Şimdi Ara

Intel 180GB 335 Serisi Sata SSD MAĞDUR ETTİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 11.07.2014 tarihinde Vatan bilgisayardan satın alıp sadece 2 sene boyunca aktif olarak kullandığım ve tamamında windows kurulu olan (yani sadece işletim sistemi olarak kullanıldı, başkaca yazma/okuma işlemi yapılmadı) İNTEL 180GB 335 SERİSİ SSD öldü.

    Elim olay nasıl oldu onuda anlatayım;
    Önce 2 elin parmağını geçmeyen bazı sitelerde ama hep aynı yerde aynı yere tıklayınca pc önce donup 5 dakika sonra kapanıyordu (bu sürede hdd ışığı sürekli yanar vaziyette).Örneğin tam hepsiburada sitesinde üye girişine tıkladığım anda ve işbankası sitesinde bireysel girişe tıkladığım anda anında donuyordu.

    Neyse sonra bootmgr eksik deyip pc açılmadı.Ardından pc bir şekilde kendini diğer WD 1tb hdd'den boot etmeye başladı.En sonunda bios un yani pc'nin SSD'yi görmemesiyle final yaptı.

    Gücüme giden nokta ise 2011 yılında sağlamlığına güvenerek SSD ürünlerine 5 sene garanti vermeye başladığını duyuran INTEL markasının ürününün bunu yapması.
    Kaynak: http://www.btnet.com.tr/ssd-de-garanti-artik-5-yil/

    Şimdi ben bu ürünü intele göndermek istiyorum.Bazı linkler buldum, oraya yazılması gerekiyormuş ama hep ingilizce ve benim ingilizcem yetersiz.Ne yazılması, yapılması gerektiğini bilen deneyimli forumdaşlardan yardım rica ediyorum. LİNKLER:
    https://supporttickets.intel.com/?lang=en-US&_ga=2.73651410.1337521257.1501687011-134261377.1501687011 (BURAYA YAZILMASI GEREKİYORMUŞ)
    https://forum.donanimhaber.com/intelin-turkiye-servisi-var-mi--125437164 (BU LİNKTE BİRAZ BAHSEDİLMİŞ.SON MESAJI OKUYUN)


    Intel 180GB 335 Serisi Sata SSD MAĞDUR ETTİ!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 13:52:28 >







  • Konunun marka fanatikliğiyle ne ilgisi var ? SanDisk de olsa Crucial da olsa aynı yorumlar gelirdi yine.

    İki tane sıkıntı mevcut şuan.

    1. Sizin SSD'leri ölümsüz birer icat olarak görmeniz (Intel kardeşim bu, nasıl olur da bozulur mantığı gütmeniz)
    2. Sorununuz ile ilgili muhatap birilerini bulamamanız. Ya da nasıl bir yöntem uygulamanız gerektiğini bilmemeniz.

    Intel Türkiye ofisine ulaşın, oradan yönendirirler elbet.

    Intel Türkiye Ofisi - 0212 316 63 00
  • Mağdur etti ??
    Her elektronik cihaz gibi intelin ürettiği aletlerinde bozulma ihtimali var , garantisi var ise gönderirsiniz eğer tamir edemez ve değişim yapmazlarsa açarsınız konuyu..
    İyi alıştınız her ... mağduriyet konusu açmaya.
  • İntelin RMA servisi var,@Lana-Del-Rey arkadaşımızın bir tecrübesi olmuştu,size de yardım edebilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GAJU kullanıcısına yanıt
    Mağdur etti tabiiki.Bir işletim sistemi, driverler, programlar kolay mı kuruluyor şeker kardeşim.Üstüne dünya kadar özel ayar yapmak gerekiyor.Benim için tam bir işkence.
    Üstüne 405 tl bayılıp samsung 850 evo 250gb ssd sipariş ettim.Bu maduriyet değilde nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 12:8:47 >
  • Her marka / model gibi, bu ürünün de bozulma ihtimali var. Intel bu ürün için ömür boyu bozulmazlık garantisi vermiyor neticede.

