Şimdi Ara

TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Bir bağlantı alamama problemi yaşamaktayım. TürkNet’e geçmeyi düşünenler ya da herhangi bir sorunda muhtemel olarak başına geleceğini düşündüğüm müşteriler için yazmaktayım bu gönderiyi. 1 senelik aboneyim onu da dipnot olarak düşeyim.

    İlk olarak, 15 Mart 2018 tarihinde DSL ışığım söndü ve herhangi bir şekilde gelmedi. Bu süreçte, Türk.Net(TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş) adlı şirkete 0 (850) 288 80 80 nolu hat üzerinden destek kaydı bıraktım. Bu kayıtlara genel olarak,
    “İç tesisatınızda sorun var, bizim altyapımız temiz” gibisinden cevaplar verildi. Dedim haydi öyle olsun ve birkaç işlem yaptık. Bunları kısaca geçersek;

    -Evdeki iç hat değişti.
    -Gelen kablo splitter kullanılmadan modeme bağlandı.
    -Modem değiştirildi. (17 Mart)
    -Ankastre kutusuna gelen kablo kutudan çıkarılıp direk modeme bağlandı.

    Bunlardan sonuç alamadım ve 150-200 lira kadar da bir masraf yaptım. Daha sonra ev telefonun direk hatta bağlamak geldi fakat o da ne?!!!! çevir sesi yok! Dıştan gelen ana kabloda yok yani iç tesisata girmeden olan kabloda. Ama takdir edersiniz ki müşterinin iç hattı sorunlu(!) Neyse geçelim.

    Bu süreçte hiçbir şekilde TürkNet üzerinden çağrı alamadım. Daha sonra canıma tak etti ve 22 Mart’ta telefon üzerinden iptal talebimi dile getirdim. “Bizden haber bekleyin 2 gün içinde arayacağız” denildi. Dedim tamam o kadar abonelik var bekleyelim.

    “Z. Hanım” 23 Mart tarihinde arayarak mağduriyetimin giderileceğini söyledi. Notlar falan aldı sabit olarak. Ben de sorunun tahmini olarak yan bina üzerinde bulunan 06K6 nolu kutudaki bağlantıdan kaynaklandığını ve oradan bina kutusuna gelen siyah kabloda sorun olduğunu üstüne basa basa söyledim (22 Mart Perşembe 13.59 - Arama Süresi 5 Dakika)

    Ben de bu süreçte boş durmayayım dedim. Türk Telekom Gebze İlçe Müdürlüğüne bizzat gidip Teknik Destek talep ettiğimde ise verilen cevap, "İnternet Servis Sağlayıcınız olan Turk.Net bize arıza kaydı açtığı takdirde ilgili saha ekiplerimiz olayla ilgilenecektir. Maalesef sizden arıza kaydı alamıyoruz" oldu. Ayrıca kutuyu gösterdiğimde(bina dışındaki kutuyu, içerideki değil) buraya müdahale yetkiniz yok denildi. Elektrikçi de aynısını demişti zaten. (23 Mart)

    Ayrıca BTK üzerinden şikayet başvurusu oluşturdum fakat şirket(TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş) hattın yasal sahibi ben olmadığım için cevap verilemeyeceğini yazan bir mesaj yolladı. (72…. - Hattaki Bağlantının Kopması ve 5 Gündür İlgilenilmemesi (20/03/2018 08:00:02))

    Hafta sonu bekledim gelen giden olmadı Türk Telekomdan. Bu arada “Z. Hanım” yine aradı ve yine sorun ile ilgilendiklerini söylediler. (25 Mart 09.23 - Aranma Süresi 4 Dakika)

    İçimden herhalde haftasonu gelecek diye geçiriyorum. 27 Martta “S. Bey” iptal talebimin süresinin dolmak üzere olduğunu geri çekmediğim durumda iptal olacağını söyledi. Dedim tamam çekelim.

    28 Martta “Z. Hanım” yine aradı Türk Telekom ekipleri etiketleme işlemi yapmış dedi. Böyle bir şeyin olmadığını açıkça belirttim. Bina kutusuna iliştirdiğim durumu anlatan not kâğıdının yerinden 1 mm bile kıpırdamadığını söyledim. Türk Telekom Saha Ekibini arayacağını ve söyleyeceğini söyledi. Dedim EliTT ekip yollayın masrafı neyse ben üstleneyim yeter ki çözülsün. Olmuyor dendi konuşma sona erdi.

    Veeeeee bugün 31 Mart! 16. Gün bilin bakalım ne oldu? İnternet yine gelmedi. Sadece bir kablo bağlantısından dolayı internetim yok hala. (Yasal olarak benim sorumluluğumda olsa gidip yaptıracağım)

    Müşteri hizmetlerini “sorun çözmüyorlar sadece sorunları dinliyorlar” diye robota çeviren firma, teknik servisini de aynı şekilde robota dönüştürebilir kanaatindeyim. Keza “Sorun çözmüyorlar, sadece dinliyorlar.”

    Duruma inanmayan arkadaşlar olabilir bunun için bazı ekran görüntülerini aşağıya ekledim.

    Mutlu haftasonları herkese.

