Şimdi Ara

TURKCELL BAYİLERİNDE SİM KART KITLIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çarşamba günü yeni aldığım cihazda kullanmak üzere 64kb'lik sim kart almak için Ankara Turan Güneş Bulvarı'nda bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söyledim ve cevaben ellerinde sim kart olmadığını belirttiler. Bugün, 16 Aralık 2017 tarihinde yine Ankara'da 365 AVM içerisinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart istediğimi söylediğimde, ellerinde sim kart olmadığını, pazartesi günü geleceğini belirttiler. Ben de bunun üzerine tekrar Turan Güneş Bulvarı üzerinde bulunan Turkcell bayisine gidip yedek sim kart talep ettiğimde, ellerinde halen sim kart olmadığını, en erken salı günü geleceğini söylediler. Kendilerine, bu durumu turkcelle bildirip bildirmediklerini sorduğumda, yalnızca kendilerinin değil, müşterilerinde ilettiğini ama bir sonuç alınamadığını söylediler. Gerekli gereksiz, neredeyse tamamı gereksiz, günde 40 kere arayan turkcell, 4 gündür müşterilerine sim kart tedarik edemiyor ve sırf bu yüzden telefonumu kullanamıyorum. Bu nasıl kurumsallık? Bu nasıl bir ciddiyet? Her şeyleri sadece reklam ve kazık gibi faturadan ibaret. Başka operatöre geçeyim desen, ötekilerde aynı, hiç birisinin diğerinden farkı yok. İnsanları sadece yolunacak kaz gibi görüyor bu firmalar. Her şey ellerindeki malı satana kadar, sattıktan sonra yüzünüze bakan, sizinle ilgilenen, sorunlarınıza çözüm getiren kimse yok. Konuyu internet üzerinden şikayet talebi yapılabilen sitelere ve kendi müşteri hizmetlerine de ilettim. Bakalım sonucu ne olacak ve kaç gün daha telefonumu kullanamayacağım.



  • Angara sadece 2 timden mi ibaret 2 defa aynı yere gideceğinize başka yere gitmeyi neden denemediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/iletisim/turkcell-iletisim-merkezleri
    Mağazaya gitmeden önce, yukarıdaki linkten, ilgili bayiiyi arayıp stok durumunu sorabilirsiniz.
    Yanlış hatırlamıyorsam, Next Level AVM'de de Flagship mağaza vardı. O mağazada stok sıkıntısı olmaması lazım.

    Ayrıca özel bir nedeni yoksa, 64k yerine 128k simkart alsanız daha iyi olmaz mı? Hem de mobil imza altyapısına sahip olmuş olur (ister hizmeti kullanın, ister kullanmayın).
  • jordi J kullanıcısına yanıt
    Hocam, 64-128 hic farketmez, adamlarin ellerinde yedek sim mart yok. Sagolun link icin, buradan sorgulayayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Angara sadece 2 timden ibaret degil elbet de, bi tane sim kart almak icin ta turan gunesten kalkip cepaya, armadaya mi gideyim hocam? Cevremdeki bayilere bakicam elbette ilk olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeanne dArc kullanıcısına yanıt
    2 kere aynı yere gideceğine diğerine girmiştin ama aynı şeye denk geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeanne dArc kullanıcısına yanıt
    Gerekiyorsa gideceN..
  • olmadı turkcell online işlemler'den yedek sim kart talep edin,adresinize gelsin
  • Arkadaşlar başlığı açan arkadaş tamamen haklı. Biriniz demiş, başka bayilere bak ve baksa da bulması çok zor. Hepsi zaten çok ilgisiz böyle konularda. Sistem bu durumda çünkü Turkcell'de. TIM'leri gezmeye kalkarsan olsa olsa ömründen yersin.

    Biriniz demiş, iste adresine gelsin. Reklam filmlerinin çok etkisinde kalınmış olmalı. Öyle bir dünya mı var, hayal aleminde mi yaşıyorsunuz?