    SSD beni mağdur etti, ekran kartım bozuldu beni mağdur etti. İşlemcim bozuldu beni mağdur etti.

    Anlamsız oluyor bu şekilde bir cümle. He, garantiye gönderirsin sıkıntı çıkartırlar, o vakit servis beni mağdur etti dersen daha mantıklı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 2 Ocak 2018; 12:13:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Her marka / model gibi, bu ürünün de bozulma ihtimali var. Intel bu ürün için ömür boyu bozulmazlık garantisi vermiyor neticede.

    SSD beni mağdur etti, ekran kartım bozuldu beni mağdur etti. İşlemcim bozuldu beni mağdur etti.

    Anlamsız oluyor bu şekilde bir cümle. He, garantiye gönderirsin sıkıntı çıkartırlar, o vakit servis beni mağdur etti dersen daha mantıklı olur.



    O zaman sağlamlığıma güveniyorum diyerek SSD ürünlerine 5 sene garanti vermeyecek.Veriyorsa da afedersiniz ama bir zahmet bozulmayacak.

    Kaynak: http://www.btnet.com.tr/ssd-de-garanti-artik-5-yil/

    2 sene aktif olarak kullanılan bir üründen bahsediyoruz biraz insaf be ya.
    Daha adamların servisine ulasamıyorum. Yetkili bir kişi ara ki bulasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 13:3:36 >




  • Ssdler ölümsüz değil ki belirli yazma ömrüne sahip medyalar gibi düşünmek lazım.
    https://techreport.com/review/27909/the-ssd-endurance-experiment-theyre-all-dead

    quote:

    The drive's media wear indicator ran out shortly after 700TB, signaling that the NAND's write tolerance had been exceeded. Intel doesn't have confidence in the drive at that point, so the 335 Series is designed to shift into read-only mode and then to brick itself when the power is cycled. Despite suffering just one reallocated sector, our sample dutifully followed the script. Data was accessible until a reboot prompted the drive to swallow its virtual cyanide pill.


    335 serisi dizayn itibari ile ömrü dolduğunda yanlızca okuma moduna geçiyor.Ardından ilk güç kesildiğinde de brick oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 2 Ocak 2018; 13:28:5 >




  • SSD kullanıyorsanız mutlaka bir SMART takip yazılımı kullanmakta fayda var, ilk çıktıkları zamanlarda kullandığım 32gb'lık SSD'nin ölmeden önce verdiği alarm sayesinde masaüstündeki birkaç dosyamı kurtarma imkanım olmuştu. Ayrıca çoğu yazılım SSD'ye yapılan yazma miktarını takip ederek bir tür ömür tahmini ortaya koyabiliyor.
  • Her şeye rezalet/mağduriyet konusu/başlığı açmayı da iyice adet haline getirdi millet. Bozulabilir, kimse buna bozulmaz demiyor. Bozulursa ve garantisi de varsa ilgili prosedürlere göre işlem yapılır. Intel yapması gerekeni yapmazsa o zaman gelin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    SSD kullanıyorsanız mutlaka bir SMART takip yazılımı kullanmakta fayda var, ilk çıktıkları zamanlarda kullandığım 32gb'lık SSD'nin ölmeden önce verdiği alarm sayesinde masaüstündeki birkaç dosyamı kurtarma imkanım olmuştu. Ayrıca çoğu yazılım SSD'ye yapılan yazma miktarını takip ederek bir tür ömür tahmini ortaya koyabiliyor.

    İntelin kendi toolbox yazılımı ile 2 hafta önce bakmıştım.Yanlış hatırlamıyorsam 300TB' tan fazla yazma ömrü kalmıştı.Durumunu, gücünü filanda %100 gösteriyordu.Yani bir sorun görünmüyodu.Dediğim gibi gayet özenli ve temiz kullandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 14:1:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sky_Vision

    İşletim sistemi kolaymı kuruluyor dan sonrasını okumadım. Kalbim bu kadar ağır dramı kaldıramadı. Allah kalanlara sabır versin ne desek boş acınız taze.



