Şimdi Ara

Assassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfada (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.294
Cevap
25
Favori
111.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozanaksu O kullanıcısına yanıt
    Oyunun geçmiş kayıtlarını tekrar yüklemeyi deneyin. Oyun kısa aralıklarla 5 tane Autosave alıyor, sırasıyla hepsini deneyin. Kılıcınız tamamen gittiyse bilemiyorum fakat aldığınız herhangi bir silah veya zırh parçası kitli görünüyorsa o eşyayı kullanmanız için gereken seviyenin altındasınız demektir.
  • ozanaksu O kullanıcısına yanıt
    bazi görevlerde silah kullandirmiyor yumrukla dövüşmemiz gerekiyor öyle bir bölümde olabilirmisin acaba. hangi görev seciliyse o görevi yap biraz ilerler bu şekilde düzelecektir
  • Hocam daha akşam işten çıkınca bir daha deniycem yalnız standart ps4 te oynuyorum . Ara sıra takılma donma oluyor ancak çıkış yapınca düzeliyor ama bu kılıç olayı farklı gibi gözüküyor. Umarım görevle ilgilidir sorun. İyşallah bug falan olmamıştır dediğin gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anti Fanboy

    Witcher 3 93 puan aldı



    https://www.metacritic.com/game/pc/the-witcher-3-wild-hunt
    Metasını değilde aldığı yüksek puanları belirtmek için bahsetmiştim ben ondan hocam.
  • Rdr2 ye odaklanmaktan sıra gelmedi.Gerçi originsi de henüz oynamış değilim ama merak ettim. Oynayan arkadaşlara sorum bu oyunda Cassandra 'nın Alexios' a göre daha merkezi bir karakter olduğu söyleniyordu. Cassandra'yı daha merkezi yapan özelliği ne acaba? Teşekürler
  • 78.saat sonunda oyunun tüm ana odyssey görevlerini bitirdim. Çok beğendim her yönüyle müthiş bir oyun olmuş. Origins i de beğenmiştim ama bu resmen origins i 10 la çarpar kalite olarak. Kassandra ise ayrı bir afet, aşık oldum karaktere. Kesinlikle amazon kıyafeti için kastırın, hatun Zeyna oldu resmen Trophy olarak %78 de kaldım, RDR 2 sonrası muhtemelen platinlerim çünkü daha yapacak tonla şey var, ama zaman yok.
  • pc versiyonuna 1.05 güncellemesi gelecekmiş bugün.deneyen arkadaş var mı? donma ve çökme problemleri düzelmiş mi?
  • Persona_Non_Grata kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Origins güzel oyun
    Yavaş keyifle oynamak güzel
    10 katı keyif iddialı
    PC de altyazısı çıkınca PC alacağım
    Türkçe olsun bu oyunlar
    İngilizce bilmek bile olsa Türkçe olsun

    Güle Güle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmosferikmotor

    Merhaba

    Origins güzel oyun
    Yavaş keyifle oynamak güzel
    10 katı keyif iddialı
    PC de altyazısı çıkınca PC alacağım
    Türkçe olsun bu oyunlar
    İngilizce bilmek bile olsa Türkçe olsun

    Güle Güle..
    10 katı kaliteli az bile 20 yaptım.
  • Şahane bir deneyim yaşattı, her ne kadar oynadıkça bazı eksiklikleri göze çarpsa da bence bu senenin en iyi oyunlarından biri olmuş. Nightmare zorluğunda 145 saat sonunda %99'da bitirdim oyunu ama 99 olduğuna aldanmayın, ayak dahi basmadığım birkaç bölge, kaleler, mezarlar, mağaralar, soru işaretlerinin bir bölümü duruyor. Bunların yüzdeye çok fazla etkisi yok, genelde aynı şeyler olduğu için bir müddet sonra es geçiyorsunuz. Oyunun başlangıçtan lvl 50'ye kadar olan süreci çok başarılıydı. Tek tek artılarını yazmayacağım oynayın, oynamayı gerçekten sonuna kadar hak ediyor. Görev çeşitliliği, haritanın büyüklüğü?, detay seviyesi açıkçası böylesi bir zenginliği en son ne zaman görmüştüm hatırlamıyorum. Witcher 3'de de bu kadar değildi gerçekten inanılmaz bir görev yığını söz konusu, ilerledikçe içinde boğuluyorsunuz. Fakat lvl 50 olduktan sonra işler biraz ters tepmeye başlıyor ve oyunun değeri düşüşe geçiyor. Oyuna lvl 50'den öncesi için 9 puan, 50'den sonrası için 7.5 veriyorum.