    Sonuç: Tüm operatörler gibi Turkcell de topitop bir firmadır.
  • Ayrıca -yanlış biliyorsam, lütfen düzeltin- yedek sim kart çıkarmak diye bir olay yok. Bulunabilinirse eşkart ile değiştirilecek mevcut simkart. Eşkart'da ise önerilen fiyat 44 lira ve zarfın içindeki iki simkartın biri 128 lik diğeri 64 lük olup, aynı numara için çift sim kart olarak kullanılabiliyor.
  • Yedek Simi napacaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tum olay faturaliya gecirmek icin, az kazaniyoruz diye ugrasmiyorlar belkide.millet siraya mi geciyo turkcell icinde sim kartlar bitiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nefendim kullanıcısına yanıt
    Telefon degistirdim, eski sim kart yeni cihaza uymuyo. Adamlara sim kart cikarticam diyorum, sacma sapan sorular sorup form doldurmaya basliyo, ben o arada talebimi aciklamaya devam edince "heaaaa yedek sim istiyosunuz, o yok elimizde"diye cevap veriyolar.



    Valla kusura bakmasinlar. Sim kart alicam diye iki gun boyunca ankarayi gezip 300 km yol mu yapicam ? Boyle sacma bi oneri olabilir mi ya ?

    Cankaya bolgesindeki hic bir timde sim kart yoktu. Baska bayileri de aradim gitmeden once. Cagri merkezini arayip sikayette bulundum, oradaki bayan 22 tl kwrsiliginda adrese gonderilebilecegini ama surecin ortalama 1 hafta surecegini belirtti. Adamlar sanki bastan cep telefonu icat ediyolar. Hepi topu bi sim kart gonderecekler. Bu hanimefendinin 22 tl talep ettigi sim karti mamaktaki timden bedava aldim. Bu turkcellin nasil bi politikasi var cozemedim gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeanne dArc

    Telefon degistirdim, eski sim kart yeni cihaza uymuyo. Adamlara sim kart cikarticam diyorum, sacma sapan sorular sorup form doldurmaya basliyo, ben o arada talebimi aciklamaya devam edince "heaaaa yedek sim istiyosunuz, o yok elimizde"diye cevap veriyolar.



    Valla kusura bakmasinlar. Sim kart alicam diye iki gun boyunca ankarayi gezip 300 km yol mu yapicam ? Boyle sacma bi oneri olabilir mi ya ?

    Cankaya bolgesindeki hic bir timde sim kart yoktu. Baska bayileri de aradim gitmeden once. Cagri merkezini arayip sikayette bulundum, oradaki bayan 22 tl kwrsiliginda adrese gonderilebilecegini ama surecin ortalama 1 hafta surecegini belirtti. Adamlar sanki bastan cep telefonu icat ediyolar. Hepi topu bi sim kart gonderecekler. Bu hanimefendinin 22 tl talep ettigi sim karti mamaktaki timden bedava aldim. Bu turkcellin nasil bi politikasi var cozemedim gercekten

    532’yi aratıp bayi adı ver şikayet et nasıl yusufluyorlar gör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nefendim kullanıcısına yanıt
    Artik aldim hocam. Uzerinden de 10 gun gecti neredeyse, o yuzden su an icin ugrasmicam artik. Ama aklima o an gelseydi, kesinlikle ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeanne dArc

    Artik aldim hocam. Uzerinden de 10 gun gecti neredeyse, o yuzden su an icin ugrasmicam artik. Ama aklima o an gelseydi, kesinlikle ederdim

    Bayileri böyle adam ederiz yoksa.hepsi şerefsiz afedersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nefendim kullanıcısına yanıt
    İşin şerefsizlik tarafı var ama bildiğim kadarıyla Turkcell’de bayilerin yapabileceği şeyleri azaltıyor veya kısıtlıyor.

    Bu bağlamda bayilere de kızmamak gerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Bayiye ozellikle sordum aslinda. Kac gundur elinizde simkart olmadigini turkcelle ilettiniz mi diye, evet ilettik, hatta sadece biz degil musteriler de arayip soyluyo ama degisen bi sey yok dedi eleman. Ben de turkcelli arayip, bu sacma durumu sikayet etmek istedigimi belirttigimdr, bu konuyla alakali sikayet kaydi acamiyoruz oldu soyledikleri. Sozun ozu, turkiyedeki hic bir firmanin adam akilli calismadigi gercegini unutmamak gerekiyo. Buna, adina kurumsal diyen buyuk firmalar da dahil. Her sey mali satana kadar. Sattiktan sonra bak basinin caresine modu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.