    Boşverin unutmaya atlatmaya çalışın. Ne bilim tayin isteyin başka şehirlere filan gidin. Yaşınız geldiyse emekli olun yaylaya yerleşin.



    ALLAH AKIL FİKİR BEYİN DÜŞÜNEBİLME YETİSİ VERSİN.

    İntel fanboyluğu yapmayı bırakın.Herkes çorbasına baksın.Alttaki yazıyıda iyi okuyun.

    Vatanı az önce telefonla arayıp 5 yı garanti hakkında bilgilendirdim.
    Yetkili kişi; Vatan olarak kendilerinin 2 yıl garanti verdiklerini.5 yıl için intel ile iletişim kurmamı söyledi.Bende cevap olarak intelle nasıl iletişim kuracağımı sordum.Yanıt veremediler.Şaka gibi..

    İntel önce karşıma çıksında ondan sonra konusalım..




  • Konunun marka fanatikliğiyle ne ilgisi var ? SanDisk de olsa Crucial da olsa aynı yorumlar gelirdi yine.

    İki tane sıkıntı mevcut şuan.

    1. Sizin SSD'leri ölümsüz birer icat olarak görmeniz (Intel kardeşim bu, nasıl olur da bozulur mantığı gütmeniz)
    2. Sorununuz ile ilgili muhatap birilerini bulamamanız. Ya da nasıl bir yöntem uygulamanız gerektiğini bilmemeniz.

    Intel Türkiye ofisine ulaşın, oradan yönendirirler elbet.

    Intel Türkiye Ofisi - 0212 316 63 00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 2 Ocak 2018; 14:53:8 >
  • Mağduriyet konusuna bak Bozulabilir hocam sonuçta elektronik alet, siz kullanmaya başladıktan 3 gün sonra da bozulabilirdi. Format atmak, ayar yapmak gibi 'eziyet'lere de mecburen katlanacaksınız. Intel'in RMA servisi çok iyidir. Türkiye'de Amazon'dan Intel işlemci alıp OC yapacam derken işlemciyi eline alan, sonra Intel'den yeni işlemci alan bir sürü insan var. Hakkınızı kullanın bu kadar ağlamaya gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • economist52 kullanıcısına yanıt
    Sana intel için yapacaklarını söylüyorum hocam



    Eğer benim anlatımımdan birşey anlamadıysanız şu sitede yazanları kopyalayın ve traslateden çevirtin= https://www.intel.com.tr/content/www/tr/tr/support/articles/000005681/memory-and-storage.html



    1.Şu siteye gir=https://supporttickets.intel.com/warrantyinfo

    2."Check your warranty coverage" bölümüne SSD nin bilgilerini(seri numarası vs.) gir.Bilgileri girdikten sonra"Check Products" butonuna bas

    3.Eğer garantin varsa "Request support for selected products" diye bir buton çıkacak,ona bas

    4.Sonra seri numaranı(SN veya ISN yazıyor olabilir),onun biraz altında bulunan "SA" kısmını,cihazı satın aldığına dair kanıtı (fatura) ss olarak ekle.İngilizce olarak cihazında arıza olduğunu,eğer denediysen hangi yöntemleri denediğini ve adres,e-posta ve telefon numaranı yaz

    5.Sonra ingiltereden türkçe bilen bir arkadaş seni arayacak(e-posta da yollayabilirler) ve sana garanti için yapman gerekenleri söyleyecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi For Mother Russia -- 2 Ocak 2018; 15:9:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: For Mother Russia

    Sana intel için yapacaklarını söylüyorum hocam



    Eğer benim anlatımımdan birşey anlamadıysanız şu sitede yazanları kopyalayın ve traslateden çevirtin= https://www.intel.com.tr/content/www/tr/tr/support/articles/000005681/memory-and-storage.html