    En büyük eksi karakter seviyesini 50'de sınırlandırmış olmaları, bu tercih oyunun bir çok kısmını ciddi anlamda etkiliyor;

    -En önemli etki ise zorluk konusunda, nightmare zorluk seviyesi için konuşuyorum sizden iki seviye üstteki düşmanlar gerçekten zorluyor ve keyif veriyor. Aynı seviyedeki düşmanlar ise maalesef aynı şekilde değil, rahat kesiyorsunuz. Hal böyle olunca oyunun neredeyse yarısını lvl 50 olarak geçirdiğiniz için oyun istemsizce kolaylaşıyor.

    -Bir diğer husus da seviyeniz 50 olduktan sonra 100 olabilecek kadar daha xp toplamaya devam ediyorsunuz, hatta oyundaki günlük ve haftalık görevlerden sürekli xp alabildiğiniz için karakter seviyesine sınır koymasalar bile olabilirmiş, kendileri ile çelişmişler. Lvl 50'den sonra kazanılan xp'ler ise hiçbir işe yaramıyor. Bu çok ciddi bir hata! Yapmalarının bir sebebi var ama dengeyi tutturamamışlar. Yetenek puanlarını seviye atladıkça elde ediyorsunuz, yani toplam 50 yetenek puanı toplayabiliyorsunuz. Ancak tüm yetenekleri açmak için 106 yetenek puanına ihtiyacınız var. İnsanların haritayı keşfetmesine teşvik olsun diye mezarlar eklemişler, içlerinde ufak bir yapı yer alıyor onu bulunca yetenek puanı kazanıyorsunuz. Yani kalan 56 yetenek puanını mezarları bularak elde edin demişler. Bunun için uğraşan var mıdır bilmiyorum ama ben 15, 16 mezardan sonra pes ettim bıraktım, çünkü çok sıkıcı, üstelik yetenekler de elzem olmadığı için mezar bulacağım diye uğraşmaya değmiyor. Bir de komiktir hard zorluktaki savaşlara girdiğinizde lvl 52 düşmanlar görüyorsunuz, bu nasıl bir dengesizliktir anlamadım.

    -Üçüncü etkisi ise silah ve zırh geliştirmeleri için kullanılan erzaklar üzerinde, bu geliştirmeler de 50'den sonra durduğu için erzaklar anlamını yitiriyor. Bir müddet boyunca gemi geliştirmesinde de kullanıyorsunuz ama gemi de tam geliştirildiği vakit erzakların kullanılabileceği bir şey kalmıyor. Oyunun aşağı yukarı yarısında erzaklar olsun, para olsun boşuna birikmeye başlıyor.

    -Mercenary bölümünde de etkisi gözüküyor, 50 olduğunuzda ilk sıradaki elemanla dövüşerek liderliği alıyorsunuz ve rakip kalmıyor, kalmadığı için de ilginizi kaybediyorsunuz. Çünkü o andan itibaren peşinizden gelen düşük seviyeli paralı askerlerden ibaret oluyor bu kısım, hiçbir değerleri yok. Genel olarak bu durumu şöyle özetleyebiliriz, oyun sizi bir yerden sonra tam anlamıyla yarı yolda bırakıyor.

