Şimdi Ara

Samsung genel merkez rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Note 5 cihazımi 5. Defa servise verdim ve şebeke problemi devam ediyor. Samsung teknik servis yetkilisi 3 gün denedigini ve problemin devam ettigini kendiside teyit etti. Bunları samsunga ilettiğini ancak samsung cihazda bişey yok diyip geri veriyor.sorun şebeke kaynakliymis. 3 hattada aynısını yapıyor. Sorunun hattan kaynaklanmadığını teknik serviste kabul ediyor. Yapacak bişey yok diyor. 1 defa sorun oldu teknik servise verdim tel. Nu yeni cihaz kullanamadım. Ürünün arkasında durmayan firma işte. Tüketici hakem heyetine verip samsung dan uzak duracam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • tansu yeğen bey ile bağlantıya geçin twitter üzerinden. size yardımcı olabilir. genelde yardımcı oluyor kullanıcılara.

    Tansu Yeğen, Samsung Başkan Yardımcısı

    twitter: tansuyegen
  • Çok teşekkür ederim bide ona yazayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.