Şimdi Ara

C4 dizel satılıp ilandaki mazda 3 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar otomatik bi araca geçiş düşünmekteyken aşağıdaki araç denk geldi. Bugün ya da yarın bakmaya gideceğim. Öncelikle fikirlerinizi almak istedim. Şu anki aracımdan (2013 56binde c4 confort plus hdi 92hp) özellikle yakıt ve yalıtım olarak çok memnun olmama rağmen Ankara trafiğindeki araç sayısının haddinden fazla artması sonucu artık trafik çekilmez bir hal aldı ve otomatik arayışına girmiştim. Öncelikle tek kavrama otomatik şanzıman kullandım ve tercih etmiyorum. Genelde aldığım aracı en az 5 sene kullanmak niyetiyle aldığımdan çift kavramaların çok keyifli olmasına rağmen sorun yaşamak istemediğimden, cvt şanzımanların da akülü araba gibi zevk vermemesinden dolayı tam otm araçlara bakmaktaydım. Aylık yaptığım km gözönüne alındığında ilandaki aracı alırsam bana aylık 200-250tl fazla yakıt masrafı olacak.

    Fikirleriniz önemli.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-ilk-sahibinden-2016-ocak-trafige-cikisli-otomatik-mazda-3-505965045/detay







  • 36kmh ile 30kmh arasında baya fark var. Benim daha trafiksiz gittiğim dönemde 38kmh ortalama ile tüketimim 6.2lt idi fakat motor yeniydi ve kış dönemiydi. Şimdi olsa o hızlarda 6'nın altına iner. Normal kullanımda 30kmh hızlarda geziyorum dediğim gibi, tüketimi 7'den hesaplayarak düşün. C4'e göre illaki yakıt masrafın artacak, fakat 1.5 sky verimli bir motor.

    Otomatik şanzımanda sadece tek bir dönem üretilen seride sıkıntı varmış, oda zaten kendini hemen belli ediyordu. Bu seri dışında sorun yaşayan yok, çok çabuk kitleyen, manuel gibi direkt çalışan hızlı bir şanzıman. Tüketimi pek arttırmıyor ve vites küçültmeleri, gaz emirlerine cevapları çok sportif ve çabuk. Yine de 2017'erdeki gibi devir yüksek tutan bir sport modu olsa iyi olurdu.

    Sürüş kalitesi gerçekten 9/10 denecek araçtır, altyapı kalitesini hissettirir. Hatta 16 jantlı Golflerde olan o arka aks sesini, ark arkaya çukurlarda bozulan gövde kontrolünün esamesini göremezsin 18 jantlı Mazda 3'te. Birde bu araçlara çıkan bir servis bülteni var yayın amortisör üst takozu ile birleştiği noktanın üstüne ufak bir parça ve aşağı bir ekstra sönümleyici uygulanıyor, zaten iyi olan sürüş kalitesi iyice artıyor. Süspansiyonun yumuşak olmasının da bunda etkisi var tabi, biraz yatar araç, bende aksesuar katalogundaki eibach spor yaylar var, şuan tam kıvamında. Şu durumda acayip keskin ve direkt yol tutan, Esp tam kapanan, limitleri aşınca bile çok kontrollü ve dengeli, biraz gecikmeli çalışan ama yol hissi ve doğal çalışmasıyla elektirikli bir sisteme göre çok iyi bir direksiyonu olan, motor hariç warm-hatch ayarında bir otomobil.

