Şimdi Ara

Gittigidiyor sahtekarlığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar istanbul üniversitende öğrenciyim. Gittigidiyordan asker arkadasım için telefon siparişi verdim.Telefon ben sınavdayken evime gelmiş bende ertesi gün sınavdan çıkıp kocelindeki evimin olduğu Darıca da kargo şubesine gittim ve ürün başka birine teslim edilmiş. Herhangi bir kimlik ibrazı olmadan. Aras kargo çalışanı tc kimlik söylendiğini ve kimlik istenmeden teslim yapıldığını söylüyor. Kendi hatalarını kabul ediyorlar. Saçma sapan bir imza atmış teslim alan kişi. Kısacası ben telefonumu kargodan teslim alamadım ve telefon çalınmış . Ben gittigidiyora mesaj attım sonra ertesi gün sabah satıcı beni aradı kargo firması onlardan fatura bilgisi istemiş neden diye bana sordular bende durumu anlattım. Bana fatura gönderebileceklerini ve paramı gidip Aras kargodan talep etmem gerektiğini söylediler bende müşteri ve mağdur olan benim neden ben kargo firması ile uğraşıyorum dediğimde bu şekilde çok olay yaşadıklarını ve kargo firmalarından parayı çok geç aldıklarını o yüzden benim almam daha kısa süreceğini iddia ettiler. Buraya kadar herşey normal giderken bugün ben gittigidiyor müşteri hizmetlerini aradım telefondaki çalışan satıcı ile konuşup bana döndü ve dediği satıcı firma ve kargo firması görüşme halinde sonuçlanınca paranız yatacak ve işlemleri hızlandırmak için satıcı ile iletişime geçip Bilgi alabilirsiniz diye. Ben bunun üzerine satıcıyı aradım ve satıcının dediği biz size fatura gönderelim siz uğraşın biz uğraşamayız ve gittigidiyor bize garanti verdi ödemeniz yapılmayacak sizi koruyacağız tarzında diye. Yani gittigidiyor ikili oynadı ve bana ayrı satıcıya ayrı konuştu ve otomatik olarak yatması gereken iadem yatmadı. Kargo teslim saatinde ben İstanbul üniversitende sınavdaydım kamera kayıtlarında tanımadığım birisine teslim edilmiş bunu bulmak ceza verdirmek benim görevim değil ben sadece bi telefon siparişi verdim ve o bana gelmedi. Ama 3 gündür muhatap olmadığım saçma insan kalmadı biz bu rezaletleri yaşayacaksak neden müşteri koruma programı var? Ben teslim almışsam bunu ispatlayın ispatlayamıyorsanız para iademi yapın. Bu arada kargo firması da bizim muhatabımız satıcı diyor beni muhatap almıyor satıcı yalan konuşuyor gittigidiyor onu koruyor . Sizce neler yapabilirim arkadaşlar ben bu durumu yanlarına bırakmayacağım gerekirse manevi tazminat davası açacağım büt tarihinde yaşattıklarına bakıp gurur duysunlar ...







  • Bu şimdi gittigidiyor sahtekarlığı mı oluyor ?.
    Mağdur ve öfkelisin anlıyorum, normaldir.
    Ama olay, senden dahi şüphe edilebilecek bir durum olduğundan, aydınlanması için sanırım biraz zamana ihtiyaç var.
    Kargo firması %100 kusurlu olduğundan telefonu satan kişi girişimde bulunmalı.
    Müşterime değil de bir başkasına teslim etmişsiniz şeklinde.
  • Nacızane düşüncem; sorun soruşturun, öğrencek yolu bulup bir an önce sıcağı sıcağına gerekli mercilere başvurun. Vakit uzadıkça inanın dahada işler sarpa sarar.
  • "neden ben kargo firması ile uğraşıyorum dediğimde bu şekilde çok olay yaşadıklarını ve kargo firmalarından parayı çok geç aldıklarını"

    bana garip geldi böyle demeleri. paranoyak şekilde düşününce ürünü satıcının bile birisine aldırmış olabilme ihtimali bile geliyor insanın aklına.
  • Bankaya harcama itirazında bulun. Bankadan paranı geri alırsın.
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Hocam herkes farklı söylüyor belki kargoda hiç tc kimlik söylenmedi bile belki satıcı aldırdı telefonu . Benim zoruma giden gittigidiyor üzerinden atıp satıcıyı koruyor satıcı da resmen sen uğraş diyor bana yoksa çok uzun sürer gittigidiyor ile anlaşmışlar bildigin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phatron_23

    Bankaya harcama itirazında bulun. Bankadan paranı geri alırsın.

    En mantıklısı bu. Onlar uğraşsın dursun ondan sonra.
  • Satıcı ürünü göndermiş , Kargocu da adresinize getirmiş, Niye evde durmuyosunuz çok mu önemli bi sınav üniversiteyi bitirip işsizler kervanına mı katılacaksınızb şaka şaka Allah kolaylık versin nedir bu kargoculardan çektiğimiz.
  • Suç kargo firmasında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atesbaz -- 30 Ocak 2018; 15:11:50 >
  • sxlsoft S kullanıcısına yanıt
    Sistemde sorun var hocam sigorta şirketleri kargoları sigorta yapmıyor ve ayni şekilde kargo şirketleri de bir güvence vermiyor en ufak olay bile mahkemesiz çözülmüyor neredeyse . Bu Tür olaylara karşı hızlı karar alıcı çözüm üretici birimler olması gerek kargodan dolayı mağduriyet yaşamayan Yok neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtsaykopat kullanıcısına yanıt
    Banka alışverişten sonra 20 gün geçmesi gerektiğini söyledi. İş Bankası ben nasıl olur falan diyince form yolladılar ama bundan yüzde 90 birşey çıkmaz dediler. Gittigidiyor ile çözmeniz lazım diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.