    Bence en büyük sorunlardan biri de adam akıllı boss yer almıyor oluşu. Aslında boss olabilecek çok fazla imkanları varmış, özellikle Cult of Kosmos'un içindeki kişilerin en azından bazılarını boss olarak karşımıza çıkarabilirlerdi ama yapmamışlar. Boss biraz teşvik unsurudur oyunlarda, yenmesi ayrı keyif yendikten sonra ne tür eşyalar düşüreceği ayrı bir keyif ayrıca sıkıcılığı da kıran önemli bir detaydır ama Odyssey'de bu duyguyu pek yaşayamıyorsunuz. Cult of Kosmos üyelerini kesmeyi başta güzel bir fikir olarak değerlendiriyorsunuz fakat sonuncusuna kadar aynı yapıda olunca değeri gittikçe düşüyor. Üstelik lvl 50'nin etkisi burada da var, bazıları sizinle aynı bazıları sizden düşük seviye olduğundan kimisi bir, iki vuruşta dahi ölüyor, zevk sıfır. Yalnız Atlantis görevi boss konusunda oyuna müthiş değer katan bir görev olmuş ancak onu da tadımlık yapmışlar. Mart-Nisan gibi Atlantis hikaye ek paketi gelecekmiş muhtemelen geri kalanını ona sakladılar, büyük ayıp. O vakte kadar da bu oyunu oynayan kalır mı muamma.

    Haritanın büyüklüğü hem artı hem eksi olarak yorumlanabilir. Cidden çok büyük ama bu kadar büyük olması da sanıldığı kadar iyi bir şey değilmiş, onu fark ettim. Çünkü oyundaki görev zenginliğine rağmen harita doldurulamamış, bazı yerlere oyun sizi yönlendiremiyor bile sizin gidip dolaşıp, keşfetmeniz lazım. Ancak burada da şöyle bir sorun çıkıyor, görevler sizi nereye gönderecek, göndermeyecek bilmediğiniz için bazı yerlere tekrar gidip, temizlediğiniz yerleri tekrar temizlemeniz gerekebiliyor. Bazı adalar var bomboş mesela, bazılarında şehir var, insan kaynıyor ama görev bile yer almıyor. Legendary mızraklardan birine oyun yönlendirmiyor mesela, bitirdikten sonra varlığını öğrendim yerine bakıp gidip aldım, üstelik sahip olduğu özellik en çok kullandığım yeteneklerden birine fazladan hasar gücü veriyormuş, bulamamış olmama üzüldüm. Bu ciddi bir eksi, oyunun ucundan kıyısından bir şekilde yönlendirmesi lazım önemli eşyalar için.

    Daha önce bahsetmiştim uzunca yazmak istemiyorum. Yetenek ağacı ne yazık ki tatmin etmiyor. Aslında iyi olsalardı başta belirtmiş olduğum mezar bulma arayışı da daha iştahlı olabilirdi. Yetenekler zayıf olunca mezar bulmaya da zahmet etmiyorsunuz, bariz bir şekilde yapılan hata başka bir hatayı doğurmuş. Keza gece gündüz döngüsünün görsellik dışında hiçbir özelliğinin olmaması da gizlilik tabanlı bir oyun için önemli bir eksiklik olmuş.




  • Paykasa Kart ,Astropay Kart ve Paykwik Kart satın almak ve güvenli alışveriş yapmak için

