Şimdi Ara

Değişim cihazında ki sorunlar(kayıt dışı ve ek 3 ay garanti yok)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün değişim olan iphone 6s plus telefonumun imei kaydı olmadığını gördüm. Ayrıca seri numarası ile sorguladığımda beyaz renk olarak gözüküyor ve ek 3 ay garanti süresi eklenmemiş. Normal rengi space gray ve garanti süresi bitmesine çok az kalmıştı. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Hangi yolu izlemeliyim?

    Düzeltme: Destek garanti süresini gördüğünü söyledi. Ayrıca imei numarası da 15 gün içinde sisteme kayıtlanıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTeeH -- 16 Mart 2018; 13:45:10 >



  • Sisteme hatali islenmis olabilir.Yarin gun icinde Apple destek servisini aramani tavsiye ederim.Kayit islemlerini Apple kendisi yapiyor , telefonla aradiginda da imei kayit disi uyarisi varsa ise seklinde sistem seni uzmana yönlendirecek, hic panik yapma :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    Panikten ziyade böyle bir sorunla karşılaşmak canımı sıktı.

    Sistemde garanti süresi gözükmüyor buda bir diğer enteresan olan durum.

    Ayrıca cevabın için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazini kontrol etmeye devam et valla kayit olmaz ise baya ugraşicaksin ama sonu kapali kutu sifir cihaz ile değişebilir sen sadece bekle:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abidikgubidik63 A kullanıcısına yanıt
    Bugün tekrardan kontrol ettim ve mutlu son sistemde imei kayıtlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    Bugün tekrardan kontrol ettim ve mutlu son sistemde imei kayıtlı.

    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.