Şimdi Ara

SAATLİK VODAFONE GİRİŞ VE ÇIKIŞ AKABİNDE YASAL TAKİP !..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar , başlıkta da yazmaya çalıştığım gibi böyle bir süreçten geçtim. Olayı anlatayım da bu ülkede ne şartlarda yaşadığımızı bir kez daha hatırlayalım;

    Bundan 2-3 yıl önce vodafoneda türkcele göre avantajlı bir pakete denk geldim. Uzun yıllar geçtiği için şuan paket adını ve özelliklerini hatırlayamıyorum.Trabzon forum avm vodafon bayiinde o pakete geçmek istediğimi beyan ederek ilgili imzalarla hattımı vodafona taşıdım. Bir kaç gün sonra falanca özellikli hattım aktif edildiğine dair bir mesaj geldi. Mesajı okuyunca istediğim tarife olmadığını farklı bir tarifenin olduğunu görünce direk müşteri hizmetlerini aradım ve istediğim paket olmadığını beyan ettim. Müşteri hizmetleri olayi inceleyip bana geri dönüş sağladı. Bayi beni süresi bitmiş bir tarifeye geçirmeye çalışmış, tarifenin süresinin bittiğini bayi bilmiyormuş ve sistemde beni otomatikmen en yakın pakete atamış. Paket ve fiyatına bakınca uzun yıllar kullandığım Türkcellden hiçbir farkının olmadığını görünce ben Türcelle geri döneceğim hattımı iptal edin dedim. Bu çıkışın üzerine müşteri hizmetleri bana, sorunun bayii odaklı olduğu için bir sefere mahsus kapanan tarifeye beni alacaklarını söylediler. Bende çok memnun olurum dedim ve telefonu kapadık. Akşam üzeri vodafone bana geri dönüş yaptı ve sistemde kapanan tarifeyi geri açamadıklarını ve beni tarifeye geçiremediklerini söyledi. Bende o zmn hattı iptal edin ben Türkcele geri döneceğim diyerek telefonu kapatıp Türkcell bayiine gidip kendi hattımı aktif ettirdim.

    Bu konunun üzerine 2-3 sene geçti , bir avukat beni arıyor diyorki ödenmemiş vodafone fatırasından dolayı yasal takip başlatacağız. Olayı anlattım avukata bana vodafone ile görüş sana yardımcı olurlar dedi.

    Ben günlerce aradım saatlerce telefon görüşmem oldu , defalarca 10 dk bnm hikayemi dinleyip tamam seni ilgili merciye aktarıyorum diyerek konuyu geçiştirmeye çalıştılar. Her aktarıldığım yer benden konuyu baştan dinledi başka kişiye aktardı. Bildiğiniz sanki yıldırma politikası. Sonunda hat düşüyor ve ben tekrar bağlanamıyorum. Defalarca oldu bu olay.

    Bugün yine şansımı deniyim dedim ve bağlandığım yer bana o faturayı ödeyeceksin diyor. Anlatıyorum , bnm imzaladığım tarife değil , kendi hatanız beni zorla bir tarifeye sokup fatura ödetemezsiniz etik değil yaptığınız diyorum özetle avukata anlat diyor. Ya 60 tl fatura faizi ile ne kadar bilmiyorum da öderim ödemesinede böyle bir faturayı ödemek zoruma gidiyor. Bildiğiniz enayi faturası bu ...

    Ülkede öyle bir ülkeki 60 tl. için binler harcamak lazım ,mahkemelerde aylar yıllar harcamak lazımki suçsuzluğum , haklılığım gün ışığına çıksın.

    vodafonenin bu durumda kendi hatasını veya bayiisinin hatasını kabullenip bu faturayı iptal etmesi gerekirken bu haksız kazanç için bana dayatma yapması firma kalitesini gün ışığına çıkarıyor kanaatindeyim.

    Bütün sosyal medyada bu konuyu paylaşmayı düşünüyorum , şikayet vara yazmayı düşünüyorum.

    Sizler ne düşünüyorsunuz bu hususta arkadaşlar. Öde kurtul mu dersiniz yoksa direnmelimiyim

    SAATLİK VODAFONE GİRİŞ VE ÇIKIŞ AKABİNDE YASAL TAKİP !..
    SAATLİK VODAFONE GİRİŞ VE ÇIKIŞ AKABİNDE YASAL TAKİP !..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19

    Hocam 5 kuruş vermeyin hiçbir şey yapamazlar sadece Vodafone kullanmak isterseniz ilerde sanırım ya faturalı hat kullanamazsınız yada hiç Vodafone kullanamazsınız buda size birşey kaybettirmez

    avukat dün mesaj attı günlük faiz işleniyor bilginiz olsun diye. Hayret ediyorum nasıl böyle birşey için bu kadar diretebiliyorlar.

    Attığım imza farklı bir tarifeye ait ama hizmete kapalı diye kendileri bana sormadan benden onay almadan beni başka bir pakete atıyorlar bu faturayı ödeyeceksin diyorlar. Hiç bir hizmet almamışım, vodafonede kaldığım yarım günde konuştuğum tüm süre vodafone müşteri hizmetleri ve kendi bayiileri ile olduğu halde utanmadan sıkılmadan faturayı ödeyeceksiniz diyorlar.

