Şimdi Ara

OTOMATİK KAPANAN AYNALAR VE JAMMER İLE OTO HIRSIZLIĞI HK.DA !..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracımın aynaları aracı kilitlediğimde otomatik kapanıyor. Az önce aşağıda detaylarını vereceğim haberi izlerken aklıma bu özelliğin bu tarz hırsızlıkların önüne geçebilirliği düşüncesi geldi. Daha önceden de çokça duymuştuk jammer ile sinyal keserek aracın kilitlenmesini engelleyerek , kullanıcının aracım kilitlendi düşüncesiyle aracın başından ayrılmasını bekleyip araçları soyuyorlar ve bu durum son zamanlarda sıkça yaşanmaya başladı. Bu aşamada araç kilitlenmediği için aynalarda kapanmayacak ve kullanıcının birşeylerin yolunda gitmediğine dair uyarılmış olmasını sağlamaz mı?

    Mesela ben hep kilitlediğimde veya kilitlesem bile unutunca aracın kilitlenip kilitlenmediğini anlamak için dönüp bakarım, aynalar kapalı ise içim rahattır.

    Aslında pek çoğumuzun bu özelliği çok önemsemediğimiz aşikar ancak İstanbul Ankara gibi büyük şehirlerde ve heran soyulma riski taşınan bölgelerde bu jammer olayına araca birnevi güvenilirlik kazandırmazmı, ne dersiniz ?..



    http://www.milliyet.com.tr/jammer-ile-soygun-1-milyon-lirasi-gundem-2594427/

    Jammer ile soygun 1 milyon lirası gitti

    Oto hırsızları, bir işadamının arabasını jammer ile uzaktan kumandayla kilitlenmesini engelleyip, kapısı açık kalan araçtan işadamının çantasını çaldı.

    İstanbul Ataşehir’de yaşanan jammerlı soygun iddiaya göre şöyle yaşandı: İşadamı Hamdi Murat Esen, geçtiğimiz salı günü saat 18.00 sıralarında arabasını bir dükkanın önüne park etti. Yanında bulunan eşiyle bir akrabalarını ziyarete gitti. İki saat sonra ise araçlarına binerek evlerine döndü. Vatan Gazetesi'nden Çağdaş Uluş'un haberine göre evlerine geldiklerinde Murat Esen, arabanın bagajındaki çantasını almak istedi. Ancak bagajı açtığında çantanın yerinde olmadığını görünce soluğu polis merkezinde aldı. Esen, çantasında 1 milyon TL değerinde çok sayıda çek, 185 bin TL para, ruhsatlı glock marka tabancası ile bankamatik ve kredi kartının olduğunu belirterek şikayetçi oldu. Arabasını park ettiği yerin orada bulunan dükkana ait kamera kayıtlarının incelenmesini talep etti.

    MOBESE yok

    Polis olayla ilgili soruşturma başlatırken işadamı Hamdi Murat Esen’in avukatı Cesim Parlak olayın yaşandığı bulvarda son 6 aydır buna benzer çok sayıda olayın yaşandığını belirterek, “Bölgede kafe, restaurant ve İSPARK çalışanları hatta polisler bile MOBESE kamerası olmamasına değiniyor. Bir yerde suç varsa önlemek için ilk olarak kamera sistemi kurmak gerekir. Bu sistem sayesinde ya caydırıcılığa neden olursunuz ya da hırsızları tespit edersiniz. Ancak MOBESE olmadığı için şikayetçilerin mağduriyetleri giderilemiyor. Hırsızlar eldiven kullandıkları için de parmak izi alınamadığından sonuca gidilemiyor” dedi.







  • Çare manuel kontrol
  • hangi akıllı bagaja o kadar para bırakır
    haram para çabuk uçar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    hangi akıllı bagaja o kadar para bırakır
    haram para çabuk uçar

    adamın kasten orada bırakıp çaldırmadığı ne malum.
  • Elle kontrol ederim her zaman. Hoş bizim aracı kimse çalmaz ama... (1.6 linea lounge)
  • ben ayarlardan korna sesini actim

    bazen kapi acik kalinca da kitlenmiyor. ordan anliyorum. tabi arkami donup giderken aynalara bakmiyorum. korna sesini dinliyorum.
  • En iyisi elle kontrol.Kapıyı kapatan bir adet mini kapı motoru var.Bu motor bozulsa bozulan kapı açık kalır.Sinyaller normal yanar.Sende kilitli diye gidersin.
    Halbuki elinle yoklasan motor kapıyı kapatmasada farkeder kilitlersin.Elle kontrole jammer mammer hikaye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    ben ayarlardan korna sesini actim

    bazen kapi acik kalinca da kitlenmiyor. ordan anliyorum. tabi arkami donup giderken aynalara bakmiyorum. korna sesini dinliyorum.

