Şimdi Ara

Ariston Kireç Garantisi Yok Diyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler , yakın zamanda Hotpoint Ariston RDPD 107617 kurutmalı çamaşır makinesi aldım. Dün servis kurulum için geldi rutin işlemlerden sonra kireç önleyici filtre ve makine temizleme deterjanı içeren bir paketi almamın gerektiğini ve eğer almazsam makinemin kireçle ilgili sorunlarda garanti dışı kalacağını belirtti. Satmaya çalıştığı ürünlerin toplam fiyatı 180 TL. Duruma tabiki itiraz ettim , almak istmedim. Bu sefer tehditvari bir şekilde arıza olursa sorumluluk kabul etmeyiz , şu kapıdan çıkarsam bir daha geri dönüşü yok gibi kurumsallık dışı sözlerle ikna edilmeye çalışıldım. Buna ragmen istemediğimi söyledim ardından servis yetkilisi diye kendini tanıtan bir şahıs tarafından arandım ve makineneiz yeni bizim verdiğimiz deterjanla yıkamazsanız cihazınız kullanıma hazır hale gelmez suan yağlı v.s. gibi saçma sapan bilgilerle kafa karıştırmaya çalışıldı yine kabul etmedim ve telefondaki şahıs o zaman bende cihazınızı kireç ile ilgili problemlerden ötürü garanti dışı bırakıyorum gibi hüküm verircesine bir uslupla karşılık vererek telefonu kapattı. Ardından müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım ve rahatsız olduğumu ilettim. Asıl şok olduğum konu müşteri hizmetlerinin de o filtreyi taktırmadığım için kireç probleminden ötürü cihazın garanti dışı kalabileceğini söylemesi oldu. Diğer problemler kapsar ancak kireçlenmede garanti dışıdır dendi ve şikayet kaydım oluşturuldu. Oysa ki ne cihazı aldığım internet sitesindeki açıklamada ne de kullanma klavuzu ve garanti belgesinde böyle bir ibare kesinlikle bulunmamakta.

    konuyu paylaşmamdaki amaç; aynı durumu yaşayan oldu mu ? nasıl çözümlendi ? ve bu saatten sonra sizce ne yapmam gerektiği konusunda bilgi alış verişi yapmaktır. Yardımlarınızı bekliyorum , şimdiden teşekkür ederim.







  • Bu olay yurtdisinda olacakti o maeka ve servis gorecekti dunua kac bucak.Herkes delidumrul olmus neyi tutturursa.Zorla mal satiyorlar birde tehtit ediyorlar.

    Ne diyim tr de kanunlarda develette vatandasini korumuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Bu olay yurtdisinda olacakti o maeka ve servis gorecekti dunua kac bucak.Herkes delidumrul olmus neyi tutturursa.Zorla mal satiyorlar birde tehtit ediyorlar.

    Ne diyim tr de kanunlarda develette vatandasini korumuyor.

    Firmalar ne yapıp edip garantiden faydalanmayalım diye ellerinden geleni yapıyorlar. Şimdi ben o filtreyi taktırmadım ya hangi arızayı yaşarsam yaşayayım kireç problemi diyip ilgilenmeyecekler. Ama peşini bırakmak gibi bir niyetim yok gerekirse konuyu mahkemeye taşıyacağım. İnsanları keriz yerine koymaktır bu , makineye dünyanın parasını veriyoruz 100 liralık parça için garanti dışı kalacakmış. Madem bu parça bu kadar hayati önem taşıyor dahili olarak cihaza entegre etselerdi. Birde uslup berbat bana dese ki ''abi bizde bundan para kazanıyoruz iyi bişey taktır fiyatıda bu'' gerekirse alırdımda ama aptal yerine konmak çok başka bişey adam resmen cihaz fabrikadan çıkarken yağlanıyor tamburunda boya kalıyor bizim deterjanla çalıştırılmazsa garanti dışı olur diyor. Aynen dediğiniz gibi bu ülkede artık satış yapmak = kandırmak.




  • Kireci bahane edebilecekleri tek arıza rezistans bozulması olur ki o da çok çok zor olacak bi şey bu yüzden servisin boş laflarını umursamayın. Herhangi bir arızada gelip o makineyi garantiden yapmak zorundalar aksi bir tutum sergilendiği anda verecekleri raporla tüketici hakem heyetinin yolunu tutarsınız. O zaman garantiden çıkardıkları makinelerini kendilerine armağan eder hakem heyeti paranızı da size iade eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 5 yıl önce aldığım hotpoint bulaşık makinası geçenlerde A10 hatası verdi ve durdu, uzatılmış garantimiz vardı, gelip makinayı aldılar, rezistansını değiştirmişler ve kireçlendiği için olmuş demişler, ancak garanti kapsamında onarıldı. Yalnız makinayı teslim ederken hanıma bir kireç çözücü satmayı başarmışlar . Bunun dışında geçen sene taşındığım eve aldığım buderus kombiyi servis devreye alırken servis kağıdına Şantiye elektriği kullanılıyor diye yazdı. Nedenini sorduğumda şantiye elektriği olan yerlerde regülatör veya KGK öneriyoruz dedi eğer alınmazsa elektriksel problemler garanti dışı olur şeklinde belirtti. Ben de peki dedim burası şehir içi, sadece iskan henüz alınmadığı için yasal olarak şantiye elektriği geçmek zorunda, yoksa ne trafo ne tesisat hiç birşey değişmeyecek, hatta diğer odadan elektriğin alındığı dağıtım şirketi trafosu görünüyor isterseniz göstereyim dedim. Ama inatla garanti dışı kalır dedi durdu. Ben de üzerinde durmadım, çünkü biliyorum ki garanti süresi içinde bir şey olursa en kötü ihtimalle tüketici hakem heyeti ile işimi çözerim. Yani tüm firmalar aynı, garanti dışına çıkarmak için bir ton bahane hazır.




  • Aslinda kirece garanti veren marka yok sonucta suyunun kirecli olmasi makinadan kaynaklanan bir sorun degil kirec onleyici kalgon veya filitre kullanmaniz gerekiyor ama yinede bir cok firma bu sorundan olusan arizalari garanti kapsaminda musteri memnuniyeti icin garanti kapsaminda onariyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aggressor19 -- 15 Ocak 2018; 23:42:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde çamaşır makinam bozuldu, Ariston'un bu modelini almayı düşünüyordum. Araştırırken sizin yazınıza denk geldim. İyiki konuyu açmışsınız. Şikayetinizle ilgili durum ne oldu olumlu bir sonuca ulaşabildiniz mi?

    Ayrıca Aristonun eski modellerinde oldukça fazla olumsuz yorum var ama bu makina hakkında aksine HB gibi sitelerde olumlu yorumlar bulunuyor. Sizin kullanım ile ilgili yorumlarınızı da alabilir miyim? Memnuniyet durumunuz nedir acaba?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.