    Motor olarak fabrika verisi 0-100kmh 11.8sn der ama tıpkı Civic ve Auris'lerde olduğu gibi deniz seviyesi gps ölçümü ile 10.8lere iniyorsun, başka markaların değerlerini iyileştirmek için yapmadığı hile hurda kalmazken bu adamların böyle kendilerini olduğundan daha kötü gösterme çabasını aklım alamıyor malesef. Telli gaz pedalı gibi gaz tepkileri ve sportif bir sesi olan, düşük olan 150nm torkunun %80'ini 2000 devirlerde veren türünün en iyi örneği denecek bir makina 1.5skyactiv. Fakat Mazda 2'yi 100km'ye 8.5sn'de çıkaran motor, burada yüksek ağırlık-otomatik şanzıman-18jantlar gibi faktörlerine altında haliyle zayıflıyor. Totalde 1.2 tsi seviyesi performans ve tüketim alıyorsun gibi düşün ancak düşük hızlarda onun seriliği yok. Gitmese bile gazlaması zevkli olduğu için bence 1.5sky motor başkadır ama özellikle peugeot'un 1.2 thp motoru ile tüketim performans dengesi olarak başedemez.

    Arabanın cam ve ayna düğmelerinde ışıklandırma yok, tavan düğmelerinde ışıklandırma yok, arkada havalandırma yok (ayakta var sadece) sürücü camı dışında tek dokunuşlu cam açma-kapama yok, arkada harita okuma lambası yok (arkada bişey okumak falan imkansız bütün ışıkların açılması lazım düğme yok orada) kaput çubuklu, kumandadan camlar kapanıp açılmıyor, böyle günlük hayatı zorlaştırıcı, çoğu alman arabasında 20 yıl önce bile olmayan eksikleri var. Arka pandizot koltuk kasaları, koltuk iskeleti, kumaşlar vs bu tip şeylerin hafif veya ucuz olsun diye yapıldığı belli, fazlaca yol sesi alıyor, bu arabadan sonra Golfe binince havada gidiyormuş gibi geliyor araç. Bu tip şeylerde bir Golf bütünlüğü beklemeyeceksin. Amaca yönelik bir araç, otomobil kullanmayı, estetiği, sürüşle ilgili detayları sevmen, mühendis kafasıyla bakman lazım. Yoksa bu tip eksikleri olmayan daha uygun araçlar var bu sınıfta.

    Birde şunu ekleyim, bildiğim kadarıyla 18 jantlı modellerde amortisörler farklı, daha kaliteli olması lazım 16 jantlı modellerden.
  • Ben olsam bluehdi eat6 308 bakardım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizelden benzinliye geçilmez. Anladığım kadarıyla güzergahınız yoğun bir trafikle geçiyor. Benzinli araç üzer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen'den vaz geçmeyin, 1.6 e-hdi otomatik C4 alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatchback'ini 1 senedir kullanıyorum, power donanımlı. Bence Mazda 3'de olay power donanımdan itibaren başlıyor, çünkü sadece donanım değil görünüm olarak da reflex ve motion modellerle farklı, gündüz ledleri ve stopların led olması, 18 jantlar işi çok değiştiriyor. Rx8 tipi devir saatini merkeze alan gösterge ve headup display de power'da geliyor. Ekstralar ısıtmalı koltuklar, bose, bixenon, side assist, full keyless sistem diye gidiyor.

    Powersense donanıma çıkmaya bence gerek yok, örneğin radarlı cruise 25kmh altı çalışmıyor (yani trafik modu yok), şerit takip sistemide sadece şeritlerin üzerine gelince sesli uyarı veriyor, herhangi bir müdahalesi yok.

    Kısa ve net yazmayı pek beceremiyorum, uzun yazacak vaktim de yok malesef, özel olarak soracağın bişey varsa cevaplarım. Dizelden benzinliye geçmek istediğin için söyleyim, yakıtı 30kmh ortalama hızlarda, kullanımına göre 6.5lt ile 8 arası değişiyor, benim uzun dönem ortalamam tam 7lt denebilir, tüketim baya düşük yani. Mazda 3 bu sınıftaki en iyi otomobillerden biri, en önemlisi çok iyi bir sürücü otomobili. Fakat özellikle 2017 öncesi modellerde bir çok tipik japon kafası eksiği de var, alternatif olarak arkadaşın yazdığı gibi 308 bluehdi'dan ziyade 308 1.2 thp otomatik de düşünebilirsin.




