Şimdi Ara

Mt-07

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum motor piyasaya çıkalı çok zaman oldu hakkında birçok video vs de var hakkında. Şuanki fiyatlarla şuanki durumda güncel rakiplerler sizin bu motor hakkındaki düşünceleriniz nedir arkadaşlar. Otoritelere göre değil kullanıcı yorumlarını merak ediyorum. Yakıt gayet ekonomik gaz kolunun altında da muazzam tork var tamam. Şehir içinde çok eğlenceli motor ona da tamam tekere gelir arkası kayar güzel. Ama uzun yolda rüzgar bir insanı ne kadar canından bezdirebilir naked motorla hiç tecrübem olmadı bu zamana kadar. Bu motora sahip olan bi arkadaşımda olmadı. En çok geri adım attıran husu viraj konusundaki olumsuz yorumlar. Virajı iyi değil amortisörler iyi değil pegler yere çok yakın vs. 2015 1000rr 2017 r25 sahibiyim malum büyük motor hobi amaçlı. Şehiriçinde r25 kullanıyorum ya da kısa mesafelerde falan ama uzunyolda da beni üzmüyor virajlarda en ufak güvensizlik hissettirmiyor çok keyifli ama hem yakıtı az değil 250cc için hem de naked a çok merak sardım gerçekten. Merak ediyorum mt7 yi nasıl bilirsiniz ? (Uzun vadeli kullanımda)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • ER5 ile 300km yolu gidiş dönüş yapmıştım zamanında, lanet olsun dedirtmişti. Aynı yolu racingle gitsen o öne yatık yorucu pozisyonda bile daha az yorulursun.
  • Rüzgar sebebiyle mi hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saykunn

    Rüzgar sebebiyle mi hocam
    Evet, nakedlerin genel sorunu oldugunu dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1000rr gibi gerçek bi supersportta oturuş pozisyonu rahatsız edici olabiliyor ama r25 oturuş pozisyonu gayet rahat. İstediğin zaman rüzgar da almayabiliyosun. Aslında güzel motor ama ben nakeda merak saldım nedense mt7 çok hoşuma gidiyor. Millet z1000lere falan nasıl biniyor anlamıyorum o zaman o rüzgara rağmen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saykunn

    1000rr gibi gerçek bi supersportta oturuş pozisyonu rahatsız edici olabiliyor ama r25 oturuş pozisyonu gayet rahat. İstediğin zaman rüzgar da almayabiliyosun. Aslında güzel motor ama ben nakeda merak saldım nedense mt7 çok hoşuma gidiyor. Millet z1000lere falan nasıl biniyor anlamıyorum o zaman o rüzgara rağmen.
    R25 gidon yuksek bir de 1000ler gibi kocaman olmadigindan rahattir. Hepsinin ayri bir derdi var tercih meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen ama en azından denemek istiyorum bi naked bakalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mt7 bilmiyorum ama mt25 kullandım. yüksek süratte rüzgar baya yoruyor ama ön cam ayarlarsan baya iş görür. depo bacakları koruyor yine rüzgardan. sök tak kolay bi cam alırsan uzun yola giderken takar öyle gidersin. şehiriçinde zaten rüzgar dert değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Benim de asıl merak ettiğim bacak kısmıydı zaten göğüs alacak o kesin de. Uzun cam var mı mt7 için ben hep ufak cam görüyorum o motorlarda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • uzun cam vardır kesin yoksa da kısa bile hiç yoktan iyidir. ben nakeddan cruisera geçtim rüzgarın kralını yiyorum paraşüt gibi oturuyorum motorda. MT yine rüzgarı baya kesiyormuş onu farkettim depo vs grenaj kadar olmasada yine bacakları baya bir koruyor. MT de konforsuz dediğim süratlerde (150/160) cruiser ın üzerinde durabilmek için gidona asılıyorum adeta. O yüzden nakeddan o kadar korkmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yorumunuz için hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saykunn

    Teşekkürler yorumunuz için hocam
    hocam ne yaptiniz aldiniz mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.