıyorum fakat her seferinde konum hatası veriyor. Sadece eve yakın noktalarda hata vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok ya ne yaptıysam olmadi. Musteri hizmetleri ilgisiz birsey bilmiyor. Internetiniz oldugundan emin misiniz diye sormaktan baska bisey yapmadilar. Cihaz iphone 6s. Turkcellin kasitli yaptigini dusunuyorum. 5 farkli cihazda denedim. Hic bir sekilde olmadi. Bir bilen de yok malesef 😤

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu suna bir cozum yazacak olan ne yaptiysam olmadi ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir iPhone ile böyle yapması garip. Benim Galaxy S5 telefonda yapıyordu ara sıra ama bunu hızlı konum değiştirme vs. şeylere bağlıyordum. Arada yapıyordu arada yapmıyordu hani. Sonrasında pek yapmadı. Babamın telefonu ise Galaxy S4 eşdeğeri Galaxy K Zoom ki onda sürekli bu hatayı veriyordu. Hani yüz seferin birinde çalışıyordu diyeyim. Uygulamada bir sıkıntı var hani. Onun telefonu haritayı açınca konumu belirliyor, bir daha GPS'i kapatıyordu; bununla ilgili bir sıkıntı da olabilir. Uygulama güncel konumu sorunca eski konum bilgisi veriyordu belki telefon.
    Ama iPhone ile yapması anlamsız. Yarın Tim'e uğrayıp babamın SIM kartını değiştireceğim. Eski SIM kart ve salla kazan vs. şeylerden de faydalanamıyor. Belki değiştirince bunda da düzelme olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Bir iPhone ile böyle yapması garip. Benim Galaxy S5 telefonda yapıyordu ara sıra ama bunu hızlı konum değiştirme vs. şeylere bağlıyordum. Arada yapıyordu arada yapmıyordu hani. Sonrasında pek yapmadı. Babamın telefonu ise Galaxy S4 eşdeğeri Galaxy K Zoom ki onda sürekli bu hatayı veriyordu. Hani yüz seferin birinde çalışıyordu diyeyim. Uygulamada bir sıkıntı var hani. Onun telefonu haritayı açınca konumu belirliyor, bir daha GPS'i kapatıyordu; bununla ilgili bir sıkıntı da olabilir. Uygulama güncel konumu sorunca eski konum bilgisi veriyordu belki telefon.
    Ama iPhone ile yapması anlamsız. Yarın Tim'e uğrayıp babamın SIM kartını değiştireceğim. Eski SIM kart ve salla kazan vs. şeylerden de faydalanamıyor. Belki değiştirince bunda da düzelme olur.
    Hocam denemedigim yol yontem kalmadi. 5 farkli cihaza sim kart takip denedim olmadi. Musteri hizmetleri yapamadi. Bipe yazdim onlarda yapamadi. Sahte konum tespit ettim dediler ki bunu gecistirmek konuyu kapatmak icin salladilar. Cihaz iphome ve sahte konum namina en ufak birsey yok ki zaten ne oldugunu da bilmiyorum. Pes ettim artik. Turkcellin lifecell kullananlara bunu kasitli yaptigini dusunuyorum. Cunku supriz noktanjn calistigi telefona kendi hattimi takip bip kurdum. Calisan sistem benim numaramla giris yapinca yine konum hatasi verdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    Hattın belli bir kullanım süresini geçirmesi gerekiyor olabilir, böyle bir şey vardır belki. Bende ilk kurduğum zaman oldu. Bir de birkaç gün sonra. Başka da olmadı. Kasıtlı yapacakları bir şey yok. Kasıtlı yapsalar hani 10 GB kota yerine 5 GB tanımlarlar. Ya da kampanyaya bir abone sayısı sınırı getirirler vs.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Belli süre gecmesi gerekiyor olsa bunun bilgisini veren 1 tane musteri temsilcisi olurdu diye dusunuyorum. Hattim sali gunu gecti. Cuma gunune kadar sallakazan vermedi. Dun 2 tane sallakazan yaptim hediye verdi. Supriz nokta icin hep ayni uyariyi aliyorum. Bakalim bugun ne yazacaklar mail attim yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    Bende geçtikten hemen sonra kullanmamıştım, geçiş yaptıktan 1 hafta sonra aktif oluyor. Bence esas sorun uygulamanın düzgün bir uyarı mesajı vermemesidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonsuzartıbir

    Bende geçtikten hemen sonra kullanmamıştım, geçiş yaptıktan 1 hafta sonra aktif oluyor. Bence esas sorun uygulamanın düzgün bir uyarı mesajı vermemesidir
    Misteri temsilcileri servisin 1 hafta sonra aktif olacagi bilgisine sahip degiller. Sallakazanda en azindan ilk hafta uyari veriyor. Sartlari saglayamadiginiz icin kullanamazsiniz diyo. Bunda direkt konum hatasi aliyorum. Sali gunu 1 hafta olacak o zaman yeniden bakacagim ama ben hala lifecelle bi kisitlama yaptıklarını dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    Hayır kısıtlama yok. Sürpriz nokta üzerinden hata kaydı oluşturup yollayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianmen C kullanıcısına yanıt
    Yaotim yolladim hicam. Bastan savma sallama cevap yazdilar. Sahte konum tespit ettik dediler. Cihaz iphone 6s ve sahte konum android cihazlarda oluyor ve telefonda kesinlikle boyle bir sey kurulu degil. Tekrar yazdim incelemektir dediler 2 gundur donemediler bekliyorum hala. Bakalim ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    Hesabım üzerinden anlık sohbet edin. Bende de olmuştu oyun tuşu hiç gelmiyodu. Sahte konum vs dedi öyle bir şey yok dedim. Uğraştım sonra hat ayarları vs bişiler yaptık heralde. Sonra düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianmen C kullanıcısına yanıt
    Bir de bunu deneyeyim halledemedi teknoloji devi turkcell malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün babamın telefonu ile denedim. İlk denemede daha 50 GB Lifebox verdi. Ancak sonraki seferlerin hiç birinde kabul etmedi, hep konum hatası verdi. Uygulama ya da sunucu tarafında bilmedikleri bir sıkıntı var bence. Bir inceleseler çözerler...
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Her seyi denedim olmadi. Hatta güncelleme yolladilar kapatıp açtım telefonu yine olmadi. Artik pes ettim ve biraktim ugrasmayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Bugün babamın telefonu ile denedim. İlk denemede daha 50 GB Lifebox verdi. Ancak sonraki seferlerin hiç birinde kabul etmedi, hep konum hatası verdi. Uygulama ya da sunucu tarafında bilmedikleri bir sıkıntı var bence. Bir inceleseler çözerler...
    Bugun birden bire calismaya basladi. Ilk hediyelerimizi aldik. Haftalik 1 gb gunluk 2 gb haftalik 250 dakika 😀 ilginiz icin tesekur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.