Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (607. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
48.229
Cevap
72
Favori
4.110.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 605606607608609
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Önden ve Yandan Çarpmalar İ30 ,toplamda yeterli puan almayı başarsa da yetişkinler için önden çarpma testlerinde beş yıldız almak için yeterli puanı almayı başaramadı. Özellikle sürücüyü temsil eden kuklanın sağ dizine aldığı darbenin kalça ve uyluk kemiğinde potansiyel bir yaralanmaya sebep olabileceği tespit edildi. Bu duruma kokpitteki malzemelerin hareketi de eklenince önde oturan yolcu ve sürücünün kalça ve dizindeki yaralanma riskinin daha da artığı tespit edildi.
    Çocuk koruma
    Yolcu hava yastığı kapatılabilirken sürücüye hava yastığının durumu hakkında bilgi veren uyarı sisteminin yeterince açık olmadığı tespit edildi. ISOFIX’in bağlantı noktalarının da iyi sabitlenmediği gözlemlendi.
    Yaya güvenliği
    Kaputun ön tarafından sabit duran bir yayaya çarpıldığında çocuklar için başın korunması çok büyük problem olmazken yetişkinler için aynı şey tespit edilemedi. Kaputun ön tarafından sağlanan koruma yolcunun başından yara almasını engelleyemedi.

    Ford Mondeo



    Önden ve Yandan Çarpmalar

    Ford Mondeo’nun önden çarpma testinde yolcu kabininde çok fazla bir hareket görülmediği tespit edildi. Mondeo’nun direksiyon milinin çarpışma esnasında ileri doğru hareket ederek sürücüyü korumak için daha geniş bir alan sağladığı görüldü. Sürücünün bacaklarının da direksiyonun hemen altına yerleştirilen hava yastığı ile son derece iyi bir şekilde korunduğu gözlemlendi. Yine yolcunun dizlerinin de kokpitten çok iyi bir şekilde korunduğu ve herhangi bir yaralanma olmadığı görüldü.
    Çocuk koruma
    Yolcu hava yastığını devre dışı bırakan sistem Mondeo’da sadece opsiyonel olarak satın alınabiliyor! Ayrıca sürücüyü yolcu hava yastığının durumu hakkında bilgilendirecek bir uyaranın da olmadığı tespit edildi. Ayrıca çocuk güvenliği ile ilgili uyarılarında yetersiz olduğu ve uzun süre dayanamayacak şekilde sabitlediği gözlemlendi. Yine arka koltuklardaki ISOFIX bağlantı noktalarının da tam olarak sabitlenmediği anlaşıldı.
    Yaya güvenliği
    Tamponlar çarpışma esnasında yolcunun bacaklarının korunmasını tam olarak sağlarken kaputun da özellikle çocukların başının yara almadan çarpışmadan kurtulmasını sağladığı görüldü. Fakat kaputun ön tarafının yetişkinlere çarpıldığında başın yara almasına sebep olabilecek kadar zayıf olduğu tespit edildi.

    VW Caddy ‘Life’



    Önden ve Yandan Çarpmalar
    Önden çarpmalarda yaralanmaya sebep verecek bir hareketlilik olmazken özellikle sürücünün göğsüne aşırı bir baskı olduğu tespit edildi. Kokpitteki malzemelerin de sürücü ve yolcunun zarar görebileceği bir şekilde yerleştirildiği gözlemlendi. Yine yandan çarpmalarda sürgülü kapının çok iyi tutturulmağı anlaşıldı.
    Çocuk koruma
    3 yaşındaki ******n başının çarpışma esnasında Euro NCAP limitlerini aşarak 550 mm ileri hareket ettiği içerideki diğer parçalarla temas ederek yaralanmaya sebep verdiği gözlemlendi. Yolcu hava yastığının devre dışı bırakılmasına rağmen hava yastığının durumu hakkında sürücünün bilgilendirilmesinin çok açık olmadığı tespit edildi. Yine çocuklarla ilgili uyarı etiketlerinin çok iyi yapıştırılmadığı ve ISOFIX bağlantı noktalarının çok iyi sabitlenmediği anlaşıldı.
    Yaya güvenliği
    Ne tamponların ne de kaputun çarpışma esnasında yayanın bacaklarının korunması hususunda geçerli notu alamadığı görüldü. Kaputun çarpma esnasında yayanın başının korunmasındaki başarısının daha fazla puan kaybetmeyi önlediği tespit edildi.

