Şimdi Ara

Samsung C27FG70 Mor İz İşlemleri - Süreç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar,

    1 seneye yakındır kullandığım monitörde ilk olarak haliyle Asus'un ilgili bir sayfasında gördüğüm durum, sonrasında test amaçlı bir görüntüde çok hafif olması ama en son Dishonored'ın bir bölümünde aşırı gözüme batmasıyla irrite eden bir durum bulunmakta. Yalnız oyunlarla bayağı vakit geçirdiğim için de iş sonrası haliyle servise veremiyorum. Bu nedenle süreci öğrenmek istiyorum. Daha önceden Samsung ile garanti konusunda bir olay yaşamadım. Hızlı dönüş yapıyorlar mı nasıl ilerler? Vatan'a götüreceğim elbette aleti zira oradan aldım ama sürecin uzaması gibi bir durumdan önce sormak istiyorum, ne zaman verebileceğime de o zamana karar vereceğim.


    edit: ilgili sayfa ile kastım rog sayfası olması lazım, kaydırma yaparken pembeleşme oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi St Batuhan -- 31 Ocak 2018; 15:42:1 >



  • Daha önceden reddit'e attığım video vardı onu da paylaşayım:


  • merhaba

    aynı monitörün bir üst versiyonunu uzun araştırmalar sonucunda bende sene başında aldım. pembe renk sorununu bende almadan çok araştırdım. herhangi bir sorun yaşamadım o konuda ama senin attığın videodaki oyunda aynı yerde yapar mı bilmiyorum. asusun sayfasında ki o yerde renk değişimi yapmayan monitör çok az sayıda var. bende asusun sayfasındaki o yeri hareket ettirince pembe olmuyor ama gri tonda değişim oluyor.

    asıl sorduğun soruya gelince kimsenin sana servis süreci ile ilgili birşey deme şansı yok. ben servise veririm şansım vardır 1 hafta içinde dönüş yaparlar. sen servise verirsin 1 ay sürer. vatan a bile sorsan dedikleri gün yine garanti olmayabilir. hatta zaten verecekleri cevap büyük ihtimal en fazla 1 ay içinde dönüş yaparlar olacaktır. bence çok rahatsız etmiyorsa devam et kullanmaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recep61

    merhaba

    aynı monitörün bir üst versiyonunu uzun araştırmalar sonucunda bende sene başında aldım. pembe renk sorununu bende almadan çok araştırdım. herhangi bir sorun yaşamadım o konuda ama senin attığın videodaki oyunda aynı yerde yapar mı bilmiyorum. asusun sayfasında ki o yerde renk değişimi yapmayan monitör çok az sayıda var. bende asusun sayfasındaki o yeri hareket ettirince pembe olmuyor ama gri tonda değişim oluyor.

    asıl sorduğun soruya gelince kimsenin sana servis süreci ile ilgili birşey deme şansı yok. ben servise veririm şansım vardır 1 hafta içinde dönüş yaparlar. sen servise verirsin 1 ay sürer. vatan a bile sorsan dedikleri gün yine garanti olmayabilir. hatta zaten verecekleri cevap büyük ihtimal en fazla 1 ay içinde dönüş yaparlar olacaktır. bence çok rahatsız etmiyorsa devam et kullanmaya.

    Site baştan beri var ve çok sınır bir sayfa diye düşündüğümden umursamamıştım pek. Oranın normal halini de shadowplay ile kaydettim diye hatırlıyorum o nedenle bulursam yollayayım. Bir değerlendirirsiniz isterseniz.

    Garanti konusunda evet yoğunluk yani dönemsel olarak durumlar değişebilir ama alan ve bu işleme kalkan varsa neler gerçekleşiyor merak etmekteyim. Belki birebir değişim yapıyorlar belki de firmware ile çözmeye çalışıyorlardır. Buna dair ne yaşandı merak ediyorum. Süre de tabii önemsediğim noktası zira asıl monitörüm olmadan yani eskiye dönerek zor geliyor :( Yine de servisin standartlarını öğrenip en iyi ihtimali görmek isterdim birisinin yorumuyla :)
  • servis süreci geçiren varsa bende öğrenmek isterim tabi.
  • Cihazı servise verdim Vatan Bilgisayar aracılığıyla ve servis herhangi bir sıkıntı bulunamadı diyerek geri yollamış. Üstüne üstlük sıkıntıların kaydını youtube ile de göndermiştim servise. Tabii kağıt olarak yazmıştım linkleri. Ben de ürünü tekrar yollattım c.tesi itibariyle. Tabii dün yola çıktığını düşünüyorum ama bakalım, servisle birebir iletişim kuracağım temin ettiğim numarayla. Ayrıca aydınlatma sisteminde de problem bulunmakta. Her daim gerçekleşmeyen bir problem olarak bunun da kaydını elde edip göndermiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.