Şimdi Ara

Porsche'den 4 dakika şarjla 100 km gidecek elektrikli otomobil: Porsche Taycan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Stuttgart merkezli premium otomobil üreticisi Porsche, 70. yıl kutlamaları sırasında Mission E concept olarak tanıttığı ilk tam elektrikli modelinin üretim versiyonunda hangi isme sahip olacağını açıkladı. Porsche CEO'su tarafından yapılan açıklamaya göre, Porsche’nin ilk tam elektrikli aracının adı “Taycan” olacak.
     

    İlk seferinde kulağa oldukça garip gelse de, Taycan ismi Porsche için oldukça manidar. Zira Taycan kelimesi Türkçe’de tay olarak tabir ettiğimiz “genç at” anlamına geliyor. Böylece Alman üretici, logosunun merkezinde yer alan at figürüne de atıfta bulunuyor. Üstelik bu isim, markanın bir diğer modeline verilen Macan ismiyle de oldukça uyumlu görünüyor.

     

    Porsche Taycan özellikleri 

    Porsche CEO’su Oliver Blume, önümüzdeki yıl üretim bandına çıkacak tam elektrikli modelin adını açıklamakla kalmadı, aynı zamanda toplamda 592 beygir güç elde eden iki elektrikli motorun kullanılacağını da belirtti. Bu değer, elektrikli Porsche Taycan’ın 0-100 km/s hızlanmasını 3.5 saniyede, 0-200 km/s hızlanmasını da 12 saniyede tamamlamasına imkan verecek. Aracın menzili ise yeni standartlar doğrultusunda 500 km olacak.

     

    4 dakika şarj ile 100 km yol 

    Alman üreticinin elektrikli Porsche Taycan konusunda oldukça iddialı olduğu konulardan biri şarj süresi. Zira Oliver Blume, aracın sadece 4 dakikalık şarj ile 100 km yol gidebileceğini belirtti. Günümüz şartları göz önüne alındığında oldukça etkileyici olan bu özellik, Porsche Taycan’ı rakiplerinden bir adım önde tutmaya yetecek gibi görünüyor.

     
     

    Porsche ürün gamına eklenen ilk tam elektrikli model olan Taycan, arkasından gelecek türevlere ve varyasyonlara da öncü olacak. Alman üretici, Taycan modelinden türeteceği modeller için toplamda 500 milyon euro’yu gözden çıkarmış durumda. Var olan ürün gamını elektriklendirme konusu da işin içine girdiğinde bu rakam 6 milyar euro’ya kadar ulaşıyor.








  • Tasarımlar gittikçe daha da kötü oluyor.

  • Gururla TITRE TESLA, TITRE ELON.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Porsche'den 4 dakika şarjla 100 km gidecek elektrikli otomobil: Porsche Taycan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tesla ve elon olmasaydı bunlar biraz zor olurdu onun dışında hala fiyat konusunda teslayla yarışamazlar
  • Tasarım benim çok hoşuma gitti.

  • Tasarımı beğenmiş olup fiyatı kaç milyar milyon merak ettirmiştir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Elektirikli araclarda 500km ve üzerini görmeye basladik. eger gelecek dönemde 700km+ menzilli ve uygun fiyatli araclar görürsek süper olur. otomobil kullananlarin cogunlugu ki benim görüsüme göre %70 üzeridir , bu kesim hic molasiz 500km+ yol yapmiyordur. yani 500km menzil ve 300km menzili 20dk da dolduracak bir teknoloji yeterli. bundan 10-20 yil sonra 2000km menzilli elektirikli araclari görmüs oluruz.

  • Bu araba şuan yolda olsun zaten en az 2 defa baktırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cosmos2999

    Elektirikli araclarda 500km ve üzerini görmeye basladik. eger gelecek dönemde 700km+ menzilli ve uygun fiyatli araclar görürsek süper olur. otomobil kullananlarin cogunlugu ki benim görüsüme göre %70 üzeridir , bu kesim hic molasiz 500km+ yol yapmiyordur. yani 500km menzil ve 300km menzili 20dk da dolduracak bir teknoloji yeterli. bundan 10-20 yil sonra 2000km menzilli elektirikli araclari görmüs oluruz.
    Yazınızı cevabı 'Katı-Hal Pilleri'dir. Li-On pillere göre daha ucuz, daha güvenli, daha çabuk şarj olan, daha fazla güç yoğunluklu ve daha az yer kaplayan pillerdir.

    Yakın zamanda otomobil sektöründe çok şey değişecek gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boragungoren kullanıcısına yanıt
    Pazardaki legenle ayni malzemeyi arabada uretmez porsche tabiki fiyatta yarisamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10-20 yila 1000 km bile zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Gururla TITRE TESLA, TITRE ELON.
    Evet yilda bilmem kac arac uretecek firmayla hacimli uretim yapan firmayi kiyasla Porsche sahane is becermis ama hiçbir zaman halk icin araba uretemeyecek Tesla yi titretrcek (guya) markalar bmw mercedes aufi jin adam akilli araba yapip adam gibi sayilarda uretim yapmasidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nişantaşılı Berkcan bunu beğendi. Tarhan ise ay sonunu getirebilir miyim diyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araba yapmanın ilk kuralı : çirkin bi tasarım yapmak. Tesla dışında ki tüm arabalar böyle abuk sabuk tasarıma sahip
  • Hocam menzil zaten artıyor ama önemli olan şarj kısmı bana göre.Adam 1000 km menzilde yapsa bunu şarja takmak zorunda.1000Km gidipte 1 gün şarj olmak zorunda kalırsa kusura bakmayında o iş olmaz.Burda bana göre asıl olan 4 dklık şarjla 100 km gitmesidir.Düşünün İstanbuldan tatile gidiyorsunuz şarjınız azalıyor bir benzinliğe girip aracı 5-10 dk şarj edip hatırısayılır bir menzil elde edebilirseniz o zaman bu teknoloji ilerlemiş demektir.
    Porsche bunu vaat ediyor.
    Ayrıca Tesla gibi şirketlerin çoktan bunu geliştirdiğini düşünüyorum ben.Yani porscheden önce bazı firmalarda göreceğiz gibi bunları çünkü teslanında şarj süresi epey uzun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tesla suan titriyor zaten acliktan. Yakinda kendi kendini batirir digerlerinin cabasina gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alman forumlarında Türk ismi diye anılıyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı çok güzel, ben beğendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tesla suan titriyor zaten acliktan. Yakinda kendi kendini batirir digerlerinin cabasina gerek yok
    2 sene sonra 1 milyon Model Y uretirken alintilacayacagim seni
    Neyse Taycan icin cok heyecanlıyım cidden concept sahaneydi bu altyapıyı Bentlet ve Audi ust modellerinde kullanirsa dahada sahane olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 10 Haziran 2018; 19:55:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.