    VW Tiguan



    Önden ve Yandan Çarpmalar

    Çarpışman esnasında kabin içerisinde tehlikeye sebep verecek bir hareketlenme görülmezken direksiyonun ve kontak anahtarının bulunduğu bölgenin az da olsa sürücünün bacakları ve kalçasına zarar verme ihtimali olduğu gözlemlendi. Yandan çarpmalarda ise hiçbir sorun olmadığı tespit edildi.
    Çocuk Koruma
    6 aylık ****** temsil eden kuklaların kullanıldığı çarpışma testlerinde tam puan aldığı gözlenen Tiguan’da yolcu hava yastığının da devre dışı bırakılabildiği tespit edildi. Ancak sürücüyü yolcu hava yastığının durumu hakkında açık bir şekilde bilgilendirecek bir sistemin olmadığı anlaşıldı. Yine çocuk koruması için yapıştırılan etiketlerin de iyi sabitlenmediği ve kopma ihtimalinin yüksek olduğu gözlemlendi. ISOFIX bağlantı noktalarının da iyi sabitlenmediği görüldü.
    Yaya güvenliği
    Tamponlar çarpışma esnasında yayanın bacaklarını mükemmel bir şekilde koruyarak yaralanmayı önlerken kaputun ön tarafının koruma için çok zayıf olduğu tespit edildi.


    connectinkini de arıyorum, arkadaşlar rica ediyorum sakın bunu caddy sayfasına falan koymayın, bir de bunun kavgasını yapmayalım, belki haberleri de vardır. diğer araçları da ekliyorum ki taraflılıkla falan suçlama olmasın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Helal olsun usagum be saa.

    Kaç kere deduk biz de kaptana, ha böyle bir istatistik yap diye, dinlemayi. İşim var diyi. Aslında birinin ha böyle bi şi yapması gerekayi.



    Aynen onaylıyorum kardeşim, kaptanın müsait olduğu bir zamanda böyle bir şey yapması gerek...






    LazPacino size kurbaaaaaaann ollsuuunnn

    benimle bir dusundugun icin sana tesekkur ederim abim


    insallah zamani vardir da yapar haboyle bisey., ben sahsen cok begendum daaa




  • s.a. hayırlı akşamlar arkadaşlar
  • a.s arkadasim

    hayirli aksamlar

    nasilsin iyimisin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaptan6167

    slm mıllet bende artık fordcuyum. connect 1.8 110 ps glx. delüx de dıolar sanırım daha 5 gunluk araba 95 kılometrede





    hayırlı olsun Allah c.c cumlemize kazasız belasız sürüşler
  • arkadaslar 00.00a kadar yaptigim nobetciligimde hic bir sorunla karsilasmadigimi iletmek istedim

    rahat rahat uyuyabilirsiniz derim sizlere



    edit:.......evet saat 02.25 oldu hala bir sorun yok ben simdi yatayrim arkadaslar hadi kalun saglicakla

    bugunde nobet etmus oldik ilk defa, bakalim askerde ne yapacaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LazPacino -- 20 Ağustos 2008; 2:26:37 >
  • iyi o zaman ben alayımm şu işi herkese iyi geceler bir radyomu kursakk acaba int üzerinden sırayla dj lık yapsak cok iyi olur tabi bu fikirler kayideye alınırsa bizim siteyemi yapsak yorumlarınız bekliyorum ford connect team

    saygılarımla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    @kral_cennect

    nöbeti devralmışsın, ortalıkta yoksun; bu nasıl nöbet?





    abim nobetci devralma isi degil.,

    hanai ben dedim ya rahat rahat uyuyabilirsin diye o bakimdan dedi ben alim su isi diye uyuma isini yani, zaten arkasindan iyi geceler dedi

    ben boyle algiladim herhalde dogrudur yanlis ise zaten yarina duzeltir onu




  • maşallah .. resimler cosmus .. herşeyi kaptana yüklemeyin .. siz yapın ben koyarım sayfa basını bide msn imi isteyenler P.M atsın vereyim
  • HAYIRLI GÜNLER ARKADAŞLAR
  • hayırlı günler kardeş
  • adana ya doneyimde costurayım .. aksam yolcuyum .. işlerimden dolayı sürüklenip duruyorum ... mehmet(lukunku) abimlede gorüşemedim ama onunda işi var sanırım .. ondan gorüşemedik
  • SLM ARKADASLARR SİZLEREE YAKITLA TASARUFU İLGİLİ YENİ BİR ARASTIRMA YAPTIMM


