Şimdi Ara

Boyner Çözümsüzlüğü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16 Nisan 2018 tarihinde Loft marka pantolon aldım. Ürünü giydiğimde ise fermuar kısmında yırtık olduğunu gördüm ve ilk fırsatta (26 Nisan) aldığım mağazaya gidip değişim talep ettim. Görevli kişi değişim olmadığını merkeze göndereceklerini belirtti neyse gönderin deyip çıktım. Haftada bir müşteri hizmetlerini arayıp durumu sordum ve her defasında 21 iş günü yasal sürecin olduğunu, ürünün uzman ekip tarafından incelendiğini, aciliyetimi bildirdiklerini en kısa sürede tarafıma dönüş yapılacağı gibi türlü türlü otomatik cevaplar yalanlar falan. Neyse en son yasal süre doldu 25 Mayıs 2018 tarihinde ve sürenin dolduğunu hala cevap beklediğimi bildirdim ve Loft'tan bir cevap gelmediğini inceleme sonucunu beklediklerini söylediler. Bu defa Loft'a yazdım yasal süre doldu niye inceleme sonucu hala yok diye. Loft hemen aradı ve 3 Mayıs 2018 tarihinde biz değişim kararı vermişiz bizlik bir şey yok ortada dedi. Sonra defalarca yaptığım boyner görüşmelerimden bir sonuç çıkmadı ve en son yasal süre doldu gelin değiştirin diye aradılar 28 mayısta. Tamamen rezil bir firma artık bırak alışverişi bulunduğu avmye bile gitmem. Sizde duyun ve ders alın sonra pişman olmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.