Şimdi Ara

LG'nin Tüketici Haklarına Karşı Rezalet Tutumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar... Öncelikle belirtmek isterim ki konuyu zaten THH'ye taşıyacağım ancak sizlerin de bilmesini ve ona göre cihaz alırken düşünmesini istedim.

    Şu marka iyi bu marka kötü diyen bir insan değilimdir. Aklınıza gelebilecek bütün markaları kullanmışımdır sanırım o yüzden sakın bunu LG karşıtı bir yazı olarak aldılamayın. hatta G2 den çok memnun olduğum için g4 ve sonrasında v20 aldım ki v20 alınca işler değişmeye başladı.

    Yaklaşık 1 yıl önce v20 telefonu 2. el olarak satın aldım. gayet temiz bir telefondu ve alınalı 1 ay falan olmuştu. çok memnundum ve en uzun kullandığım telefonlar arasındaydı. geçtiğimiz aylarda kamerayı geniş açıya alırken hata verdi ve kamera bir daha açılmadı. hep kamera başlatılamıyor hatası veriyordu.

    garantiye verdim. parça olmadığını kalması gerektiğini söylediler bıraktım. 5 gün sonra tamir olduğu mesajı gelince gittim aldım. açtım denedim imzaladım aldım. tam çıkarken yine geniş açıya almayı denedim yine hata verdi yine form doldurup verdim. bu sefer hemen parçayı değiştirip verdiler. yaklaşık 1 hafta sonra yine hata verdi ve yine bıraktım. yine bi 10-15 gün bekledikten sonra yapıldı dediler. gittim aldım. yine oradan çıkmadan sorun çıkardı. yine form doldurdum. bu sefer anakartı gözümün önünde değiştirdiler. telefon oldu açılıyor denedik vs. yaklaşık bi 15-20 gün sonra yine aynı sorun çıktı. işlerim olduğundan hemen götüremedim 1 ay sonra falan götürdüm ve değişim ya da para iadesi talebinde bulundum. değişim onaylanmadan para iadesi isteyemiyormuşuz!!!

    neyse bikaç saat sonra servisteki arkadaş beni aradı. red verdiler dedi. merkeze mail attım durumu anlattım. bana verilen cevap fonksiyonel parçalar değişmediği için değişim yapılamadığı!şimdi akıl var mantık var bu cihazın fonksiyonel parçası nedir? anakart değişti daha ne değişmesi lazım fonksiyonel!

    birde utanmadan THH'ye gidin doyorlar. Resmen işi yokuşa sürmek

    neyse aradım tüketici danışma hattını gerekli süreci öğrenmek için. çok yardımcı oldular sağolsunlar tüm sorularımı cevapladılar.

    bu arada artık 3-4 kez gitmesine gerek yokmuş garanti süresi içerisinde 2. kez aynı sorunu yaptığında değişim istenebiliyormuş.

    velhasıl kelam tüketici haklarına ne kadar saygılı olduklarını görmüş oldum.


    not: teknik servis vintek'ti ve vintek gerçekten çok yardımcı oldu. g2 de de sorunum için çok yardımcı olmuşlardı. onlarla bir sorun yok zaten:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.