    BOR, NANOTEKNOLOJİ İLE BULUŞTU
    DÜNYA “BOR POWER” KULLANIYOR
    1-DÜNYANIN İLK NANOTEKNOLOJİK “BOR” İÇERİKLİ NANO YAĞLAYICISI
    2-DÜNYANIN İLK NANO PARTİKÜLLÜ BOR ÜRÜNÜ
    3-DÜNYANIN İLK NON TOXİC-ZEHİRSİZ YEŞİL YAPRAK İŞARETLİ ÜRÜNÜ
    4-DÜNYANIN İLK SIFIR KM ARAÇLARDA DAHİ TAVSİYE EDİLEN ÜRÜNÜ
    5-DÜNYANIN İLK EN SERİ ISI İLETKEN ÖZELLİKLİ ÜRÜNÜ(1200Wm/K)
    6-DÜNYANIN EN SERT KORUYUCU FİLM TABAKASINI OLUŞTURAN ÜRÜN
    7-DÜNYANIN İLK TİMKEN AŞINDIRMA DEĞERLERİ 0,0001 OLAN ÜRÜNÜ
    8-DÜNYANIN İLK ASİT VE KOROZYON ÖNLEYİCİ YAĞLAYICISI
    EKONOMİK VE MEKANİK KAZANIMLAR
    “TÜV-NORD (ALMANYA)”, “BAM (ALMANYA ..STANDARTLAR ENSTİTÜSÜ)”, “USA. TEXAS SWRI ENSTİTÜSÜ”, “ASTM-AMERİKA”, “BOSCH”, “SHELL” İTÜ ve diğer kurumlarda yapılan testler ve alınan belgeler,NNT AŞ.’nin Nanoteknolojik Bor üretimindeki başarısını başta Amerika,Almanya,Fransa,Avusturya,Rusya,Belçika,Hol landa,Dubai olmak üzere dünyanın 14 ülkesine sattığı ürünlerle kanıtladığı gibi,aşağıda belirtilen BOR POWER faydalarını da dünyada hiçbir yağlayıcının yapamadığı şekilde tescil etmeyi başarmıştır. Almanya’nın dünyaca ünlü akreditasyon kurumu olan TÜV test merkezinde 2007 model,sıfır km Mercedes S-320 CDI motorunda yapılan sıralamalı performans,yakıt tüketim,eksoz emisyon,zararlı gaz atılımı,yağ ısısı gibi testler sonucu ortaya çıkan neticeler konunun uzmanı Alman mühendisleri şaşırtmayı başarmış,bizleri ise gururlandırmıştır.
    1-YAKIT TASARRUFU:%5-20 ARASI
    2-PERFORMANS (MOTOR GÜCÜ):%5-9 ARASI
    3-YAĞ ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
    4-PARÇA ÖMRÜNÜN %100 ARTMASI
    5-EKSOZ CO2(KARBONDİOKSİT) ORANININ %15 AZALMASI
    6-RAHATSIZ EDEN SESLERİN AZALMASI
    7-HARARETİN ÖNLENMESİ
    8-YAĞ EKSİLTMENİN AZALMASI
    9-KAYIP ENERJİNİN KAZANIMA DÖNÜŞMESİ
    BOR POWER MS-250 Motorların ömrünü ve servis kalitesini arttırmak ,enerji kayıplarını önleyerek ekonomik ve mekanik kazanımlar sağlamak amacıyla geliştirilmiştir.ENERJİ BAKANLIĞI ve ULUSAL BOR ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ ile teknik iş birliği devam eden NNT A.Ş. Nanoteknoloji uzmanı profesör ve yardımcı kadrosuyla bugün itibari ile Türkiye''de kendisine ait Know-How'' lar ile Nanoteknolojik Bor uç ürünleri, Nano ölçekli Bor üretebilen ilk Nanoteknoloji firmasıdır.BOR POWER markalı ürünler şu anda birçok dünya ülkesine ihraç edilmekte ve pazara girdiği her ülkede büyük beğeni ve takdir kazanmaktadır.Cumhuriyet tarihinde bir ilki başaran NNT AŞ, ülkemizi BOR POWER ürünleri ile Dünyanın gelişmiş ülkelerine Nanoteknolojik Bor satar hale getirmiştir.