  • Bana göre o paralara dizel otomatik seçeceği olarak en iyi araba 308 blueHdi eat6. Kendim kullanıyorum maşallah çok memnunum. Bence benzinli almayın dizelden sonra pişman edebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında radarımda 308 eat6 vardı ama ilandaki araç 2015 ve km si düşük. Bu model km de ve donanımda bluehdi allure 308 ler 80den aşağı zor. Bir de açıkçası bu aracın gözalıcı tasarımı etkiliyor. Yani aracımı değiştirmek istememdeki iki sebepten birisi otomatik olayı diğeri de bakınca mutlu eden bir tasarımı olsun. Araç atmosferik tam otm. olup yakıtı da civic vs. gibi yüksek olmadığından aklımı çeldi. Yol tutuş olarak da c4'ten önce kullandığım focusu aramaktayım. Mazda3 bu konuda testlerde beğeniliyor.

    Diğer yandan bildiğim kadarıyla bu araçlar garanti dahilinde kalması için 6 ayda bir ya da 10binde bir servise girmesi lazım. Bir de mazdaclubtr de bu yeni şanzımanla ilgili bir kronik arıza okudum, bazı yeni araçların şanzımanları değişmiş.

    Aslında arkadaşın dediği gibi bu araç en az power donanım alınmalı ama fiyat konusunda çok da çıkmak istemiyorum çünkü çıkınca başka araçlar da insanın aklını çeliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Aslında radarımda 308 eat6 vardı ama ilandaki araç 2015 ve km si düşük. Bu model km de ve donanımda bluehdi allure 308 ler 80den aşağı zor. Bir de açıkçası bu aracın gözalıcı tasarımı etkiliyor. Yani aracımı değiştirmek istememdeki iki sebepten birisi otomatik olayı diğeri de bakınca mutlu eden bir tasarımı olsun. Araç atmosferik tam otm. olup yakıtı da civic vs. gibi yüksek olmadığından aklımı çeldi. Yol tutuş olarak da c4'ten önce kullandığım focusu aramaktayım. Mazda3 bu konuda testlerde beğeniliyor.

    Diğer yandan bildiğim kadarıyla bu araçlar garanti dahilinde kalması için 6 ayda bir ya da 10binde bir servise girmesi lazım. Bir de mazdaclubtr de bu yeni şanzımanla ilgili bir kronik arıza okudum, bazı yeni araçların şanzımanları değişmiş.

    Aslında arkadaşın dediği gibi bu araç en az power donanım alınmalı ama fiyat konusunda çok da çıkmak istemiyorum çünkü çıkınca başka araçlar da insanın aklını çeliyor.

    308 konusunda ısrar ediyorum, active oluversin 😀. Ne alırsanız gönlünüze göre olur inşallah.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazda 3 1.5 skyactiv ile test sürüşü yaptım. Aracın kullanımı çok zevkli, sürüş karakteri focus'a çok benziyor. Tüketimi diğer atmosferiklerden belirgin şekilde düşük.

    Yakıt masrafını iyi hesap edilmek şartıyla çol iyi bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Hatchback'ini 1 senedir kullanıyorum, power donanımlı. Bence Mazda 3'de olay power donanımdan itibaren başlıyor, çünkü sadece donanım değil görünüm olarak da reflex ve motion modellerle farklı, gündüz ledleri ve stopların led olması, 18 jantlar işi çok değiştiriyor. Rx8 tipi devir saatini merkeze alan gösterge ve headup display de power'da geliyor. Ekstralar ısıtmalı koltuklar, bose, bixenon, side assist, full keyless sistem diye gidiyor.

    Powersense donanıma çıkmaya bence gerek yok, örneğin radarlı cruise 25kmh altı çalışmıyor (yani trafik modu yok), şerit takip sistemide sadece şeritlerin üzerine gelince sesli uyarı veriyor, herhangi bir müdahalesi yok.

