Şimdi Ara

NUMARA TAŞIDIM,TAŞIMAZ OLAYDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 7-8 sene önce tarifeme benim bilgim olmadan zam yaparak beni düdüklemeye çalışan turkcell'den vodafone'a geçmiştim,dedim bu kadar zaman geçmiş bunlar düzelmiştir diye tekrar turkcelle geçmeye karar verdim,seçtiğim paket genç 750 dk 3gb+3gb 39₺,hattımı dün gece telefonuma takıp turkcell hesabım programını kurdum,ve sürpriz!!! aslında ben 49₺'lik 1000 dk 5gb+5gb lık tarfeye geçmişim,hayatımda çok kazık yemişimdir ama böyle bir sahtekarlık görmedim,bu nasıl şirket lan ilk günden nasıl böyle bir şey yapabiliyorsunuz,sormak istedğim bunu düzeltirler mi,yoksa başka bir operatöre mi geçsem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Paketler arası geçiş yapılabilir ister sözleşme süresi uzatarak ister kaldığı yerden devam edebilir. Şimdi müşteri hizmetlerini arayıp GNÇ Full tarifesine geçmek istediğinizi, tarifeyi fatura kesiminde aktif ve sözleşme uzatmayacağını söyleyin. Bir kuruş ödemeden fatura kesiminde geçiş yapılır. Başvurunuzu onaylayan vatandaşın kör olup yanlış tarifeyi seçme hatası düzeltilebilir ve bu şekilde görmezden gelinebilir.

    Hatta 10 TL fazla vermek istemiyorsanız fatura kesiminde GNÇ Eko 29 TL olan tarifeye geçip bir sonraki ay fatura kesiminden önce GNÇ Full paketine geçebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 3 Şubat 2018; 10:32:41 >
  • elinde taşıma yaparken imzaladığın sözleşmenin diğer nüsha sı varsa onda hangi tarife yazıyor ona bak yanlışlık varsa şikayet eder düzeltirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus YLcnk

    Paketler arası geçiş yapılabilir ister sözleşme süresi uzatarak ister kaldığı yerden devam edebilir. Şimdi müşteri hizmetlerini arayıp GNÇ Full tarifesine geçmek istediğinizi, tarifeyi fatura kesiminde aktif ve sözleşme uzatmayacağını söyleyin. Bir kuruş ödemeden fatura kesiminde geçiş yapılır. Başvurunuzu onaylayan vatandaşın kör olup yanlış tarifeyi seçme hatası düzeltilebilir ve bu şekilde görmezden gelinebilir.

    Hatta 10 TL fazla vermek istemiyorsanız fatura kesiminde GNÇ Eko 29 TL olan tarifeye geçip bir sonraki ay fatura kesiminden önce GNÇ Full paketine geçebilirsiniz.

    bunların müsteri temsilcisine nasıl bağlanıyoruz,532'yi aradım sarıp sarıp aynı şeyi dinletiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kokah


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yunus YLcnk

    Paketler arası geçiş yapılabilir ister sözleşme süresi uzatarak ister kaldığı yerden devam edebilir. Şimdi müşteri hizmetlerini arayıp GNÇ Full tarifesine geçmek istediğinizi, tarifeyi fatura kesiminde aktif ve sözleşme uzatmayacağını söyleyin. Bir kuruş ödemeden fatura kesiminde geçiş yapılır. Başvurunuzu onaylayan vatandaşın kör olup yanlış tarifeyi seçme hatası düzeltilebilir ve bu şekilde görmezden gelinebilir.

    Hatta 10 TL fazla vermek istemiyorsanız fatura kesiminde GNÇ Eko 29 TL olan tarifeye geçip bir sonraki ay fatura kesiminden önce GNÇ Full paketine geçebilirsiniz.

    bunların müsteri temsilcisine nasıl bağlanıyoruz,532'yi aradım sarıp sarıp aynı şeyi dinletiyorlar

    0 532 532 00 00




  • Müşteri temsilcisi ile hiç bir şeyi düzeeltemezsiniz Turkcellde. Yetkim yok, yardımcı olabileceğim başka bir konu varmı diye, papagan gibi biri çıkar karşına, zamanına yazık olur.
  • telefonla aradım yukarıda yazılan numaraları ama müsteri temsilcisine bağlanamadım,müşteri temsilcisiyle görüştürülmemek için her şeyi denemişler,ben de hesabım uygulamasından canlı sohbet yoluna gittim,dediğiniz gibi şimdi yapacakları bir şey yokmuş,hesap kesim tarihinden sonra tarife değiştirebilirmişim (ki ben buna da inanmıyorum),ben de hattı aldığım turkcell bayii hakkımda şikayet oluşturdum,ceza bari yesin sahtekarlar (ceza vereceklerini de sanmıyorum ama bir ümit işte)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayiye git durumu anlat. Yardımcı olmalılar. Umarım Tim bayidir. Diğerleri pek iyi olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 532 den düzelir bu hata.
    Sözleşmeye baksaydın ya hangi tarifeye taşımış diye.
    Turkcell çalışanınn senin dikkatsizliğinin hatasını firmaya yüklemeyezsin.
  • fth F kullanıcısına yanıt
    hırsızın hiç mi suçu yok,benim dikkatsizliğim onlara üçkağıtçılık yapma hakkı mı veriyor,bu mu senin mantığın,bu mantıkla kimseyi suçlayamazsın sadece haksızlığa uğrayanları suçlayabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: circassianmen

    Bayiye git durumu anlat. Yardımcı olmalılar. Umarım Tim bayidir. Diğerleri pek iyi olmuyor.

    istinye parkta yer alan türkcell bayii,zaten şikayet kaydı oluşturdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.