    Yeni değiştirilmiş yağın içerisine katılan BOR POWER, aracın 20-25 dakika rölantide çalışması ile ,motor içinde eşit şekilde homojenize olur. Ortalama 5 litre karter yağ hacimli bir motorun içerisinde ,iç yüzeylerin en ince noktalarına kadar nüfuz eder. Motor içerisindeki BOR partikülleri 6-7 saatlik bir çalışma süresinden sonra koruyucu film tabakası oluşturur. Motor yağı içerisindeki BOR kristallerinin 60% kadarı koruyucu film tabakasının oluşumuna gider , diğer 40%’lık oran ise yağ değişimine kadar yağın moleküler yapısında eşit olarak yüzerler. Mekanik ve Ekonomik tüm faydalarına bilimsel çerçeveden bakıldığında kendi uzman ve kaynaklarımızla geliştirmiş olduğumuz bu Nanoteknolojik ürün emsallerinden tamamen farklı özelliklere sahiptir.
    NNT Nanoteknoloji A.Ş.''nin bulduğu ve dünyada henüz bir benzeri olmayan yöntemle elde edilen Nanot Nanoteknolojik MCDP Bor kristalleri ile, benzinli, LPG'li ve dizel taşıtların motor aşınmalarını sıfıra yakın bir düzeye indirmektedir. Motorların iç yüzeyini elmasa yakın sertlikte bir film tabakası ile fiziksel olarak kaplayarak sürtünme ve aşınma hasarlarını önlediği gibi, motorların beygir gücünde %10 düzeyinde artış sağlamaktadır. Sıvı karışım halinde motora uygulanan BOR POWER, motor hararetinin aşırı yükselmesine engel olarak performansın düşmesini önlemekte ve motor yağının ömrünü en az iki kat uzatabilmektedir. Diğer bir özellik de, yakıt tüketimini yüzde 20’ye varan oranlarda düşürmesidir. BOR POWER teknolojisinde yağın içine özel Bor atomlarının yerleşmesi ve dağılması sağlanmaktadır. Bu teknolojinin amacı, sürtünen yüzey çeperinde 6 atom kalınlığında bir koruma kalkanı oluşturmaktır. Bor, gerek elmas kadar sert olması, gerekse ısıyı mükemmel yalıtma özelliğiyle şu ana kadar üretilmiş en yüksek performanslı yağlayıcı maddelerden birini oluşturmuştur. Bunun dışında diğer yağlayıcılar ve katkı maddeleri yağlarla kimyasal tepkimeye girerken, Bor Power herhangi bir tepkime yaratmadığı için ömrü diğerlerine göre çok daha uzundur.
    KULLANIMI
    250 cc kutu ,5 lt yağa kadar kapasiteli motorlara 1 kutu konması yeterlidir.
    GOLD SERİSİ almak isterseniz ; NNT Bor Power S-GOLD 250 60.000 KM Motor Yağ Katkısı 092091
    ŞANZIMAN KATKISI almak isterseniz ; NNT Bor Power GBX Şanzıman,Dişli Yağ Katkısı 092093
    18 lt yağa kadar kapasiteli motorlar için ise ; NNT Bor Power S 600 30.000 KM Motor Yağ Katkısı 092092 İsimli ürünlere bakabilirsiniz.
    Ürün 40.000 km görevini yapmaktadır.
    Teknolojik her cihaz ve ürünün kullanma talimatına uyma gereği olduğu gibi, BOR POWER'ın da kullanımında uyulması gereken kurallar tüketici tarafından çok iyi incelenmeli ve kullanım talimatlarına riayet edilmelidir. Bor Power kullanıcısı,aşağıdaki ürün kullanma talimatına uyması halinde kazanımları maksimum seviyede görür ve Nanoteknolojinin hazzını yaşar.
    " Aracınızın yağını ve filtresini değiştiriniz.
    " Aracınızı 10 dakika çalıştırıp ,yağın ısınmasını sağlayınız. (70-80°C)
    " Aracınızın motorunu stop ediniz.
    " Bir kaç dakika çalkaladığınız BOR POWER'i ,motor kapağını açıp yağa boşaltınız.
    " BOR POWER'ın motorda eşit dağılımını sağlamak için aracınızı 15-20 dakika çalıştırınız.

