Şimdi Ara

Büyük Jant, Kule Gergisinin Yol Tutuşa etkisi ve Atmosferik Motor ile Yokuş nasıl çıkılır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Kaan, hafif gazlamalı, virajlı, Lancer hakkında ufak bilgilerin eşliğinde keyifli bir dağ yolculuğuna çıktı.
    İyi seyirler.



  • Düzgün, güzel yol tutar Lancer, zamanında en dişli rakipleri dönemin Corollası ve Civicti, ikisinden de daha dinamiktir gerçekten. Fakat abartılacak hiçbir tarafı da yoktur. 90'la bu viraja kimse giremez komedisine girmiyorum, arabanın üstüne çıkmaya korkuyorsanız yol tutuş, genel dinamikler vb konulara boşa girmeyin. Tüketimini performansını içini falan anlatıp geçmek yeterlidir, zamanla bu konuda hem kullanılan araç sayısı, hem de deneyim ve cesaret iyileştikçe sürüş dinamiklerine yorum yapmaya başlamak daha doğru.
  • Videonun baslarında 90la viraj donerken hıcbır araba bu hızda donemez demiş cok iddialı olmuş. Fiesta veya Focus kullanmamış heralde hic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kusura bakmada o viraja öyle çoğu araç girer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Videonun baslarında 90la viraj donerken hıcbır araba bu hızda donemez demiş cok iddialı olmuş. Fiesta veya Focus kullanmamış heralde hic

    Hocam lancer'da evo şasisi var diye biliyorum. Videoyu izlemedim ve ifade de aşırı iddialı ona lafım yok ama lancer da yabana atılacak bi otomobil değil diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • buyrun izleyin




  • Düzgün, güzel yol tutar Lancer, zamanında en dişli rakipleri dönemin Corollası ve Civicti, ikisinden de daha dinamiktir gerçekten. Fakat abartılacak hiçbir tarafı da yoktur. 90'la bu viraja kimse giremez komedisine girmiyorum, arabanın üstüne çıkmaya korkuyorsanız yol tutuş, genel dinamikler vb konulara boşa girmeyin. Tüketimini performansını içini falan anlatıp geçmek yeterlidir, zamanla bu konuda hem kullanılan araç sayısı, hem de deneyim ve cesaret iyileştikçe sürüş dinamiklerine yorum yapmaya başlamak daha doğru.
  • Aynı öyle bi viraja 301 ile girdik 90 km hızla, lastik ötmeleri eşliğinde baya adrenalin salgılayarak da olsa aldık virajı



    C segmentinde her araç "rahatlıkla" alır o virajı. Tamam, Japon seversiniz de abartmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth







    buyrun izleyin


    Videoları tekrar izle özellikle 3 videonun da direksoyununa odaklan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Testlerde görüyoruz iyi dönen 2-3 km hızlı dönüyor. Çok kötü olanlar örnek değil zaten. Bu durumda kimsenin abartmasına gerek yok.

    Bi de bi viraja onu döneceğine emin olmadığın hızla girmek Formula 1de yarışıyor olsan bile mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth







    buyrun izleyin


    Bu testlerde araçlar son limitlerine kadar zorlanıyor. Yani araç ne kadarlık bir açıda kopuyor, ne kadarını tolere ediyor? Bu açıdan testleri tekrar izleyin. Focusun ne kadar başarılı olduğunu göreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • viraja o kadar hızlı girdik ki navigasyon bile takip edemiyor
  • acr kullanıcısına yanıt
    tamam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.