    Kısa ve net yazmayı pek beceremiyorum, uzun yazacak vaktim de yok malesef, özel olarak soracağın bişey varsa cevaplarım. Dizelden benzinliye geçmek istediğin için söyleyim, yakıtı 30kmh ortalama hızlarda, kullanımına göre 6.5lt ile 8 arası değişiyor, benim uzun dönem ortalamam tam 7lt denebilir, tüketim baya düşük yani. Mazda 3 bu sınıftaki en iyi otomobillerden biri, en önemlisi çok iyi bir sürücü otomobili. Fakat özellikle 2017 öncesi modellerde bir çok tipik japon kafası eksiği de var, alternatif olarak arkadaşın yazdığı gibi 308 bluehdi'dan ziyade 308 1.2 thp otomatik de düşünebilirsin.

    Üstad öncelikle uzun cevabınız için teşekkür ederim. İşin aslı ben de dh'de kısa cevap yazmayı başaramıyorum. İlla açıklayıcı cevap vereceğim faydalı olmak adına.

    Şimdi benim c4 te ortalama hız 36km civarı ve 4.8lt ortalama tüketim var. Yazın bu 4.6 oluyor ve bu değerler hiç değişmiyor 2 senedir. Mazda3 bu şartlarda tahminimce 7.5-8lt aralığında yakar. Uzun yolda makas daralır, muhtemelen mazda3 110u geçmeden 5.5-6lt aralığında yakar. Bir de ben aracı pek yormayı sevmem, arada gazlarım ama dakikalarca araca zulmetmem. Bir de motion donanımda 16inch jant var sizdeki 18inch jant bulunan araçtan bi miktar yakıt tüketimi az olacaktır.

    Ben normalde ayran gönüllü değilimdir kafama estiğince araç değiştirmiyorum. C4 tasarım olarak bana hitap etmemeye başladı biraz da o yüzden araç değişimi düşünmeye başladım. 308 konusunda da dediğim gibi mazda3 tasarım olarak 308'den çok önde. Keza focustaki sürüş kalitesine yaklaşan bence tek araç yeni mazda3.




  • Aynı araçla bluehdi 308 eat6 arasında kaldım. 308 aldım. Mazda nın test sürüşünü hiç bi yerde yapamadım. Yapsam belki mazda alırdım. 308den de çok memnunum. İkiside pişman etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Power donanim olsaydi alinirdi...Mazda 3' un tek eksigi yalitim yani yol sesi..



    Bunun disinda yakit sakin kullanimlarda Mazda 3 isinizi gorur diye dusunuyorum..Ben olsam kesinlikle Power donanima bakardim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    36kmh ile 30kmh arasında baya fark var. Benim daha trafiksiz gittiğim dönemde 38kmh ortalama ile tüketimim 6.2lt idi fakat motor yeniydi ve kış dönemiydi. Şimdi olsa o hızlarda 6'nın altına iner. Normal kullanımda 30kmh hızlarda geziyorum dediğim gibi, tüketimi 7'den hesaplayarak düşün. C4'e göre illaki yakıt masrafın artacak, fakat 1.5 sky verimli bir motor.

    Otomatik şanzımanda sadece tek bir dönem üretilen seride sıkıntı varmış, oda zaten kendini hemen belli ediyordu. Bu seri dışında sorun yaşayan yok, çok çabuk kitleyen, manuel gibi direkt çalışan hızlı bir şanzıman. Tüketimi pek arttırmıyor ve vites küçültmeleri, gaz emirlerine cevapları çok sportif ve çabuk. Yine de 2017'erdeki gibi devir yüksek tutan bir sport modu olsa iyi olurdu.