    https://www.paykasacards.net/

    Assassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfada




  • Oyun gizlilik açısından nasıl arkadaşlar, originsi oynamadım ama originisde gizli ilerlemek pek mümkün değilmiş. Burada gizli ilerlemek mümkünmü ve bize ne kadar çeşitlilik sunuyor ?
  • Dost Kayaoğluna filan gerek yok oku bu rehber tadında yorumu incelemeyi ilk bakışı artık adına ne derseniz :) başla oyuna. Çok güzel özetlemişsiniz oyunda level 20 oldum artık ana hikayeyi bıraktım %100 yapmak için fare deliğine kadar girmeye başaldım bu şekilde ilerleyebildiğim kadar ilerliycem sonra Hikaye’ye devam edicem. Origins’de de aynı mantıkla oynamıştım zaten.
  • Oyun’un Origins’den farkı o zaten, kim demiş origins’de gizli ilerlemek mümkün değil diye, oyunu full o şekilde oynadım zaten. Bu oyunda asıl gizli gitmek zor, Assassin yaptığınız zaman düşman ölmüyor artık kolay kolay o yüzden farkedilip mecbur savaşıyorsunuz.
  • Oyunu 129 saat sonunda bitirmiş bulunuyorum. Oyunu, Origins’den daha çok beğendiğimi ve oyunun Origins’den daha farklı bir oyun olduğunu söyleyebilirim. Origins’de eski oyunlara kıyasla birçok radikal değişiklik görmüştük, bu değişikliklerle beraber seride isim dışında neredeyse birçok şey değişmişti. Ubisoft, Origins ile beraber Assassins Creed serisini Gizlilik türünden çıkarıp RPG türüne sokmaya çalışmıştı. Origins her ne kadar bazı RPG ögelerine sahip olsa da tam olarak RPG olmayı başaramayan bir yapımdı. Odyssey ise RPG olmayı başaran ve Origins’de yapılan değişikliklerle oluşturulan yeni Assassin’s Creed tanımını daha da derinleştiren bir yapım olmuş. Origins geniş ve dolu bir oyundu fakat Odyssey, Origins’den daha dolu bir oynanışa, daha iyi bir hikâyeye ve daha iyi karakterlere sahip bir oyun olmuş.

    Odyssey’i alırken en büyük beklentim Origins’deki Mısır kalitesinde tasarlanmış bir Antik Yunan’dı. Fakat oyun bana beklediğimden daha fazlasını sunmayı ziyadesiyle başardı. Oyun çıkmadan önce haritasına baktığımda özellikle Adalar kısmının kolayca gezilebileceğini ve 20 saat civarında tamamlanabileceğini düşünmüştüm. Ancak oyuna başlayınca yanıldığımı gördüm zira sadece adaları gezmek bile yaklaşık 50 saatimi aldı ki gayet keyifliydi. Adaların hepsi çok güzel ve dolu tasarlanmıştı, hepsini teker teker gezip içlerinde bulunan tüm içeriği tamamladım. Ana kara kısmı da Adalar gibi yine kaliteliydi özellikle Antik Yunan’ın ormanları beni mest etti. Akşam vakti geldiğinde ağaçların arasından gelen ışık huzmeleri, sabaha yakın doğan güneşin ışıklarının ağaçların arasından yansıması harika bir atmosfer oluşturuyordu. Deniz kısmı ise tahmin ettiğimden daha çok hoşuma gitti. Oyunu alırken deniz kısmıyla pek ilgileneceğimi düşünmemiştim fakat gemi ile yolculuğa çıktığımda oyun bana gerçekten bir gemiyi idare ediyormuşum hissini verdi özellikle fırtınanın koptuğu anlarda ortaya muhteşem manzaralar çıkıyordu ve gemi tayfasıyla dalgaların üzerinde sürüklenmek çok keyifli geliyordu.

    Antik Yunan’ın bu kalitede tasarlanacağı konusunda pek şüphem yoktu fakat bu devasa haritanın nasıl doldurulacağı konusunda bazı şüphelerim vardı. Ubisoft bu konuda da başarılı bir performans göstermiş. Haritanın her köşesi yan görevlerle ve çeşitli aktivitelerle doldurulmuş. Oyunun 5.bölümüne geçtiğimde hikâyeyi bırakıp Antik Yunan’ı keşfetmeye başlamıştım bu keşif beklediğimden çok daha uzun sürdü çünkü oyunun dünyası inanılmaz derecede doluydu. Saatler ilerledikçe içeriklerin azalmasını bekledim fakat oyun sürekli sunacak bir şeylere sahipti ve bu keşfi 90 saat gibi tahmin ettiğimden çok daha uzun süren bir sürede tamamlamama izin verdi. Origins’de doluydu fakat Odyssey çok daha fazla doluydu. Origins’i yaklaşık 90 saatte bitirmiştim, Odyssey’in ise sadece dünyasını keşfetmem 90 saatimi aldı. Keşfederken yaptığım etkinlikler ve görevlerin çoğu beni memnun etti fakat kampların ve kalelerin sayısının çok fazla olduğunu düşünüyorum özellikle adım başı kampa denk gelince insan bir yerden sonra ilk aldığı zevki alamamaya başlıyor. Haritanın dört bir yanına dağılmış olan Kahraman Mezarları fikri güzeldi fakat piramitler kadar etkileyici ve dolu değildiler. Efsanevi hayvanlar ve mitolojik canlılar ise güzel düşünülmüş ve baştan savma yapılmamışlardı, düşük seviyelerde bu arkadaşlarla dövüşmek bir hayli heyecanlıydı.

