Şimdi Ara

Egea 1.4 LPG'li urban mı 1.3 multijet easy donanim mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
26.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.3 dizel tamamen şehir içi için tasarlanmış yoksa 3000 devirde 120 yapan bir şanzıman koymazlardı uzun yola sık çıkıyorsanız 1.3 ü eleyin zaten başka araçlara yönelin ama 1.6 sı çok güzel tavsiye ederim.
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Herkesin hesabı kendine göre oluyor. Kimse senin görüşünden dolayı aziz nesin lafını yapmıyor burda.

    Benzinli olani orta paket dizel olanı boş paket. Yine de aynı paralara gelmiyor. Dizel bir tık daha pahalı.

    MTV olarak aralarında 2 katı fark var. Birinin senelik MTV 1600 civarı diğeri 900 civarı.

    1.4 benzinli motor için bir sürü yağ yakıyor muhabbeti varken 1.3 multijet için bir sorun demiyorlar. Taksiciler dünya km yaptılar

    1.4 alıp lpg takılacak diyor. En sorunsuz lpg de bile bir sıkıntı illa çıkıyor. Yok su eksiltmesiydi. Ayar bozulmasiydu. Afr siydi. Şuyuydu buyuydu. Nerden biliyorsun diyorsan bende lpg kullanıcısıyım. İmkanım olsa dizel alırdım.

    Tork bakımından bakınca da dizel gibi yürümüyor araç.

    Yarin satmaya kalkınca da 1.3 un piyasası daha güçlü olacak. Sırf şirket aracı olarak görüyorsan. Şuan piyasada tutulan araçların çoğunun şirket aracı var. Temiz kullanıcısından alırsa tadından Yenmez.

    O yüzden bize aziz nesin ile gelme😎 1.4 tercih etmesi için sebeplerle gel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş paket 1.3 mj 75bg punto(active) 5 yıl kullanıp,
    2-3 ay kadar önce dolu paket otomatik 1.4 fire 77bg punto(evo) almış olarak;

    Kesinlikle donanım çok önemli, eğer şehir içi sakin bir kullanım varsa ve donanım önemliyse 1.4 urban

    Şehir dışı ve yokuşlu kullanımda kesinlikle dizel. fire motorun performans ve çekişi ile multijetin arasında acaip fark var. Eşim bile(standart bayan kullanıcı) bu araba diğerine göre bağırıyor ama gitmiyo sanki diyor.

    Şehir içi kullanımda 1.4 motor sessiz, konforlu, donanımlarla daha keyifli hale gelir, performans eksikliğini hissetmezsiniz, lpg ile dizele göre bir tık daha ekonomik olur. Ancak şehir dışında puntoda 90-100 km arasında 2800-3200 arası devir çeviriyor ve bunun sesi sizi yoruyor. Şehir dışında ve yokuşlarda kesinlikle dizelin keyfi gücü bambaşka. Egealarda da bu durum benzerdir diye tahmin ediyorum.

    Şahsi fikrim Urban paket benzinli/lpg derim. Kullanım amacınıza göre hangileri daha önemliyse ona göre seçim yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 17 Nisan 2019; 11:20:1 >
  • Yukarıda söylenmiş, tamamen kullanacağınız yolla alakalı...
    Şehiriçi benzinli dizelden çabuk ısınıyor.
    Yakıt tüketimleri özellikle kısa mesafelerde birbirine çok yaklaşıyor.
    Yokuş da olsa şehiriçi yollarda rahatsız etmiyor.

    Ama şehir dışı veya uzun yol ağırlıklı kullanacaksanız dizel hem tüketim, hem esneklikte öne çıkar.
    LPG ile uğraşmak, ayarını tutturarak ustayı bulmak ayrı mesele zaten.
    Zor bir seçim kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takılır bi Atiker Gold Lpg çiçek gibi binilir ama bu araba gitmiyor malesef.
    Seksen küsür beygir ibiza kullanıyorum lpg li, bunun yanında turbo benzinli gibi.
    Ağır araç o yüzden şehir içinde üzücü bir performansı var, uzun yolda bir problem görmedim (yakın arkadaşımda var ara ara binerim)
    Dizel konusunda fikrim yok.
  • LPG'de hangi marka kitler tercih ediyorsunuz.
  • Dizel al dostum. benzinlide gitsin diye devir çevirmekte uğraşma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zwanzig