    Sürüş kalitesi gerçekten 9/10 denecek araçtır, altyapı kalitesini hissettirir. Hatta 16 jantlı Golflerde olan o arka aks sesini, ark arkaya çukurlarda bozulan gövde kontrolünün esamesini göremezsin 18 jantlı Mazda 3'te. Birde bu araçlara çıkan bir servis bülteni var yayın amortisör üst takozu ile birleştiği noktanın üstüne ufak bir parça ve aşağı bir ekstra sönümleyici uygulanıyor, zaten iyi olan sürüş kalitesi iyice artıyor. Süspansiyonun yumuşak olmasının da bunda etkisi var tabi, biraz yatar araç, bende aksesuar katalogundaki eibach spor yaylar var, şuan tam kıvamında. Şu durumda acayip keskin ve direkt yol tutan, Esp tam kapanan, limitleri aşınca bile çok kontrollü ve dengeli, biraz gecikmeli çalışan ama yol hissi ve doğal çalışmasıyla elektirikli bir sisteme göre çok iyi bir direksiyonu olan, motor hariç warm-hatch ayarında bir otomobil.

    Motor olarak fabrika verisi 0-100kmh 11.8sn der ama tıpkı Civic ve Auris'lerde olduğu gibi deniz seviyesi gps ölçümü ile 10.8lere iniyorsun, başka markaların değerlerini iyileştirmek için yapmadığı hile hurda kalmazken bu adamların böyle kendilerini olduğundan daha kötü gösterme çabasını aklım alamıyor malesef. Telli gaz pedalı gibi gaz tepkileri ve sportif bir sesi olan, düşük olan 150nm torkunun %80'ini 2000 devirlerde veren türünün en iyi örneği denecek bir makina 1.5skyactiv. Fakat Mazda 2'yi 100km'ye 8.5sn'de çıkaran motor, burada yüksek ağırlık-otomatik şanzıman-18jantlar gibi faktörlerine altında haliyle zayıflıyor. Totalde 1.2 tsi seviyesi performans ve tüketim alıyorsun gibi düşün ancak düşük hızlarda onun seriliği yok. Gitmese bile gazlaması zevkli olduğu için bence 1.5sky motor başkadır ama özellikle peugeot'un 1.2 thp motoru ile tüketim performans dengesi olarak başedemez.

    Arabanın cam ve ayna düğmelerinde ışıklandırma yok, tavan düğmelerinde ışıklandırma yok, arkada havalandırma yok (ayakta var sadece) sürücü camı dışında tek dokunuşlu cam açma-kapama yok, arkada harita okuma lambası yok (arkada bişey okumak falan imkansız bütün ışıkların açılması lazım düğme yok orada) kaput çubuklu, kumandadan camlar kapanıp açılmıyor, böyle günlük hayatı zorlaştırıcı, çoğu alman arabasında 20 yıl önce bile olmayan eksikleri var. Arka pandizot koltuk kasaları, koltuk iskeleti, kumaşlar vs bu tip şeylerin hafif veya ucuz olsun diye yapıldığı belli, fazlaca yol sesi alıyor, bu arabadan sonra Golfe binince havada gidiyormuş gibi geliyor araç. Bu tip şeylerde bir Golf bütünlüğü beklemeyeceksin. Amaca yönelik bir araç, otomobil kullanmayı, estetiği, sürüşle ilgili detayları sevmen, mühendis kafasıyla bakman lazım. Yoksa bu tip eksikleri olmayan daha uygun araçlar var bu sınıfta.

    Birde şunu ekleyim, bildiğim kadarıyla 18 jantlı modellerde amortisörler farklı, daha kaliteli olması lazım 16 jantlı modellerden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 31 Aralık 2017; 15:19:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    36kmh ile 30kmh arasında baya fark var. Benim daha trafiksiz gittiğim dönemde 38kmh ortalama ile tüketimim 6.2lt idi fakat motor yeniydi ve kış dönemiydi. Şimdi olsa o hızlarda 6'nın altına iner. Normal kullanımda 30kmh hızlarda geziyorum dediğim gibi, tüketimi 7'den hesaplayarak düşün. C4'e göre illaki yakıt masrafın artacak, fakat 1.5 sky verimli bir motor.

