Şimdi Ara

Vodafone Fatura Saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar. 06.12.2017 tarihi sabah 10.30 itibariyle 2,5 GB internetim vardı ve çark sistemiyle 1 GB hediye geldi. Öğlen 1 civarı 900mb hediyeyi kullandım ve son 100mb kaldı. Ancak Vodafone sistemindeki sorundan dolayı 2,5 GB internetim elimden alındı ve son 100mb internetim kalmasına rağmen 2,5 GB internet silindi. Ve henüz hediye 100mb bitmeden arka arkaya 2 kere 500mb 6 TL karşılığında yüklenmiştir diye mesaj geldi. 07.12.2017 saat 22.07'de müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede, nihayet Türkçe anlayan bir müşteri temsilcisi haklı olduğumu anladı. Ses kaydıyla sabittir. Kafası çalışan her insan 1GB'dan kalan 100mb hediye internetim bitmeden 2,5 GB internetimi kullanamayacağımı anlar ve paket aşımına giremeyeceğimi anlar. Müşteri temsilcisi sorunu çözmek için 6 GB hediye internet paketi tanımladı. Haksız 12TL'lik faturayı geri almamak için kırk takla atıyor Vodafone. 4 kere şikayet formu doldurdum.Şikayetim var sitesine de şikayet ettim.Buraya da yazıyorum.10 lira fazla verin Vodafone'a geçmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 16 Aralık 2017; 10:51:30 >







  • Daha önce de yazdık yine yazıyorum...""Faturalı hatt pişmanlıktır""" Ben şöyle tanımlıyorum...üstünüze alınmayın...
    Faturalı hatt "Kümese girmiş KAZ'dır ""Tek tüy bırakmazlar..

    Geçmiş olsun..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.