    Ben araçta kilitlemede korna , alarm sesi tarzı şeyleri pek sevmiyorum. Gecenin bir vakti aracı kilitlerken öterek çevreye vereceği rahatsızlık beni rahatsız eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symbolcu

    En iyisi elle kontrol.Kapıyı kapatan bir adet mini kapı motoru var.Bu motor bozulsa bozulan kapı açık kalır.Sinyaller normal yanar.Sende kilitli diye gidersin.
    Halbuki elinle yoklasan motor kapıyı kapatmasada farkeder kilitlersin.Elle kontrole jammer mammer hikaye

    Bahsettiğiniz arıza gerçekleşirse bence merkezi kilit sistemi kapıları geri açar , kilitleme gerçekleşmez. Şöylede bir durum var , dediğiniz gibi de olsa illaki şoför kapısı bozulacak diye bir kaide yok, ya karşıdaki kapılar dan biri arızalanırsa. Her seferinde 4 hatta bagajla 5 kapıyı da dolaşarak kontrol etmek gerekir sizin mantığınıza göre...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 21 Ocak 2018; 1:29:48 >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Maalesef merkezi kilit onu algılamaz.Dedim ya sinyalleri kilitli gibi yakar sende kilitli diye gidersin.

    Ben eve giderken devamlı 5 kapıyı kontrol ediyorum.Alışkanlık oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symbolcu

    Maalesef merkezi kilit onu algılamaz.Dedim ya sinyalleri kilitli gibi yakar sende kilitli diye gidersin.

    Ben eve giderken devamlı 5 kapıyı kontrol ediyorum.Alışkanlık oldu.

    Valla siz en zor yolu seçiyorsunuz. Tabiiki en güvenli olan yolda dediğiniz gibi 5 kapıyı dolaşmak ama bunu her seferinde yapmak eziyet olur. Bu arada kapıların birinde sıkıntı olsa merkezi kilitin tutukluk yapacağı kanusundaki düşüncem aynı, o kapının es geçeceğini zannetmem. Gerçii markadan markaya çalışma mantığıda değişkenlik gösterir.
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    İnşaallah başınıza gelmez ne diyeyim.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Bende de açıkta. Bazen geceleri de ötmesi biraz rahatsızlık verici. 2011 c180'lerdeki tam facia, 3 kere öter. Yeni kasadaki 1 kere ötüyor.
  • Ben hem aynaları, hem kilit sesini, hem de aracın kilitlenince ötme sesini duyunca emin oluyorum.

    2 ses duyulmazsa da aynalara güveniyorum.
  • Ben önce kitleyip ardından anahtara uzun basarak aynaları da kapatıyorum böylece kapılar açık kalmışsa bile ikinci seferde kitleniyor. Eski arabada kapılardan biri az da olsa açık kalsa anahtar kitlemiyordu.

    Hatta bi kere kendi salaklığım yüzünden kapının birini açık unutmuşum eve gelince...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: symbolcu

    En iyisi elle kontrol.Kapıyı kapatan bir adet mini kapı motoru var.Bu motor bozulsa bozulan kapı açık kalır.Sinyaller normal yanar.Sende kilitli diye gidersin.
    Halbuki elinle yoklasan motor kapıyı kapatmasada farkeder kilitlersin.Elle kontrole jammer mammer hikaye

    Dandik 50 liralık alarmda bile eğer bir kapı kapanmazsa diğer kapılar kitlenmez



    Konuya gelirsem madem sinyal kesilmekte, aynaların da kapanmaması gerekmez mi,aynalar mind control ile kapanmıyor ya?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 21 Ocak 2018; 10:16:16 >
  • Karttan kilitledikten sonra mutlaka kapı kolundan kontrol ederim ek olarak
  • 2007 Fiesta aracımın hem şoför kapısı hem de çapraz arka kapısı (şoföre göre) kilitleri bozuk. Yani kumandayla kilitlenmiyor ve açılmıyor. Şoför kapısını anahtarla, arka kapıyı ise mandalı yardımıyla kilitleyebiliyorum. Şoför kapısını kilitlemeyi unuttuğumda kilitlenmedigini algılayıp uyarıyı veriyor. Ancak arka kapı unutulduğunda herşey normalmiş gibi dörtlüleri iki kez yanıp sönüyor. Hatta arka kapı kilidinin bozuk olduğunu muhtemelen çok sonra farkettim. Onu da bir arkadaşım şans eseri denediğinde fark etti. Belki de günlerce arka kapı açık kaldı. O yüzden her seferinde el ile tüm kapıları kontrol etmeye çalışıyorum.
  • Dh büyük resmi görme ve paranoya timi gelmiş konuya
  • DaYWaLkeR kullanıcısına yanıt
    öyle deme dostum arkadaşın doğan slx i çaldılar. Senin araba mercedes gibi gelir onlara
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.