    1.Şu siteye gir=https://supporttickets.intel.com/warrantyinfo

    2."Check your warranty coverage" bölümüne SSD nin bilgilerini(seri numarası vs.) gir.Bilgileri girdikten sonra"Check Products" butonuna bas

    3.Eğer garantin varsa "Request support for selected products" diye bir buton çıkacak,ona bas

    4.Sonra seri numaranı(SN veya ISN yazıyor olabilir),onun biraz altında bulunan "SA" kısmını,cihazı satın aldığına dair kanıtı (fatura) ss olarak ekle.İngilizce olarak cihazında arıza olduğunu,eğer denediysen hangi yöntemleri denediğini ve adres,e-posta ve telefon numaranı yaz

    5.Sonra ingiltereden türkçe bilen bir arkadaş seni arayacak(e-posta da yollayabilirler) ve sana garanti için yapman gerekenleri söyleyecek

    Çok ciddi söylüyorum baştacısın dostum.Dediğini yaptım
    Şöyle bir ekran geldi."Request support for selected products" tıklayınca usarname ve password istiyor.Yani üye olmamı istiyor.
    Intel 180GB 335 Serisi Sata SSD MAĞDUR ETTİ!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 16:2:43 >




  • economist52 kullanıcısına yanıt
    https://www-ssl.intel.com/content/www/us/en/forms/support-registration-form.html



    Şuradan üye olun hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • economist52 kullanıcısına yanıt
    Aldığın samsung diskin ne kadar dayanacağını nereden biliyorsun. Benim elimde arızalı 850 evo mevcut 2 sene bile olmadan disk yıprandı(oyun dahi kurmadığım halde). Herşeye mağdur etti gözüyle bakacaksak işimiz var. Her ssd'nin belirli yazma ömrü var. Bazı diskler onu doldurduğu halde devam eder, bazıları ise o seviyeye ulaşamadan iptal olur. Burada intel söz verdiği garantiyi yerine getirmez, garantiye giden ürünü değiştirmemek için işi yokuşa sürerler , O zaman mağduriyet söz konusu olur.
  • acronis ile bi sistem kalibı alip hdd ye koyma gibi bir şeye üşendiysen bu senin suçun intele sallamanın bi alemi yok ssd ler bozulma riski çok fazla olan cihazlar, ha bozulur intel garantide pislik yapar mağdurum dersin orda hak veririm ama burada intele yada hangi marka olursa olsun sallamak mantık dışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rogue Agent -- 2 Ocak 2018; 18:9:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awsalli

    Aldığın samsung diskin ne kadar dayanacağını nereden biliyorsun. Benim elimde arızalı 850 evo mevcut 2 sene bile olmadan disk yıprandı(oyun dahi kurmadığım halde). Herşeye mağdur etti gözüyle bakacaksak işimiz var. Her ssd'nin belirli yazma ömrü var. Bazı diskler onu doldurduğu halde devam eder, bazıları ise o seviyeye ulaşamadan iptal olur. Burada intel söz verdiği garantiyi yerine getirmez, garantiye giden ürünü değiştirmemek için işi yokuşa sürerler , O zaman mağduriyet söz konusu olur.



    Açıkçası samsung 850 evoyu 5 yıl garanti verdiği için sipariş ettim.Ona güvendim.Umarım sorun çıkarmaz.
    Peki samsung sizin mağduriyetinizi giderdi mi?Merak ettim doğrusu...Sağolsun For Mother Russia arkadaşın yardımlarıyla intele ulaşabilirsem ve intel benim mağduriyetimi giderirse konu başlığını "İntel mağduriyetimi giderdi" şeklinde güncellerim olur biter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 18:29:26 >




  • economist52 kullanıcısına yanıt
    Daha garantiye göndermedim. Yeni disk alıp yollayacağım. Sorun işi belli olmuyor, bilgisayarın diğer bileşenlerinide kontrol etmek lazım, Elimdeki ocz disk 2013 yılında alındı hala hatasız çalışırken, samsungun hızlı hata vermesi canımı sıktı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.