    BOR POWERARACINIZDAKİ BOR ENERJİSİ…

    Sürtünme ve onun sonucu olarak ortaya çıkan aşınma otomotiv sanayinin ve endüstriyel iş makinelerinin en önemli sorunlarından biri olarak görülmektedir. Gelecek için motor yağı değiştirmeyi tamamen ortadan kaldıran 'kapalı motorları' hedefleyen bu sanayi, sürtünmeye karşı meydan okuyan araştırmalara büyük ölçüde fon ayırmaktadır.

    NNT A.Ş., 13 yıllık Nanoteknoloji tecrübe ve birikimi, konusunda uzman profesör ve yardımcı uzman kadrosuyla Nanoteknoloji yatırımlarını Türkiye'de başarmış ilk Türk şirketidır.NNT A.Ş.'nin şirket bünyesinde istihdam ettiği saygın bilim adamlarının uzun yıllar süren çalışmaları sonucunda en ileri teknik ve kuramları kullanarak ortaya çıkardıkları ürünler, Nanoteknolojinin normal ve ekstrem şartlar altında sürtünmesiz hareketi gerçekleştirebileceğini ispat ederek dünyanın dikkatini üzerine çekmeyi başarmıştır.

    Bor Power, işlenmiş borla Türkiye'degerçekleştirilen ilk ürün özelliğine sahip Nanoteknoloji ürünüdür.NNT Nanoteknoloji A.Ş. tarafından tümüyle kendine özgü nanoteknolojik yöntemlerle ve MCDP adı verilen Bor kristalleri kullanılarak üretilen BOR POWER, her tür benzinli ve dizel motorların yanı sıra sanayi makinelerinde koruyucu,performans arttırıcı ve tasarruf sağlayıcı olarak tasarlanmış bir üründür..,,.,. Bugüne kadar piyasaya sunulmuş kimyasal yağ katkılarından tamamen farklı olarak, Nanoteknoloji'nin sağladığı avantajlarla fiziksel koruma ve performans artışı sunan ürün, sağladığı faydaların yanı sıra herkesin ulaşabileceği ekonomik fiyatlardadır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kral_cennect -- 20 Ağustos 2008; 13:28:59 >




  • ben kendi adıma soylüyorum ... her yazılana bi yorum yapmasam bile .. her msj ı .. kim olursa olsun okuyorum
  • ARKADAŞLAR CONNECTLERİN ARKASI YÜKSEK BİRAZ AMA MAKASLI BUNLARI NASIL DÜŞÜREBİLRİZ BİLENİNİZ VAR MI ?

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!
  • Bende Okuyorum ama yazmaya vaktim olmuyor. bu aralar nasıl satarım diye düşünüyorum
  • sadık_57 kardes makasları indirmenin kolayı var dewamlı bagaj yüklü olmalı biraz ağır malzemeler koyarsan 2 ay için farkı görrüsnn
  • YOK KARDEŞİM SAOL BEN YÜK ATMIYORUM HEP BİNEK KULLANIRIM AMA Bİ YERDE SORDUM MAKASLARI EĞİYORLARMIŞ YADA ARADAN ALIYORLARMIŞ BU SEFERDE YOL TUTUŞUNU ETKİLER Mİ DİYE KORKUYORUM ÇÜNKÜ ŞİMDİKİ HALİYLE YOL TUTUŞU SÜPER AMA ARKA ÇOK YÜKSEK DURUYO İŞTE
  • arka tarafi alcatamiyorsan on tarafi yukselt be kardesim

    ama dedigin dogru arka tarafi onden daha yuksek niye boyle acaba ??
  • ÖN TARAFI YÜKSELTMİŞ BİR ARABA GÖRDÜM KAMYON GİBİ DURUYODU
    BU ARAÇLAR TİCARİ SINIFINDA OLDUĞU İÇİN BÖYLE GALİBA YADA FABRİKADA MOTORU KOYMADAN ÖNCE ÖLÇÜYORLAR SANIRIM
  • 
Sayfa: önceki 605606607608609
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.