Şimdi Ara

Piaggio x-evo 250ie aldım iki günlük sürüş ve ilk izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
7.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İptal konu silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atalayalper -- 17 Nisan 2018; 13:1:48 >



  • Öncelikle hayırlı olsun. Doğru tespitler, genel olarak katılıyorum. Ben de bir piaggio xevo kullanıcısıyım 2013 model beyaz, bugün itibarıyla 24450km de. Bugün ön lastiği değiştirdim Michelin City Grip, arka lastik 18000km de değişmişti. 2015'te 6000km de 2.el almıştım. Genelde İstanbul şehir içi trafiğinde işe git-gel amaçlı kullanıyorum. Ama esas keyfi uzun yolda . Yazları birkaç kez şehir dışı yaparım. Xmax'e göre bayağı bir konfor artısı var farketmişsinizdir.
    Ancak ne yazık ki piaggio artık bu modeli üretmiyor euro3 olduğundan dolayı.
    Yakıt tüketimini ben söyliim; şehir içi 3.5-4.0lt/100km yakar. Şehir dışı daha az.
    Dezavantajı piyasada çok fazla olmadığından 2.eli pek hareketli değil, satmak isterseniz değerinin altına gider. Ben değiştirmeye niyetlenmiştim ama istediğim fiyata satamayınca vazgeçtim. Zaten sıfır motor fiyatları uçtu gitti. Şimdi bunu satıp yerine pcx150 almak için bile bayağı bir fark vermek lazım.




  • Ne güzel ki italyanlar hala bizlere böyle kaliteli makinalar sunuyorlar.. İtalyada dağ taş her yer piaggio.. Bir çok kentini gezdim gördüm.. Yamaha tek tük var, Sym, kymco falan yok denecek kadar az. Fransa da öyle, isviçre de öyle.. Yunanistan biraz daha bize yakın bu konuda sym, kymco gibi markalar çok fazla.. Sonuç olarak kalite ve farklı olmak istiyorsanız Piaggio, yok sıradan olayım zırt bırt satarım değiştiririm diyorsanız da yamaha..

    Bu motordan inip honda pcx'e veya nmax'e de binilmez ama öyle de bir durum var.
  • atalayalper kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında haklısın ama insan elindeki malın değeri düşmesin istiyor. Ben bunu 2.5 yıl önce 10500 TL ye aldım sıfırı o zaman 14500 idi. Nmax daha çıkmamıştı. Şimdi 10000 e satamıyorum. Nmax olmuş 16 bin TL. Değiştirmek isteme nedenim memnuniyetsizlik değil, tamamen ekonomik. Benzin oldu 5.8TL yeni motorlar euro 4 ve bundan daha az yakıyorlar. Çoğunlukla şehir içi kullanıyoruz açıkçası biraz da ağır geliyor park etmesi vs.

    Ama bakalım kısmet, görünürde bu yazı da piaggio ile geçirip keyfime bakacağım sonrası Allah kerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun,Kazasız belasız kullanın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısın elbette insan elindeki aracın değer kaybetmesini istemez. Ben 3 sene önce yine italyada üretilen son nesil punto evo almıştım 36bin tl'ye şimdi 45bin tl civarında satabiliyorum km'si de düşük olduğu için. Ama her zaman her markada bunun gibi bir ikinci el piyasası oluşmayabiliyor. x-evonun kontağını çevirdim sürmeye başladığım ilk bir kaç dakikada almaya çoktan karar vermiştim. Hayatta bazen de biraz insanın kendi zevkleri için hatta zevkini de geçtim kendisi için bir şeyler yapması gerekiyor. Yapmak istediğimiz şeyleri daha hayata geçirmeden sonrasını düşünmekten o anı yaşayamaz olduk. Hayatı biraz akışına bırakmak da lazım. İstanbul zaten yeterince arkadan kovalıyor bizi.
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler.
  • Aşağıdaki linkteki videoda Sym joymax, Daelim s3 250 ve Piaggio x-evo 250 karşılaştırması yapılmış ve motorlar ile kalkış da yapmışlar (drag) Tabii ki x-evo 250 veriyor coşkuyu diğerlerine Kalkış yapılan bölüm videonun 03:14 dakikasında.

    https://www.youtube.com/watch?v=eFkkFHxxYHk
  • atalayalper kullanıcısına yanıt
    Kalkışı bilemem ama Daelim daha güçlü ve bir miktar ağırlık avantajından dolayı hepsini tokatlar.

    Şunu da izlemişsindir, bizim piaggio yok ama rakipler hakkında fikir veriyor.

    Maxi scooter karşılaştırması
  • Daelim km/h göstergesi bugüne kadar gördüğüm en hatalı ve yanlış analog hız göstergesi her yerde de yazar bu.. +20-25 km fazla gösteriyor. O yüzden hala iddiamın arkasındayım.
  • Barkın vefat ettiğinden beri onun videolarını kötü oluyorum diye izleyemiyordum bir açtım linki Barkın çıktı.. Cidden böyle bir adamı motosiklet kazasında kaybettiğimize inanamıyorum hala :(( Mekanın cennet olsun Barkın...
  • Bugün hava çok iyiydi birkaç saat gezme fırsatı buldum ve Avrupa yakası sahil yolundaki diğer bol adrenalinli arkadaşlarla biraz gazlama fırsatı buldum ;)



    Sahil yolundaki Işık'larda bir iki kez xmax 250 bir kaç kez ktm 250, joymax 250 ve pulsar ns200 gibi motorlar ile farklı farklı Kalkış yaptık. Şimdi bir kaç kez kalktığımız için şunu net bir şekilde gördüm 200-250cc diğer vitesli tek silindir motorlar 1-2-3. Vites yapana kadar ben her seferinde uzadım gittim. Gerçekten xevo ilk hızlanması en iyi 250cc motosikletlerden biri. Xmax'ten ve joymax'ten açık ara iyi. Enteresan olan ktm 250 ve 200 devir kesiciye kadar basmalarına rağmen her seferinde arkada kaldılar.. İtalyanlar'a bugün bir kere daha saygı duydum. Bu arada bu cihazları kullanan arkadaşlar hakkını vererek kullanamıyor da olabilirler. Devir kesiciye sokmak marifet değil o devirlere gelmeden makina güçten düşmeden bir sonraki vitese geçiyor olmak önemli. Benim tahminim bu devir aralığını kaçırıyorlar ve makina boşa debeleniyor güç üretemiyor o devirlerde. Bu yüzden ktm'leri daha tecrübeli birileri sürdüğünde sonuç değişebilir. Denemek lazım 😉👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.