Şimdi Ara

Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
2.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar iyi günler herkese,

    Bugün de yeni duster'a bi bakayım dedim, daha önce de incelemiş, test sürüşü yapmıştım bu incelemeyle beraber araç hakkında düşüncelerim tam olarak oturdu.


    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Baktığım araç comfort donanım 1.5 dci edc, alaşım jant opsiyonu var. Donanım olarak ekonomi odaklı bi aracın baz paketi olmasına rağmen far sensörü, hız sabitleme ve sınırlama, 6 hava yastığı gibi donanımları var. Zaten bunlar dışında dişe dokunur donanımı yok, boş araç arka camlar ve aynalar manuel, yol bilgisayarı, sis farı, stepnesi, led gündüz farı, klima, Bluetooth var.

    Tasarıma gelirsek, benim hoşuma gitti araç, sade ve akıcı duruyor. İddialı bi tasarımı yok ama fena da değil, turuncu renk ile dikkat çekiyor ama. Boyutlarına göre olabildiğince kalıplı olması için uğraşmış tasarımcılar, olmuş da. Bazı kişiler yeni kasadan ziyade makyajlı kasa gibi olmuş diyorlar, haklılık payları olabilir fakat bence yerinde değişiklikler olmuş, arka farların direk renegade kopyası olması hoş değil.

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Asıl önemli değişim iç mekanda olmuş, artık kesinlikle daha modern, günümüz şartlarına uyan bi iç makan anlayışı var. Orta kısımdaki piyano tarzı yeni tuşları sevdim. Göstergeler de artık daha modern. Kalite tabiki yüksek değil ama incelediğim baz paket araçta, dolusu olan prestige pakete göre bazı plastikler(açık gri olanlar) daha kalitesiz geldi. Yani içeri geçince ister en boşu, ister en dolusu olsun, maliyet kaygısıyla yapılmış bi iç mekan olduğu belli kalite konusunda. Tavan döşemesinin kalitesi ve işçiliği de bu hissi sonuna kadar yaşatan bi etmen. Ama bunlar gayet doğal, piyasaya göre fiyatı ortada.

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Saklama alanları yeterli, torpido oldukça derin, motora kadar gidiyor vitesin önünde de yeterli bi alan var, ayrıca konsolda airbag kısmının üstünde ufak eşyalar için yer var. Kapı içi gözleri de gayet yeterli genişlikte.

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü


    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Hacim olarak sınıfının alt sınırında diyebiliriz, yeterli genişliği sunuyor ama rakipleri daha fazlasını sunuyor. Yine de koltuğu kendime göre ayarlayıp arkaya geçtiğimde kesinlikle rahatsız olmadım, 3 parmak diz mesafesi vardı. Bagajı da yeterli büyüklükte

    Yeni Dacia Duster Showroom İncelemesi ve Test Sürüşü

    Motor bildiğimiz 1.5 dci. 6 ileri çift kavrama edc şanzıman ile kombinlenmiş. 4000 devirde 110 beygir güç, 1750 devirde ise 250 nm maksimum tork veriyor. Manuel şanzımada aynı devirde tork 260.
    0-100: 11.9 saniye, maksimum hız 171 km.
    Şehir içi yakıt: 4.4, şehir dışı: 4.5(tuhaf), ortalama: 4.5 litre.

    Sürüşe gelirsek, araç yalıtım olarak ciddi yol almış, çok net fark var önceki kasaya göre. Kapıları açarken bile kapılardaki ağırlık artışı çok net. Bu sayede konfor oranı artmış, önceki nesilde biraz dan dun gidiyordu araç, yeni kasa daha tok geldi bana. Alt yapıya, yalıtıma falan çalışmışlar belli. Yol tutuşu da iyileşmiş, limiti yükselmiş, ama tabi sınırları bilmek hala daha faydalı. Direksiyona gelen elektrik desteği ile beraber daha yumuşak olmuş, park manevralarında faydalı oluyor, his olarak da iyileşmiş. Motor da yeterli çekişi sağlıyor, ara hızlanma ve yokuş performansı başarılı, ama hem aracın yüksek yapısı hem de motorun fazla güçlü olmaması sebebiyle üst hızlara çıkma isteği pek yok, kesiliyor. Yakıt da yüz güldürecek cinsten, klasik 1.5 dci, piyasadaki en az yakan dizellerden. Test aracının ortalaması 7.5 litreydi.

