en önemli konuda bişeyler yazmak istiyorum yedek tekeriniz var ise bijonları aracınızdaki aparatla siz sıkın, biraz kilometre yapın, tekrar sıkın (sağlıklı olanı bu) lastikçi ler sıkmasın hem bijon ları örseliyolar hem teker değiştirmek gerekirse araçtaki aparatla bijonları gevşetemezsiniz (boşa stepne taşımış olursunuz) |
SIFIR ARAÇ FİYATLARI - TEKLİFLERİ - STOK BİLGİSİ PAYLAŞIMLARI 2023 (6097. sayfa)
-
-
Ben de beğendim... Yan duruşu çok güzel ayrıca...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
baz paketin ne kadar baz olduğuna bağlı
multimedyasız veya 4 hava yastıklı veya jant kapaklı baz paket getirirlerse 230 'a bile satamazlar
bence şu özellikleri olan C4 f/p aracı olur
- 1.2 Puretech
- Eat8
- Alüminyum jant
- Multimedya/carplay
- Kısa led far+gündüz farı
- Katlanır ayna
-
Ben yılda 10.000KM bile görmediğim ve tam otomatiğin pürüssüzlüğünü sevdiğim için 1.4 atmosferik + tam otomatik kombinasyonunu aldım hocam. He biraz daha param olsaydı üste çıkabilseydim o dönem belki 2008 düşünebilirdim, ama ben 215'e Stonic alırken o %80'lik dilimdeydi çok zordu.
200 civarı bütçesi olan ve aracı İstanbul tafiğinde işe git gel kullanmayacak, yılda da 10.000KM'yi geçmeyecek kullanıcılar için B-SUV tarafında Stonic bulunmaz nimet. Ancak sabah akşam aktif kullanıcıyı pompacıyla arkadaş eder.
-
Bijon muhabbeti efsane oldu cidden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birden fazla ekstrem parametrenin Bijon üzerindeki baskısı artar ise (sık viraj, soğuk-sıcak, bozuk satıh, lastik basıncı, gevşek Bijon montajı, bijon dişlerinin sıyrılması, ani akselerasyon, ani brake, kaçış manevrası, moose test failure vs.) o çalınan 1 Bijon hayat kurtarır.
4 Bijon ile 5 Bijon arasındaki 1 bijon sizi hayata bağlayabilir.
Uzatmak istemiyorum ama hakaret ederek açıklama(ma)ya çalışmak doğru olmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 deyince akla siyonizm gelmesin
-
quote:
Orijinalden alıntı: Psycho Cepkin2019 da manuel comfortline 94bine almıştım, 145bine sattım, benden alan 170'e satmıştı
Şu rakamlar polo için trajikomik, kötü araç değil ama rüzgarda uçuyordu. Bir sene zor dayandım, hiç keyifte almadım kullanırken.
Alıntıları Gösterİyi güzel de, 2019 model kullanılmış araba manuel olduğu halde 3. sahibine 170 bin liraya satılmışsa...
210 bine sıfır 2021 model otomatik araba fiyatı normal derim ben.
Evet araç fiyatları çok yüksek ancak bu açıdan bakınca da yüksek gelmiyor inanın.
-
hocam İngiltere ve Almanya sitelerinden baktığımda dediğiniz özelliklerin çok daha fazlası baz pakette vardı site hatırlıyorum, hatta paylaştım yukarıda bir yerde.https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/148682800#148682800
diğer yandan baya video izledim ama sürüşü vasat diyen çok görmedim diye hatırlıyorum. genelde c5a ile kıyaslandıklarında benzer konforu hissettikleri ama virajda daha az yattığını söylüyorlardı sanki.
genel olarak 3 ana eksik hissettim. sürücü gösterge panelinin küçük olması (head up display varsa biraz kapanıyor eksik), arkada bağımsız süspansiyon olmaması (ama c5a gibi rahat süspansiyon var), yokuş kalkış desteğinin olmaması (otomatikte az ihtiyaç olur mu bilmem ama ciddi eksik).
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uk05 -- 13 Nisan 2021; 21:4:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Laf kalabalığı yapma da üstüne yok hocam 😃😃😃 pratikte 5 bijon olması gereken araca 4 bijon atarsan dediğin mantıklı ama bahsettiğimiz arabalar merdiven altında üretilip gelmiyor hepsi bi mühendislik hesaplamasıyla ölçüp biçerek piyasaya çıkıyor. Yazmıyım Yazmıyım dedim de ben de dahil oldum sonunda 😃
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eski kasa Captur 4 bijon. Yeni kasa Captur 5 bijon.
Yeni kasadaki iyileşme ve kalite artışı açıkca ortada.
-
Peugeot grubunun kafasını kaldıran şanzımanları ve motorları.
Hindistan trafiğine dönmeye eğilimli memleketimiz yollarında ya vasat CVT ya da tork kon. şanzımanlar revaçta.
Otomatik zaten tork kon. var bunlarda, motor desen 1.2 en düşük(100 bg yazmazlar sanırım)
Jantı ben alır takarım, 4 bijonlu ne bulurum bilemem ama.
Şerit takip kullanabilen var mı bilmiyorum.
Farlar iyi aydınlatsın da cinsi mühim değil. Ledlerin de sınıfları var.
Hayalet ekranı zerre sevmem (Navigasyonlu BMW'leri muaf tutarım), multimedya desen öyle. Bu memlekette her an gözün yolda olacak, çukur da çıkar, köpek de...