    Otomatik şanzımanda sadece tek bir dönem üretilen seride sıkıntı varmış, oda zaten kendini hemen belli ediyordu. Bu seri dışında sorun yaşayan yok, çok çabuk kitleyen, manuel gibi direkt çalışan hızlı bir şanzıman. Tüketimi pek arttırmıyor ve vites küçültmeleri, gaz emirlerine cevapları çok sportif ve çabuk. Yine de 2017'erdeki gibi devir yüksek tutan bir sport modu olsa iyi olurdu.

    Sürüş kalitesi gerçekten 9/10 denecek araçtır, altyapı kalitesini hissettirir. Hatta 16 jantlı Golflerde olan o arka aks sesini, ark arkaya çukurlarda bozulan gövde kontrolünün esamesini göremezsin 18 jantlı Mazda 3'te. Birde bu araçlara çıkan bir servis bülteni var yayın amortisör üst takozu ile birleştiği noktanın üstüne ufak bir parça ve aşağı bir ekstra sönümleyici uygulanıyor, zaten iyi olan sürüş kalitesi iyice artıyor. Süspansiyonun yumuşak olmasının da bunda etkisi var tabi, biraz yatar araç, bende aksesuar katalogundaki eibach spor yaylar var, şuan tam kıvamında. Şu durumda acayip keskin ve direkt yol tutan, Esp tam kapanan, limitleri aşınca bile çok kontrollü ve dengeli, biraz gecikmeli çalışan ama yol hissi ve doğal çalışmasıyla elektirikli bir sisteme göre çok iyi bir direksiyonu olan, motor hariç warm-hatch ayarında bir otomobil.

    Motor olarak fabrika verisi 0-100kmh 11.8sn der ama tıpkı Civic ve Auris'lerde olduğu gibi deniz seviyesi gps ölçümü ile 10.8lere iniyorsun, başka markaların değerlerini iyileştirmek için yapmadığı hile hurda kalmazken bu adamların böyle kendilerini olduğundan daha kötü gösterme çabasını aklım alamıyor malesef. Telli gaz pedalı gibi gaz tepkileri ve sportif bir sesi olan, düşük olan 150nm torkunun %80'ini 2000 devirlerde veren türünün en iyi örneği denecek bir makina 1.5skyactiv. Fakat Mazda 2'yi 100km'ye 8.5sn'de çıkaran motor, burada yüksek ağırlık-otomatik şanzıman-18jantlar gibi faktörlerine altında haliyle zayıflıyor. Totalde 1.2 tsi seviyesi performans ve tüketim alıyorsun gibi düşün ancak düşük hızlarda onun seriliği yok. Gitmese bile gazlaması zevkli olduğu için bence 1.5sky motor başkadır ama özellikle peugeot'un 1.2 thp motoru ile tüketim performans dengesi olarak başedemez.

    Arabanın cam ve ayna düğmelerinde ışıklandırma yok, tavan düğmelerinde ışıklandırma yok, arkada havalandırma yok (ayakta var sadece) sürücü camı dışında tek dokunuşlu cam açma-kapama yok, arkada harita okuma lambası yok (arkada bişey okumak falan imkansız bütün ışıkların açılması lazım düğme yok orada) kaput çubuklu, kumandadan camlar kapanıp açılmıyor, böyle günlük hayatı zorlaştırıcı, çoğu alman arabasında 20 yıl önce bile olmayan eksikleri var. Arka pandizot koltuk kasaları, koltuk iskeleti, kumaşlar vs bu tip şeylerin hafif veya ucuz olsun diye yapıldığı belli, fazlaca yol sesi alıyor, bu arabadan sonra Golfe binince havada gidiyormuş gibi geliyor araç. Bu tip şeylerde bir Golf bütünlüğü beklemeyeceksin. Amaca yönelik bir araç, otomobil kullanmayı, estetiği, sürüşle ilgili detayları sevmen, mühendis kafasıyla bakman lazım. Yoksa bu tip eksikleri olmayan daha uygun araçlar var bu sınıfta.

    Birde şunu ekleyim, bildiğim kadarıyla 18 jantlı modellerde amortisörler farklı, daha kaliteli olması lazım 16 jantlı modellerden.