    Yani yeni duster genel anlamda başarılı, olmuş(fiyatına göre), ileriye doğru güzel bi adım atmışlar. Fiyatı da dediiğim gibi en önemli kozu. Zaten yeni kasası gelince ülkemizde segment liderliğini aldı qashqai'nin elinden.

    Bu arada incelediğim, alaşım jant opsiyonlu comfort paket 1.5 dci edc cosmo mavi duster liste fiyatı 109 bin ama 98.000 lira fiyat aldım, ellerine kalan son fırsat araçlarından. Bu paraya dizel otomatik B hb araç zor veriyorlar, adamlar c suv veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Mayıs 2018; 10:52:37 >







  • Bu araç B suv, c değil.
  • Elinize sağlık. Eski kasasına (2013 DUSTER LAUREATE 4*2 - 1.5) binmiştim de bir an evvel inmek için sabırsızlanmıştım. Arabanın her yerinden kalitesizlik akıyordu. Niye "Leğen plastiği" tabirini kullandıklarını görmüş ve hak vermiştim. Tabi ne kadar para o kadar köfte.
  • kkvan kullanıcısına yanıt
    Size göre öyle, siz b suv diyebilirsniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Elinize sağlık. Eski kasasına (2013 DUSTER LAUREATE 4*2 - 1.5) binmiştim de bir an evvel inmek için sabırsızlanmıştım. Arabanın her yerinden kalitesizlik akıyordu. Niye "Leğen plastiği" tabirini kullandıklarını görmüş ve hak vermiştim. Tabi ne kadar para o kadar köfte.
    Teşekkür ederim

    Öyle tabi ama o his olabildiğince azalmış yeni kasada.



    Yalıtım ve konfor da artınca artık eski nesil bi araçmış gibi hissettirmiyor, yani bana hissettirmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Mayıs 2018; 11:10:4 >
  • eline sağlık güzel test.

    eskisine göre daha alınabilir. ama sadece görüntü, kalite, yalıtım olarak. güvenlikte yine çuvalladı
  • Güvenlik olarak eskisine göre iyileşmiş diyebiliriz, teste ilk makyajsız kasasıyla girdiği vakit de 3 yıldız almıştı, şimdi yeni kriterlerle de 3 yıldız almış. Tabi sadece bu açıdan baktığında gelişme var, genel otomobil endüstrisine bakınca hala geride. %71 yetişkin koruması düşük.
  • Ş.i 4.4 ş.d 4.5 nasıl yakıyor hiç bişey anlamadım?
  • Ultrasaray0643 U kullanıcısına yanıt
    Ben de anlam veremedim, broşürde öyle yazıyor.




  • mesuthaksoy kullanıcısına yanıt
    Biz de boş dacia'ya 100 bin verip avantajlı fiyat diyebiliyoruz, bizi boşuna kıskanmıyorlar, bolluk içindeyiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 7 Mayıs 2018; 11:35:57 >
  • Dış tasarımı oldukça güzel. Adamlar eski kasa üzerine çok iyi noktalara dokunuşlar yapmışlar.

    Ucuz araç olduğu için araçta her tarafın sert plastik olmasına sözüm yok ama sert plastiğin de biraz güzel görünenleri var. Bari biraz güzel görünen bir sert plastik kullansalardı.
  • 2018 model araç, manuel arka cam ? Zevk meselesi tabi ama ön konsol da çok itici duruyor. Mercedes'ten mi esinlenmişler acaba havalandırma yerlerini. 98 bine sıfır SUV tarzı araç. En yakın rakibiyle 20-30 bin fark vardır tahminimce.