    Benzinli egea alan biriyle tanışmıştım geçen sene. Motorun yağ eksilttiğini söyledi. Aldığına çok pişmandı. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi veya duydunuz mu hiç?
    millet en dandik tüpü en becersiksiz ustaya 1 milyara taktırıyor sonra yag mag sorun oluyor taksiciler 2018 den beri benznililere yüklenmeye basladı bir sürü kullanan arkadaım var yag yakan yok yagdan şikayet edenler arabayı ayı gibi kullanıp 1 milyara tüp atıp içine edip sonra satıyor yag yakma olayını duydum ama her arabada yağ yakanvar civic corolla elantra accent blue symbol celise 301 doblo birşey ifade etmez alacak adam için
  • 6 sene lpg ye bindikten sonra biraz bıkmıştım açıkçası.

    en büyük sıkıntım sollama yapamıyorsun,hafif yokuşta hele yüklü iken eziyet çektirirdi. imkan oldu

    suan 1.3 egea var,maşallah sollamada üzmüyor ve lpg kadar düşük tüketimim var ş.içi 4,2L 4,5L arası gidiyor.

    dizelin tek sorunu ses,benzinden geçince alışana kadar gaza basmaya çekiniyorsun motor bağırmasın diye,şimdi alıştım

    arabanın gaza basınca fırlaması güzel bir duyguymuş geçte olsa anladım.:)


    egea güzel araba fiyatına göre çok bile kaliteli

    toyota 1,33 lpgli fiyatlarıda bu yüzden uygun onlara bakmadım bile.hep aklıma yokuş eziyeti geliyor.

    yokuşum azda olsa var,malesef 1,33 1,4 lpgli yokuşa yetersiz.

  • Kosovali güzel kullanıcısına yanıt

    Hocam aynı durumdayım konuyu açan kişi ile. Bütçem 125bin lira. 1.4 urban var o fiyata. 2016 model 100binde.

    Bir de 1.3 dizel easy var. 2017 model 125binde. Muhtemelen şirket aracı ama üç parça yanda lokal boya var. Acaba bu şirket aracını alsam pişman olur muyum ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 urban plus LPG Li egea kullanıcısıyım ilk 20bin kilometre benzinde gitti araç şehir içi normal trafik sakin kullanımda 8.5 9 litre arası yakıyor klima kapalı şuan 34 bin kilometre de 14 bin kilometredir LPG takılı serviste taktırdım ilk kez LPG kullanıyorum aşırı memnunum LPG de şehir içi genel olarak yüksek devirler de kullanım şekliyle klima kapalı 10 litre civarı LPG tüketiyor genel olarak aşşağı hiç inmiyor ama 11 de yakmıyor 11 e ulaşması klima açık düşük bi ihtimal donanım olarak kesinlikle urban plus ve üstü olsun easy gerçekten aşırı boş iç malzeme kalitesi dahi fark ediyor o derece ben hatchback kullanıyorum gayet memnunum şahsen yine sıfır alacak olsam benzinliyi aldığım gibi LPG taktırıp yoluma devam ederim bakımı 20 binde bir oluyor dizel 10 binde bir ikinci el alacaksanız düzgün kullanılmış dizel genel olarak bulunmuyor genelde şirket çıkması oluyor Yüksek kilometrelere yaklaştıkça kullanmayı bilmeyen sürücünün elinden geçerse masraf açmaya başlıyor 2020 de yaşıyoruz artık alacağınız yüksek model aracın da hız sabitlemesi dijital kliması bazı noktalarda yumuşak plastiğine olsun yani çok yüksek kilometreler yapmıyorsanız benzin lpg en mantıklı kombinasyon bence eğer yapıyorsanız 30 bin kilometre üzeri dizel alın kısa vadede satın yenileyin aracı çünkü yüksek kilometredeki egea nın satımı biraz ağır kalıyor bunu gözlemlerim o peynir ekmek gibi satılan multijet yüksek kilometreye gelince biraz yavaş satılmaya başlıyor piyasada fazla olduğu için alıcı aradığı kriterlerdeki aracı rahat buluyor ve bekliyor ayrıca değineceğim diğer bir husus ta yağ yakma meselesi yakın çevrem de 3 tane benzinli egea kullanıcısı var hiçbirimizde bir sorun yok hepsi 30 bin km üzeri şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.