Şimdi Ara

Vodafone net bir türlü naklimi yapıp, internetimi açamıyor..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 21 aylık Vodafone net kullanıcısıyım. Bodrumdan Nevşehire iş sebebiyle taşınmak durumunda kaldım, kalmaz olaydım.

    20.12.2017 tarihinde nakil için başvuru yaptım. Bana 7-12 iş günü içerisinde nakilin yapılabileceği söylendi. 65mbit bağlantımın olduğunu yeni adresimde maks. 32mbit alabileceğimi tarife değişikliğine gidilmesi gerektiğini söylediler. Tamam dedim. Dram bundan sonra başlıyor.

    13.01.2018 tarihinde Türk telekom elemanları gelip bağlantıyı yaptılar ama tarife değişikliğimi hala yapmamışlar. 48 saat içinde yapılacağını söyledir.

    Ve bu gün 17.01.2018 hala internetim gelmemiş, paket değişikliği YAPILAMAMIŞTIR.

    Her müşteri hizmetlerini aradığımda her seferinde bana aynı şeyleri söyleyip 24-72 saate kadar işlemin sonlanacağını söylemekte.

    20 aydır neredeyse sorunsuz olarak kullanmakta olduğum ve faturasını tıkır tıkır ödediğim şirket beni bu şekilde mağdur etti. Ve bunun üzerine kullanmadığım ay için bana fatura gönderdiler.

    En son müşteri hizmetlerini aradığımda xdsl numaramı istedim, özel bilgi veremeyiz dediler. O yüzden değişikliğe de gidemiyorum. Kurtulamıyorum da kendilerinden.

    Demem o ki; ben yandım siz yanmayın. Hele işi internete benim kadar bağlı biriyseniz, yandınız. Dilekçemi hazırladım, tüketici haklarına gideceğim birazdan.

    Biraz uzun oldu, okuyan, ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Benim böyle bir tecrübem oldu, paylaşmak istedim. Sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cei -- 18 Ocak 2018; 10:18:26 >







  • 20 ocak 2017 de nakil talebinde bulundun

    13 ocak 2018 de telekom ekibi geldi

    tarihleri yanlış yazmışın sanırım
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    düzelttim, teşekkürler uyarı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Cei

    düzelttim, teşekkürler uyarı için.

    Xdsl numaraniz faturada yaziyor zaten istemenize gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ParTaa kullanıcısına yanıt
    faturada da yazmıyor. nakil işlemini tamamlanmadığı için xdsl numarası daha belli olmamış.
  • restini çek. ya bağlayın yada benim aboneliğimi iptal edin deyin.
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt
    çektim resti, fayda etmedi. iptal ettirmeye çalışıyorum hala.
  • kimlik fotokopinle iptal dilekçesi çek genel müdürlükten arayacaklar ona söyle halleder
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.