Bildirim
SAATLİK VODAFONE GİRİŞ VE ÇIKIŞ AKABİNDE YASAL TAKİP !..
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: reyes_19
Hocam 5 kuruş vermeyin hiçbir şey yapamazlar sadece Vodafone kullanmak isterseniz ilerde sanırım ya faturalı hat kullanamazsınız yada hiç Vodafone kullanamazsınız buda size birşey kaybettirmez
avukat dün mesaj attı günlük faiz işleniyor bilginiz olsun diye. Hayret ediyorum nasıl böyle birşey için bu kadar diretebiliyorlar.
Attığım imza farklı bir tarifeye ait ama hizmete kapalı diye kendileri bana sormadan benden onay almadan beni başka bir pakete atıyorlar bu faturayı ödeyeceksin diyorlar. Hiç bir hizmet almamışım, vodafonede kaldığım yarım günde konuştuğum tüm süre vodafone müşteri hizmetleri ve kendi bayiileri ile olduğu halde utanmadan sıkılmadan faturayı ödeyeceksiniz diyorlar.
Ana sayfalarındaki müşteri memnuniyetine yönelik metinleri , misyonları , vizyonları okuyunca bilinç altında başka bir vodafone oluşturuluyor ama reelde nasıl bir firma olduklarını yaşayarak öğreniyorsun...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 8 Kasım 2017; 13:19:17 >
-
Avut felan , günlük faiz maiz duyunca strese girdim açıkçası. Resmen kendileri çalıp kendileri oynamış , faturayıda kendileri ödemeleli
Zevki sen yaşa faturayı ben ödiyim oohh ne ala meleket -
-
Vay arkadas simdi icime kurt dusdu banada aybi olay oldu vodafone dan tcelle faturalida 23tl lik tarife ye basvurdum bayiden cikdikdan 2saate google da bakdimki tarife bitmis ama olsun tcell 1kisi geciremezmi dedim umuraamadim 5 10gun gecdi hat acilmadi tcelle mesaj attim geri donus olarak subeden yeniden yapin herhangi bir gecis talebiniz yok dedi .. Yok gidemem ben gecdi artik dedim kurye gonderelim dedi ve biten tarifelerin yerine gelen tarifelerde tam bir cöp kapananada gecme yok yok yollama kurye falan iptal edin dedim....Sonra da vodafone dan faturaliya gevdim sonra dedimki acaba bu sube bir is yapipda beni simdi falan gecirmesin tcelle dedim neyseki bir sorun yok ama 1 2 yila cikarsa da napalim..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin. -
quote:
Orijinalden alıntı: cronaldo2
Vay arkadas simdi icime kurt dusdu banada aybi olay oldu vodafone dan tcelle faturalida 23tl lik tarife ye basvurdum bayiden cikdikdan 2saate google da bakdimki tarife bitmis ama olsun tcell 1kisi geciremezmi dedim umuraamadim 5 10gun gecdi hat acilmadi tcelle mesaj attim geri donus olarak subeden yeniden yapin herhangi bir gecis talebiniz yok dedi .. Yok gidemem ben gecdi artik dedim kurye gonderelim dedi ve biten tarifelerin yerine gelen tarifelerde tam bir cöp kapananada gecme yok yok yollama kurye falan iptal edin dedim....Sonra da vodafone dan faturaliya gevdim sonra dedimki acaba bu sube bir is yapipda beni simdi falan gecirmesin tcelle dedim neyseki bir sorun yok ama 1 2 yila cikarsa da napalim..
Kardeş türkcelde hata olursa türkcel düzeltiyor, müşteri memnuniyetine türkcell daha fazla önem veriyor. Vodafonunki kağıt üzerinde. Kağıt üzerinde mangalda köz bırakmıyorlar uygulamaya sıra geldimi gerçeği görüyorsun ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: deneme1
btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin.
Tşkler , btk ya kaydı nerden oluştıruyoruz acaba ?..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: orhan1461
quote:
Orijinalden alıntı: deneme1
btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin.
Tşkler , btk ya kaydı nerden oluştıruyoruz acaba ?..
edevletten de oluşturabilirsiniz, kendi sayfasından da
https://tuketici.btk.gov.tr -
Vallahi bayi yuzunden gecemedik tarifede olmayinca daha pahali almam diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: maczone
Öncelikle geçmiş olsun. Yapılacak yol belli lütfen ödeme boş ver gitsin diyenler dinlemeden bu işlemleri yapın.
* Öncelikle Vodafone avukatı ile konuşun ve borcun ne kadar olduğunu öğrenin.
* Borcu öğrenince fatura için pazarlık edin yapabildiğiniz kadar indirim alın.
* Eğer fatura hala Vodafone sistemlerinde görünüyorsa ve icra durumu başlamamışsa faturayı banka aracılığı ile ödeyin.
* Banka aracılığı yaptığınız ödeme makbuzunu mutlaka saklayın.
* İş icralık ise icraya borcu ödeyin ve yine makbuzunuzu saklayın.
* Ödeme işleri bitti şimdi elinizdeki belgeler ile tüketici hakem heyetine başvuracaksınız.
* Elinizde o zaman imzaladığınız sözleşmenin bir kopyası varsa o da hazır olsun.
* Elinizdeki belgeleri tarayın ve e-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurun.
* Güzel ve akıcı bir dille yaşadığınız durumu yazılı olarak hakem heyetine aktarın ve belgeleri ekleyin.
* Paranızı geri almanız 5-6 ay sürer ama yasal faizi ile birlikte bir aksilik olmazsa geri alabilirsiniz.
Bugün bu konudan sonra vodafone forum konu açmıştım, orda bir admin ilgileneceğine dair bir mesaj attı bana ama dönüş olmadı. Yarında akşama kadar beklerim olmazsa konuyu sözlüklere de taşıyarak dediğiniz uygulamayıda yapacağım.
Bilgilendirme için teşekkürler ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X