Şimdi Ara

TURKCELL BAYİLERİNDE SİM KART KITLIĞI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çarşamba günü yeni aldığım cihazda kullanmak üzere 64kb'lik sim kart almak için Ankara Turan Güneş Bulvarı'nda bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söyledim ve cevaben ellerinde sim kart olmadığını belirttiler. Bugün, 16 Aralık 2017 tarihinde yine Ankara'da 365 AVM içerisinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söylediğimde, ellerinde sim kart olmadığını, pazartesi günü geleceğini belirttiler. Ben de bunun üzerine tekrar Turan Güneş Bulvarı üzerinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart talep ettiğimde, ellerinde halen sim kart olmadığını, en erken salı günü geleceğini söylediler. Kendilerine, bu durumu turkcelle bildirip bildirmediklerini sorduğumda, yalnızca kendilerinin değil, müşterilerinde ilettiğini ama bir sonuç alınamadığını söylediler. Gerekli gereksiz, neredeyse tamamı gereksiz, günde 40 kere arayan turkcell, 4 gündür müşterilerine sim kart tedarik edemiyor ve sırf bu yüzden telefonumu kullanamıyorum. Bu nasıl kurumsallık? Bu nasıl bir ciddiyet? Her şeyleri sadece reklam ve kazık gibi faturadan ibaret. Başka operatöre geçeyim desen, ötekilerde aynı, hiç birisinin diğerinden farkı yok. İnsanları sadece yolunacak kaz gibi görüyor bu firmalar. Her şey ellerindeki malı satana kadar, sattıktan sonra yüzünüze bakan, sizinle ilgilenen, sorunlarınıza çözüm getiren kimse yok. Konuyu internet üzerinden şikayet talebi yapılabilen sitelere ve kendi müşteri hizmetlerine de ilettim. Bakalım sonucu ne olacak ve kaç gün daha telefonumu kullanamayacağım.



  • Hocam yedek sim kart var fakat işlerine gelmiyor olayın türkcell le alakası yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.