Şimdi Ara

SOL Sözleşme iptali - Süreç tamamlanıncaya kadar eziyet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SOL taahhütüm bitti, fesih dilekçesi yolladım. İşleme aldılar, dün gece aradılar ve teknik sürecin başladığını bildirdiler.
    Gelen SmS şu şekilde;
    “..... nolu aboneliginiz icin iptal talebiniz alinmistir.Urun iptaliniz 7 gun icerisinde gerceklesecektir.”

    Peki bu esnada evdeki durum ne? Ben bunu acaba kaç gün daha çekeceğim, Vodafone’a geçmek için tam iptal olması gerekiyormuş

    SOL Sözleşme iptali - Süreç tamamlanıncaya kadar eziyet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meke -- 7 Mart 2018; 20:32:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Turkcell e bağlanmak kolaydır kopmak zordur.



    Modemi iade etmeyi unutma. Kıytırık 50 liralık modem için 200 lira fatura kesiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben iptal ettim.önce iptal ettigim abonelik icin fatura kesmeye devam ettiler. Simdide iade ettigim modem icin 150 tl fatura yollamislar. Siz bizi nasil birakirsiniz eziyeti cektiriyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazartesi günü Istanbul Pendikte bulunan Nova Bilişim'e GPON, modem ve beraberinde gelen CAT5, CAT5e kabloları teslim ettim.
    Anında aboneliğim iptal oldu, internetim online işlem merkezinden pasif duruma getirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WoLeRiNe -- 8 Mart 2018; 10:6:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • WoLeRiNe kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle yapsaymışım, belki vazgeçerim diye bekletiyorlarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süreç de şöyle oldu;
    4 Mart - Yükümlülüğümün bittiği gün Superonline çağrı merkezini arayıp fesih yapmak istediğimi belirttim.
    Dilekçe ve kimlik fotokopisini faks veya e-mail ile yollayın dediler.
    6 Mart - Ben e-mail ile yolladım, işleme alınmıştır diye mesaj geldi. Sonra beni ikna için 1-2 defa arayıp çeşitli kampanyalar sundular. Mesela 3 ay + 3 ay toplam 6 ay ücretsiz kullanım vb. Ben kabul etmedim "süreç başlamıştır maks 7 günde tamamlanacaktır" diye mesaj geldi. Faturalama süreci de durmuştur diye bildirdiler.
    Bu arada hattım 25 Mbit'den 350 Kbit'e düşürüldü, yani hattı durdurdular. Google logosu bile yüklenirken bekletiyordu öyle bir yavaşlık yani.
    8 Mart - Bir an evvel iptal edin diye aradım "müşterimiz belki vazgeçer diye 7 gün bekletiyoruz" dediler. Vodafone'u aradım, "Superonline ile aynı şebekeyi kullanıyoruz, onlar tam olarak iptal etmeden biz bağlayamayız" dediler, iyice sinire kestim.
    10 Mart - Cumartesi günü bir AVM içindeki Vodafone bayisine Fiber aboneliği istiyorum dedim, sözleşme imzaladım.
    11 Mart - Pazar günü beni Vodafone'dan aradılar adres teyidi için.
    12 Mart - Sürecin 6. günün de modemi teslim etmek için Anatolia bayiye gittim kabul etmediler. Çağrı merkezini aradım "süreç devam ediyor" dediler.
    Ben de telefonda 3-4 kere başka servislere aktarılmama rağmen sinirli bir şekilde "hattımı hangi kanuni dayanakla kapatmadan 7 gün boyunca bekletiyorsunuz" diye söylendim durdum.
    Bu arada Vodafone tekrar aradı, evdeyseniz kuruluma gelinecek diye, buyursunlar dedim.
    Vodafone öğlene doğru evime geldi, daha evvelden olmaz dedikleri işlemi gelip tamamladılar, gayet de iyi oldu. 100 Mbit şakır şakır internet evime geri geldi.
    Turkcell 2-3 saat sonra aradı ve yine ikna etmeye çalıştılar. Kapatılmasını istiyorum dedikten sonra tamam dediler ve telefonuma iptal edildiği, modemi 10 gün içinde teslim etmem gerektiğine dair mesajlar yolladılar.
    1 Mart - 6 Mart arası için 11 TL fatura çıktığını, ay sonunda iletileceğini belirttiler.
    13 Mart - Sabah tekrar bayiye gidip modemi ve pon cihazını tutanak ile teslim ettim.




  • Sorunsuz sekilde iptal ettirdim ben.Tahahutun bitimine 13 gun vardi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Taahhüt henüz bitmediğinden son faturaya normalin dışında bir ücret yansıdı mı? Hukuki olarak yansıtamazlar ama istedikleri gibi at koşturdukları için bir ihtimal yansıtabilirler.. Son fatura çıkmamışsa takip etmekte yarar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZaferBiryol

    Taahhüt henüz bitmediğinden son faturaya normalin dışında bir ücret yansıdı mı? Hukuki olarak yansıtamazlar ama istedikleri gibi at koşturdukları için bir ihtimal yansıtabilirler.. Son fatura çıkmamışsa takip etmekte yarar var.

    Yansidi hocam 20 lira ceza bedeli.BTK'ya sikayet ettim sikayetvar'a ettim kendilerine ettim sonuc yok.O olay sadece gsm oporotorlerinde gecerli sanirim.Yani dusunun BTK sikayet ediyorum hala ceza bedeli aliyorlar birsey demiyorum bann alirim yoksa neyse Turkcell tecavuzculerinden kurtuldum baska inekleri sagsinlar 24 mbit vermeye calisirak



    12 yildir GSM de kullanmiyordum zaten net isinide bitirdik sukur turkcell vestel uzak kalsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    İyi 20 lirayla kurtulmuşsunuz. Download hızınız yüksek, yüzünüz neşeli olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.