    Test için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Dış tasarımı oldukça güzel. Adamlar eski kasa üzerine çok iyi noktalara dokunuşlar yapmışlar.

    Ucuz araç olduğu için araçta her tarafın sert plastik olmasına sözüm yok ama sert plastiğin de biraz güzel görünenleri var. Bari biraz güzel görünen bir sert plastik kullansalardı.
    Önceki kasaya göre daha iyi plastikler var ama dediğim gibi özellikle baz pakette şu kapı içlerindeki açık gri olanlar ciddi düşük kaliteye sahip, resmen geri dönüşüm plastiği gibiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahaKaradeniz

    2018 model araç, manuel arka cam ? Zevk meselesi tabi ama ön konsol da çok itici duruyor. Mercedes'ten mi esinlenmişler acaba havalandırma yerlerini. 98 bine sıfır SUV tarzı araç. En yakın rakibiyle 20-30 bin fark vardır tahminimce.

    Test için teşekkürler.
    Fiyat farkı gerçekten çok, kişisel tercih ama satışlara bakılırsa fazladan para vermeye gerek görmüyor çoğu kullanıcı. Sanırım ben de vermezdim.



    Ben teşekkür ederim
  • eski kasasını kullandım. dacia deyince açıkçası çok kötü bir araç bekliyorudum, ancak beklentilerimin çok üzerinde çıktı. tam bir arazi, şantiye şirket aracı diyebilirim. şehir içi de kullanımı zevkli. uzun yolda araç sok yaylanıyor gibi geldi, altı yüksek arazide iyi ama virajlarda güven vermiyor. ama bir sıkıntı da yok. 6 ileri manuel vites can sıkıcı olabiliyor, keşke otm olsaydı dedim. işiniz ve yolunuz engebeli, para kazanmayı da düşünüyorsanız bu araç tam sizlik. eskisinin dış hatlarını aynen korumuşlar, keşke kasayı da esetetik olarak modernize etselerdi. ama kalıp maliyetlerine girmek istememişler galiba yine de yeni kasasının daha iyi olacağını düşünüyorum.

    taseldorf birazdan gelir buraya.
  • o fiyata çıktıktan sonra kodiaqın boş modelini felan alırdım yada karoq buna para verilmexz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ben de anlam veremedim, broşürde öyle yazıyor.
    Sahibindende gezerken baktım şimdide kadjarlardada şehir içi sehirdisi tüketim aynı yazıyor.ayni motor..neye istinaden acaba bilen biri açıklarsa iyi olur



    Ama ekonomik bı motorda o verileri yakalaması optimum şartlarda bile imkansız bence.3.8 yaziyo oda



    Kullanan birileri gerçek verileri yazsa
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Benzinli manuel baz karoq 120 bin, dizel otomatik duster 98 bin.



    Kodiaq zaten 150 binden başlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    SOnra birader bırak bizi Almanya ile ne kıyaslıyon diyorlar.
    Alın size bulgaristan

    BG para birimi leva ile neler alıyorsunuz bakın da hüzünlenin biraz.

    https://www.cars.bg/?go=cars&search=1&advanced=&fromhomeu=1&currencyId=1&yearTo=&autotype=1&stateId=1&section=home&categoryId=0&doorId=0&brandId=0&modelId=0&fuelId=0&gearId=0&manual_price=1&yearFrom=&priceFrom=90000&priceTo=90000&man_priceFrom=90000&man_priceTo=100000&regionId=0&offersFor4=1&offersFor1=1&filterOrderBy=1&cref=153&page=1&cref=153
    Çok iddialı konuştun demek ki bu defa gerçek (?) bir AMG ile döneceksin!




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.