    Oyunun hikâyesi de beklediğimden daha keyifli ve güzel çıktı. Oyunu Kassandra karakteriyle oynadım ve bence oyuna bu karakter daha çok yakışıyor. Kassandra Bayek’den çok daha renkli ve güzel bir karakter olmuş diye düşünüyorum. Hikâyenin girişi gayet güzeldi, özellikle diyalogların ve ara sahnelerin kalitesinde artış olmuş. Yan karakterler hikâyeye daha iyi bir şekilde adapte edilmiş, hikayede yerlerini güzel bir şekilde edinmişler yani sırf figür olsun diye konmamışlar. Origins’e kıyasla bu oyunun hikâyesi daha fazla merak uyandırıyor, acaba bir sonraki görevde ne olacak diye oyuncuya sordurmayı başarıyor. Bu konuda güzel bir iş ortaya çıkarmışlar. Oyundaki kararların birçoğu oyunun gidişatına etki etmese de bazı kararların gidişatı etki etmesi ve bu etkilerin yan karakterler tarafından dillendirilmesi hoşuma gitti. Açıkçası Ubisoft’dan kararların etki edeceği bir oyun beklemiyordum, lafta RPG yapacaklar diye düşünmüştüm ama beni şaşırttılar. Klasik RPG’lerde olduğu gibi fazla sayıda olasılık söz konusu olmasa da alınan kararlar ağırlığını hissettiriyor.

    Yan görevlerin kalitesinde gözle görülebilir bir artış olmuş. Origins’e kıyasla çok daha keyifli ve üzerinde çalışılmış yan görevler vardı. Buna ek olarak bazı karakterlerin yan görevleri bir bütünlük içerisindeydi, bu olay Origins’de yoktu çünkü Origins’deki yan karakterler çok silikti ve oyuna renk katamıyorlardı. Odyssey’deki yan karakterler daha etkili ve dolu olmuşlar. Sokrates, Hipokrates, Alkibiadis gibi tarihi figürler oyuna güzel yedirilmiş ve keyifli yan görevlerle doldurulmuşlar.

    Shadow of Mordor’daki Nemesis sistemi ile benzerlik gösteren Paralı Asker sisteminin gelmesi oyuna faklı bir hava katmış. Oyuna eklenen bir diğer yeni sistem olan suç-ceza sistemi ile gelen bu sistem, siz Paralı Asker listesinin tepesine çıkana kadar güzel bir şekilde ilerliyor. Oyunda suç işlerseniz belli bir miktarda ceza puanı alıyorsunuz ve bu puan belli bir noktaya gelirse peşinize sponsorlar tarafından paralı askerler takılıyor, suç işlemeye devam ettikçe peşinize takılan paralı askerlerin sayısı artıyor ve karşınıza daha güçlü paralı askerler çıkabiliyor. Listenin tepesine çıkana kadar sistem, oyuncuya güzel bir mücadele sunmayı başarıyor fakat karakter listenin tepesine çıktığında bu sistem iyice zayıflıyor zira sistem sizi zorlayabilecek bir rakip sunamaz hale geliyor. Bu noktaya geldiğinizde ise sistemdeki paralı askerler ciddi bir rakipten ziyade yolunuza çıkan küçük engeller oluyor ve kendileriyle dövüşmek keyif vermiyor. Bu sistem üzerinde daha iyi çalışsalarmış Nemesis gibi iyi bir sistem ortaya çıkarabilirmiş fakat şu anki halliyle Nemesis’in vasat bir kopyası olmuş bence.