    Mükemmel bir yazı olmuş elinize sağlık, bir araç bu kadar güzel anlatılamazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Valla çok güzel anlatmışsınız özellikle son bölümde japonların tuhaf bi şekilde konfor detaylarını bi kenara ittiklerini anlatmışsınız ki gerçekten toyota modelleri de böyle. Ben mesela kumandadan cam açma ve kapamaya acayip takıkım. Yazın bence çok önemli bir detay. Arkada okuma lambası olmaması ilginç olmuş bari en üst donanıma koysalardı. C4 te önde ve arkada aydınlatmanın yanında led ışıklandırmalar bile var ve seyir halinde açınca sürücünün gözünü almıyor. Tek tuşla camların açılıp kapanması da benim için önemli bi detay. C4 te 4 cam da tek tuşla açılıp kapanıyor. Bildiğim kadarıyla mazda3 te yan ayna sadece içeriden açılıp kapatılabiliyor. C4 te aracı kitlemede ve açmada aynalar açılıp kapanıyor. İçeriden de kapatılıp açılabiliyor. Fransızlar eskiden beri bu tip ayrıntılarda hep özenli davranmıştır eskiden beri.

    Mazda3 te tabi performans zayıf. Ama araçta bulunan motorun mazda2 de bulunan 1.5 motor olduğunu bilmiyordum. Sanırım aynı motoru alıp geliştirdiler. Ben aslında araçlarda 0-100 hızlanmasına pek dikkat etmiyorum önemli olan ara hızlanmalar. C4 0-100 hızlanma 12.9 sn ama araç bundan daha hızlı hissettiriyor. Ayrıca 60-80km hızlardayken ani sollamalarda 230nm torkun etkisiyle üzmüyor. 92hp olmasını sadece 130km hızdan sonra hissediyorsunuz. Mazda3 ara hızlanmalarda üzer bu kesin.

    Satıcı ile konuştum yalnız bugün yılbaşı olmasının da sebebiyle bakmaya gidemeyeceğim. Bir de eğer arabamı satamadan bu aracı alırsam 70bin tl gibi bi para kredi kullanmak durumunda kalacağım. Benim araç satılınca da 53bin civarını kapatırım.

    Son bir tavsiye istiyorum, benim araç 56binde hatasız gri renk confort plus versiyon. 2014 trafiğe çıkışlı. 55 yazıp 53.5 gibi bırakmayı düşünüyorum. Bu konuda tavsiyelere açığım.




  • bence maceraya atılmayın 1.6hdi dan sonra hangi motora geçersen geç yakıt olarak üzer. Bluehdi + eat6 lı c4 ya da 308 en iyi tercih
  • Banada c4 kasası tipi mazda dan daha güzel görünüyor ilginç işte herkesin zevki farklı... Hdi motor candır :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BabyLatte kullanıcısına yanıt
    Valla hocam sizin bu yorum beni vazgecirebilir. Ama benim araç rengi gri olunca tasarım hikâye kalıyor. Mazda 3 ise gerçekten gözalici.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • K@sToR kullanıcısına yanıt
    Zaten kafamdaki diğer seçenek bluehdi. Bir de çevremden herkes power modeli zorlamami söylüyor. Bakalım cumaya kadar netlesir inş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BabyLatte

    Banada c4 kasası tipi mazda dan daha güzel görünüyor ilginç işte herkesin zevki farklı... Hdi motor candır :))

    Kesinlikle aynı fikirdeyim. C4 gerek iç tasarım gerekse de dış tasarım olarak zamanının ötesinde idi ki şu zamanı bile fazlası ile karşılamakta. Eğer varsa temiz eat6 bluehdi c4 de kesinlikle seçeneklerinizden biri olmalı. İç tasarım olarak karşılaştırma yapamazsam da dış tasarımda yeni 308 den bile daha yakışıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 1 Ocak 2018; 22:56:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.