    Ekler;
    BTK Şikayeti
    BİMER Şikayeti
    Teknik Bilgiler Ekranı
    Destek Kaydı Ekranı
    İnternet Kullanım Ekranı

    TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)
    TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)
    TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)
    TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)
    TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Saçmalama arkadaşım. Şu an iyi hoş kullanıyorsun yarın bir arıza çıksın da o zaman göreyim ben seni. İnsanların neler yaşadığına dair bir halt bilmeden überdeki cadaloz karı gibisiniz demek nasıl bir akıl tutulmasıdır? Turk Telekom kullanmışsın hiç mi akıllanmadın? Orada en azından yalandan da olsa Müşteri temsilcisiyle görüşebiliyorsun. Turknet de oda yok.
  • Az para ucuz Taşeron işçilik yasal yaptırım yok denk gelirse internete girersin bütün suçlu TURKTELEKOM

    edit: bunu yazan turktelekomda taşeron işçi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSLAM D kullanıcısına yanıt
    Gülmeyin hocam cidden çok sinir bozucu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşını getir turknet bank
  • Turknet ile herşey mümkün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya kardeşim kapat kurtul uğraştığına deymez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal ettir bak kesin çözüm şubat15 den beri uğraşıyorum sorun bi altyapıda oluyo bi kabloda bi modemde oluyo bi teknik arızada oluyor değişen bişey yok dönüp dolaşıp bizlik bişey sorun sizde oluyor bunlara bir kuruş bile kaptırmaya gerek yok iptal en güzel çözüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TürkNet’in Muhteşem Teknik Desteği(!)
  • taahhütsüz turknet alternatifi netspeed var onu dene
  • TurkTelekom altyapısını kullanan farklı bir firma andromeda galaksisinden de alsan türktelekoma gebesin.3-5 kuruş kar edicem diyede bunca çile çekmenin manası yok!.
  • Kullanmayın, kullandırmayın. Bu kadar basit. Şuan sorunsuz kullananlar da bir sorunla karşılaşınca muhatap bulamayacaklar. İlk zamanlar memnuniyetle kullandığım türknet internet bağlantım, sorunla karşılaştığım ilk günden beri berbattı. Ta ki müşteri hizmetlerini azarlayıp, iptal başvurusu yapıp hattı başka firmaya taşıyacağımı bildirene kadar (İptal başvurusu yaptığımda günlerdir internetsiz kalmıştım ve artık canıma tak etmişti durum). Bu bildiriyi yaptığım anda çözülmeyen tüm sorunlarım çözüldü. Özel ekip yollandı ve iç tesisatıma varana kadar yenilettim gelen ekibe. İç tesisatta sorun yoktu ama gıcıklık olsun diye sağlam tesisatı yanlarında getirdikleri cat5e ile degistirttim ekibe.



    Uzun lafın kısası bunlara insan gibi davranmayın. Ses çıkarmayanların sorunlarıyla ilgilenmeyen iğrenç bir firma haline geldiler. Arayıp tekrar iptal başvurusu yapın. İptal başvurusu yaptığınız andan itibaren fatura kesilmemesini isteyin. Başka firmaya başvuracağınızı ve sorununuz başka firmaya basvurana kadar duzelmezse tekrar kendilerine dönüş yapmayacağınızı bildirin. Sorunun duzelmesinden kastınızın da bilgisayardan sorunsuz internete bağlanmak ve hız ve ping kaybına uğramamak olduğunu aptala anlatır gibi anlatın. Bunları anlatırken de insancıl bir ses tonuyla değil, azarlayarak anlatın. Bütün bunlara rağmen 2-3 gün içinde sorununuz çözülmezse daha da çözülmeyecek demektir. Başka firmaya geçiş için işlemleri başlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben bağırarak iptal ettirmiş güzel güzel istemiyorum deyince anlamıyorlar, iptal faksı çektim ikna için geri aramışlardı ısrarla kapatmıyor, 15 gündür bağlayamadılar bide bana bağlamamıza izin vermiyorsunuz izin verin bağlayalım diyor. istemiyorum kapatın diyorum sesiniz gelmiyor falan demeye başladı en sonunda bağıra bağıra kapatın demeye başladım öyle kapattılar küfür edecektim az daha
  • Herhangi bir yardımda bulunacak mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pars_54 kullanıcısına yanıt
    hafta sonu forum yetkilisi yok
  • Yardım da bulunduk işte kapat kurtul
  • Turknet maalesef ki veremeyeceği vaatlerin altına girdi.

    Memnun müşteri görmedim( ben dahil )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paçamı kurtardım bunlardan... Ben sadece 1 gün internet kullanabildim 6 gün kesik kaldı sonra direk aboneliğimi sonlardırdım. Aboneliği sonlandırmak istediğinizde müşteri hizmetlerinden telefon geliyor bilginiz olsun.
  • 10-15 lira fazla verip ben de degisicem. Yaklasik 2.5 yildir kullaniyorum.



    Musteri hizmetleri sistemi reziller otesi.



    Turk Telekom şişik fiyatlari olmasa keske

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • komşularım al diye ısrar ediyordu iyi almamısım
  • Bir iki ay önce arkadaşım evine bağlattı, iki hafta dayanabildi. Sürekli kopma sorunu yaşıyordu, hat değerlerine baktım herhangi bir anormallik yoktu. Müşteri hizmetlerini aradık dedik böyle böyle ilgileneceğiz dediler ne gelen var ne giden,müşteri hizmetlerini arıyoruz tabi ulaşabilirsek,oradan da aldığımız yanıt ilgileniyoruz, hallediyoruz,geçiştirme yani. Herhangi bir sonuç alamayınca iptal ettirdi. Çevremde çoğu arkadaşım TürkNet'e geçip kısa bir süre içerisinde iptal ettirdiler, memnun kalan görmedim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.