Maneul benzinli Focus aldım, it gibi araba. Yalnız sol diz kapağım bitmiş, çarpraz bağlarla beraber. Otomatik lazım.230 u geçmeyecek. Focus'un benzinli otomatiği vasat, Corolla keza öyle. Otomatik Leon'u da kaçırdım. Bir ümit bu kaldı.
Citroen PSA'nın en ucuzu işte, C4 yepyeni araç, vergi sistemimizde turbolu otomatik C sınıfı ne kaldı??? 230 dan gelirse bakılacak araçtır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ETKNOKRAT -- 13 Nisan 2021; 21:17:15 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Anubisin_RuhuHonda Civic Eco Elegance
Spor Paket( Bagaj Spoileri, balik sirti anten, Kapi citasi, on arka Tampon flaplar, Type-R panjur)
Konfor Paket(Arka havalandirma, Kablosuz sarj, Elektrikli bagaj)
Aksessuar paket(Kaucuk paspas, Bagaj havuzu, cam citasi, Cam ayna modulu, Camurluk bakaliti, On led sis fari, Arka led sis fari, elbise askisi, Kapi esik nikelaj)
+Metalik renk hepsi 260k fiyat nasil arkadaslar. Tecrubeli arkadaslarin yorumlarini bekliyorum. Bu paketlerden eksitlme yapamiyoruz. Boyle satiyorlar. Ayrica fiyat sabitlemeli 1 aya teslim.
Bu aksesuarları 30 bin tl ye satıyorlar size. Araç 230 bin tl
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum hakaret etmiyorum, saçmalıyorsun, bu hakaret değil.
O zaman 6 niye değil 8 niye değil?
Hep +1 bijon hayat kurtarabilir.
Ekstrem durumlarda zaten araba 2 bijonla da gider, yaz lastiklerini takarken deneyebilirsin.
4 bijonla üretim yapan firmalar yılda 15 milyon araç satıyor, dediğin gibi bir risk olsa istatistiki olarak en azından her yıl birkaç tane bu markaların bijonu kırılan kazasını görmemiz gerekirdi.
Ya bunu tasarlayan VAG mühendisine sorsan muhtemelen koyuyoruz ama birşey de farketmiyor, müşteri güvenli hissediyor böyle der
-
quote:
Orijinalden alıntı: gencturk33Corolla'da şerit takip, çarpışma uyarı vs. gibi bazı güvenlik ve otonom sürüş özellikleri var, bunlar civic'te yok. Fakat bu özelliklerin çoğu alırken çok iyi reklamı yapılan ama Türkiye yollarında ve trafiğinde açmaya korkacağınız özellikler oluyor genelde. Bunun dışında corolla flame x-pack'te anahtarsız giriş&çalıştırma ve arkada hava menfezi var. Civic elegance'da olup da flame x'te olmayan f1 kulakçıklar, hayalet ekran gibi bazı özellikler var. Corolla'da diz hava yastığı da var sanırım fark olarak. Bunun dışında gerek bagaj hacmi, gerek arabanın iç hacmi, sürüş konforu ve ön konsol tasarımı gibi detaylar olsun, civic çok daha premium duruyor. Tasarım görecelidir kuşkusuz ama konfor ve ferahlık konusunda civic bayağı üstün.
Corolla'nın arka koltuğuna bindikten sonra civic'in arka koltuğuna binin, ne demek istediğimi gayet iyi anlarsınız. Kısa bir süre önce biz de aynı tereddütü yaşadık, flame x-pack 231 bin TL'ye düştüğünde kapora verip aracı ayırttık, fakat 1.5 motor olduğu için iptal ettik, sonra 255 bine civic elegance aldık. Ayrıca civic elegance'lar 1.6 motor ve fabrikasyon tüplü, fakat corollalar 1.5 benzinli olarak üretiliyor. Corollaların tüpe uyumlu olmadığı ve 1.6 motorlara göre performansının daha düşük olduğu söyleniyor.
tam beklediğim cevaptı...
iki aracın arasında kalan ben gibi sizde tereddütte kalmışsınız...
evet bazı özellikler açılmaya korkuyorsun...
bir dönem şerit takipli araç kullandım hangisi hatırlamıyorum ama kaza yapıyordum...
citroen olması gerekirdi...her araç çalıştırmada kendi otomatik şerit takibini açıyordu...
bizim ülkede bazı özellikler yarardan çok zarar sağlıyor...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Semsam
Hocam sen manuel golf almadin mi? Napiyorsun aldiktan sonra hala danismanlari arayip ellerinde olmadigini ogrenince rahatliyor musun?Nasil bir terapi verdiler sana boyle.Gunde elli kere de buraya yaziyorsun zaten kalmadi vs diye.Dört gözle manuel golfun yüzde 80 lik dilime girmesini bekliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bijoncular başka bir forum açabilir mi lütfen ? -
Neden 5 bijon.
Neden 4 veya 6 değil.
Sebebini bulmak isteyen ofis koltuklarının bacaklarının sayısına baksın.
Hiç iş sağlığı ve güvenliği eğitimi almadınız mı.
-
Türkiyeye özel paket çıkarabilirler %50 ye sokmak için , sonuçta önemli bir pazar
Yoksa sizin paylaştığınız donanımla en alt paketin bile otomatiğinin %50'den satılma ihtimali yok.
Çarpışma önleyici vs bulunan güvenlik paketi, 10 inch multimedya, arka park sensörü, elektronik park freni bu kadar dolu aracı Türkiye'de o fiyata distribütor satsa bayiler satmaz, peugeot gibi hava parası isterler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X