    Oyunun oynanışı Origins’e kıyasla daha zor olmuş. Origins’de aynı seviyedeki hatta 1-2 seviye üstü düşmanları bile Nightmare zorlukta rahatlıkla öldürebiliyordunuz, Odyssey’de ise kendi seviyeniz üzerindeki düşmanları aynı zorlukta öldürmek çok daha zor bir hal almış. Yay kullanımı Origins’deki kadar etkili değil, Origins’de Predator atışıyla tek seferde en baba düşmanı bile alt edebiliyordunuz bu oyunda ise buna imkân yok. Gizli saldırının gücü bir hayli azaltılmış, Origins’de neredeyse her düşmanı tekte alabiliyordunuz bu oyunda ise sadece sıska tipleri tek saldırıyla alabiliyorsunuz. Oyuna, Warrior saldırı tipine ağırlık vererek başlamıştım fakat zamanla sıkılıp Hunter ve Assassin özelliklerine ağırlık verdim. Bu iki tip saldırı her ne kadar Warrior’dan daha az hasar verse de daha hızlı ve keyifli bir oynanışa sahipti, özellikle gizli ilerlemek Origins’e kıyasla daha güzeldi.

    Oyun beklentilerimden fazlasını karşıladı, alırken güzel bir dünya ve keyifli bir keşif macerası için almıştım fakat oyun güzel bir hikâye ve dolu bir dünya sunmayı da başardı. Bazı konularda eksikleri olmasına rağmen Origins’den daha iyi bir oyun olmuş diye düşünüyorum. Antik Yunan’ı keşfetmek Mısır’ı keşfetmek gibi çok keyifliydi. Ubisoft bu hikayeyi üçleme yapacağını açıklamıştı, bir sonraki durak Roma İmparatorluğu olacak diye biliyorum. Antik Yunan ve Mısır’ın bu kadar güzel tasarlanmasından sonrası insan Roma İmparatorluğu nasıl olacak diye düşünmeden edemiyor. Umarım Odyssey’in de üstüne koyup Roma İmparatorluğunda geçen çok iyi bir oyun yapmayı başarırlar.

    Assassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfadaAssassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfadaAssassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfadaAssassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfadaAssassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfadaAssassin's Creed Odyssey | PS ANA KONU | Rehber ilk sayfada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 24 Ekim 2018; 19:31:42 >




  • Hocam şu fıstık gibi oyunun fiyattan dolayı oynayamadım hala ona yanıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nevzatcan21 -- 25 Ekim 2018; 14:6:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nevzatcan21

    Hocam şu fıstık gibi oyunun fiyattan dolayı oynayamadım hala ona yanıyorum
    ben de durum aynı :) arada girip bakıyorum belki biri indirim var diye haber verir felan diye :))
  • jxoch kullanıcısına yanıt
    benimde aynı durum ya :D gerçekten pahalı 2.el fiyatları da öyle dijital de öyle mecbur bekleyecez cazip olana kadar ben daha originsi oynamadım daha dogrusu sadece assassins creed 1 in yarısına kadar oynamistim ama origins ile odyssey gerçekten güzel göründü gözüme :)
  • 76 saat sonunda platinledim oyunu. %100 yapmak için +40 saat daha gerekir sanirim. çok keyifli bir oyundu benim için ama rdr2 çıkacağı için sattım oyunu. ilerde tekrar alip %100 yapacağim mutlaka



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byvolcan -- 25 Ekim 2018; 18:11:32 >
  • Arkadaşlar oyunu henüz 10 saat civarı oy nadım ve çok güzel oyun . 1 ayda ancak bitirebilirim gibi. Red dead e mi başlasam oyuna ara verip, ikisini birden mi oynasam karar veremiyorum. 2 oyunda çok uzun. Siz olsanız ne yapardınız
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.