Şimdi Ara

Laptop'um şişiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
9.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Şubat 2017'de Media Markt'tan 'Lenovo ideapad 310' markalı laptop aldım.Ama yakın zamanda bir problemle karşı karşıyayım, laptop'um 1 hafta önce şişmeye başladı, önce sol alt tarafı şişti, şimdi touchpad altı ve spacebar altı şişmeye başladı ve hala şişiyor.Laptop'un garantisi hala devam ediyor fakat malesef geçici olarak yurtdışındayım ve 2 ay sonra dönücem.
    Sizce arkadaşlar ne yapmalıyım, laptop'a ihtiyacım var ödev filan yapıyorum bununla, TR'ye dönene kadar idare eder mi yoksa kullanmayı hemen bırakmalı mıyım? Tavsiyeleriniz nelerdir? Aşağıya ısı değerlerini ve şişen yerlerin fotoğraflarını koyuyorum:

    Laptop'um şişiyorLaptop'um şişiyorLaptop'um şişiyor
    Laptop'um şişiyor



  • Sanırım cihazın bataryası şişiyor. Emin olamamakla beraber galiba cihazınızın içi şu şekilde ,siyah olan kısım batarya.:
    Laptop'um şişiyor

    Cihazı kesinlikle kullanmayın, şişmiş bir batarya yanabilir-patlayabilir,cihazınıza,cihazı geçtim size zarar verebilir. Cihazı prize takmayın ve açıp kullanmayın. En kısa sürede garantiye verin. Eğer uluslararası garantisi var ise bulunduğunuz ülkedeki servise danışın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F996CAA7D -- 11 Haziran 2018; 19:6:42 >
  • Roach3558 kullanıcısına yanıt
    Böyle bir şey benim de başıma geldi. Servise yolladım şuan serviste. Ve bana kullanıcı hatası diyip 1140 lira masraf çıkardılar. Üstelik lcd de kapak açılıp kapanirken ekran beyaz olup düzeliyor ve saatlerce kullanabiliyordum. Arkadaşlar küçük bir nokta ekran kasa dışında onu bahane göstererek ona masraf çıkardılar. Ama gelgelelim o küçük nokta ekran sorunu olmadan önce de vardı. Ürünüm Toshiba ve Toshibanin ülkemiz piyasasından çekilmesinin sorununu yaşıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum, servis garantili üründen para koparmaya çalışıyor gibime geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba, öncelikle şunu söyleyeyim önceki mesajı yeni gördüm kusura bakmayın

    O laptop'u kullandım ben neredeyse 2 ay daha ama oyun oynamadım hiç.İyice şişti hatta çatlıcaktı, nasıl bi cesaretse kullandım işte

    Türkiye'ye gelir gelmez direk aldığım yere götürdüm, servise verildi ve laptop'un bataryasındaymış sorun, onu değiştirmişler bi de alt kapağı ve klavye tuşlarını tamamen değiştirmişler ve herhangi bir ücret ödemedim(Garantisi hala devam ediyor)

    Bende de bir tane ölü piksel var aldığımdan beri ama kimse bir şey demedi onunla ilgili, senin servis biraz sorunlu çıkmış, üstüne düş bence hocam, herhangi bir ücret ödeme derim çünkü batarya şişmesinin kullanıcı hatasıyla ilgisi bile yok
  • Hocam batarya şişme yapabilir. Bir kontrol edin isterseniz ama tehlikeli olabilir. Teknik servise gidin bence.
  • Tüketici hakem heyetine başvurdum ancak hiç bir sonuca varamadım. Bana gelen tebligatta fatura şirket üzerine olduğu için Hukuk Mahkemesine başvurmam gerektiği yazıyordu. Cihazdaki gömülü bataryayı söktüm kullanıyorum. Bir tane batarya aldım ancak cihazımda farklı bir sorun var, sanırım bataryam o sebeple şişti. Batarya takılı konumda iken şarj ederken güç geliyor gidiyor. Pil simgesine bakıyorum 5-10 saniye aralıklara prize takılı şarj oluyor, prize takılı değil şarj olmuyor şeklinde döngüye giriyor. Anakart arızası olarak düşünüyorum, ama bulumduğum binanın elektiriğinde de sorun olabilir. DC soketinde sorun var mı emin değilim. Pil takılı değilken cihazı doğrudan şebekeden normal bir şekilde kullanabiliyorum. Bilgisi olan yazsın, lütfen...
    Bu arada Roach3558 farklı bir sorun varsa cihazının bataryası tekrar şişebilir. Ne kadar zaman geçti, servis hangi işlemleri yaptı yazar mısın?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.