    Ana sayfalarındaki müşteri memnuniyetine yönelik metinleri , misyonları , vizyonları okuyunca bilinç altında başka bir vodafone oluşturuluyor ama reelde nasıl bir firma olduklarını yaşayarak öğreniyorsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 8 Kasım 2017; 13:19:17 >




  • Avut felan , günlük faiz maiz duyunca strese girdim açıkçası. Resmen kendileri çalıp kendileri oynamış , faturayıda kendileri ödemeleli

    Zevki sen yaşa faturayı ben ödiyim oohh ne ala meleket
  • Vay arkadas simdi icime kurt dusdu banada aybi olay oldu vodafone dan tcelle faturalida 23tl lik tarife ye basvurdum bayiden cikdikdan 2saate google da bakdimki tarife bitmis ama olsun tcell 1kisi geciremezmi dedim umuraamadim 5 10gun gecdi hat acilmadi tcelle mesaj attim geri donus olarak subeden yeniden yapin herhangi bir gecis talebiniz yok dedi .. Yok gidemem ben gecdi artik dedim kurye gonderelim dedi ve biten tarifelerin yerine gelen tarifelerde tam bir cöp kapananada gecme yok yok yollama kurye falan iptal edin dedim....Sonra da vodafone dan faturaliya gevdim sonra dedimki acaba bu sube bir is yapipda beni simdi falan gecirmesin tcelle dedim neyseki bir sorun yok ama 1 2 yila cikarsa da napalim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Vay arkadas simdi icime kurt dusdu banada aybi olay oldu vodafone dan tcelle faturalida 23tl lik tarife ye basvurdum bayiden cikdikdan 2saate google da bakdimki tarife bitmis ama olsun tcell 1kisi geciremezmi dedim umuraamadim 5 10gun gecdi hat acilmadi tcelle mesaj attim geri donus olarak subeden yeniden yapin herhangi bir gecis talebiniz yok dedi .. Yok gidemem ben gecdi artik dedim kurye gonderelim dedi ve biten tarifelerin yerine gelen tarifelerde tam bir cöp kapananada gecme yok yok yollama kurye falan iptal edin dedim....Sonra da vodafone dan faturaliya gevdim sonra dedimki acaba bu sube bir is yapipda beni simdi falan gecirmesin tcelle dedim neyseki bir sorun yok ama 1 2 yila cikarsa da napalim..

    Kardeş türkcelde hata olursa türkcel düzeltiyor, müşteri memnuniyetine türkcell daha fazla önem veriyor. Vodafonunki kağıt üzerinde. Kağıt üzerinde mangalda köz bırakmıyorlar uygulamaya sıra geldimi gerçeği görüyorsun ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin.

    Tşkler , btk ya kaydı nerden oluştıruyoruz acaba ?..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    btk dan şikayet kaydı oluşturup sonucu bekleyin.

    Tşkler , btk ya kaydı nerden oluştıruyoruz acaba ?..

    edevletten de oluşturabilirsiniz, kendi sayfasından da
    https://tuketici.btk.gov.tr
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Vallahi bayi yuzunden gecemedik tarifede olmayinca daha pahali almam diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maczone

    Öncelikle geçmiş olsun. Yapılacak yol belli lütfen ödeme boş ver gitsin diyenler dinlemeden bu işlemleri yapın.

    * Öncelikle Vodafone avukatı ile konuşun ve borcun ne kadar olduğunu öğrenin.
    * Borcu öğrenince fatura için pazarlık edin yapabildiğiniz kadar indirim alın.
    * Eğer fatura hala Vodafone sistemlerinde görünüyorsa ve icra durumu başlamamışsa faturayı banka aracılığı ile ödeyin.
    * Banka aracılığı yaptığınız ödeme makbuzunu mutlaka saklayın.
    * İş icralık ise icraya borcu ödeyin ve yine makbuzunuzu saklayın.

    * Ödeme işleri bitti şimdi elinizdeki belgeler ile tüketici hakem heyetine başvuracaksınız.
    * Elinizde o zaman imzaladığınız sözleşmenin bir kopyası varsa o da hazır olsun.
    * Elinizdeki belgeleri tarayın ve e-devlet üzerinden tüketici hakem heyetine başvurun.
    * Güzel ve akıcı bir dille yaşadığınız durumu yazılı olarak hakem heyetine aktarın ve belgeleri ekleyin.
    * Paranızı geri almanız 5-6 ay sürer ama yasal faizi ile birlikte bir aksilik olmazsa geri alabilirsiniz.

    Bugün bu konudan sonra vodafone forum konu açmıştım, orda bir admin ilgileneceğine dair bir mesaj attı bana ama dönüş olmadı. Yarında akşama kadar beklerim olmazsa konuyu sözlüklere de taşıyarak dediğiniz uygulamayıda yapacağım.



    Bilgilendirme için teşekkürler ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.