Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (965. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kerimcem Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 4 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
98. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 963964965966967
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Hocam forumda konusu var,oradan yararlanabilirsiniz. Boşuna beklemeyin bence.
  • Mert.ztrk34 M kullanıcısına yanıt
    Hocam bende aynı durumdayım gelişme olursa haber edersen sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Hocam bir bakayım sana zahmet olmazsa link atabilir misin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D. B. Cooper

    Hocam bir bakayım sana zahmet olmazsa link atabilir misin ?
    Buyrun hocam.
    https://forum.donanimhaber.com/elektrikci-cagirmadan-ankastre-baglantisi-nasil-yapilir-resimli-anlatim--128138201
  • Merhaba, ben 1 hafta önce türk.net başvurusu yaptım ve daha bugün aktivasyon sürecine yeni geçtim ve bana bina içi kurum için sizi arayacağız diyorlar benim eski internetim olan süperonline ın kablosu zaten hala takılı bir şekilde duruyor ben bu kablo ile türk.nete direkt bağlanabilir miyim? yoksa illa gelmek zorundalar mı?(amacım bir an önce internete kavuşmak)
  • byalihanyildiz B kullanıcısına yanıt
    Hocam sıfır abonelik açtırdıysanız mecburen ekibin gelip işaretleme yapması gerekiyor. Eğer superonline'dan geçiş yaptıysanız aktivasyon tamamlandıktan sonra tarafınıza gönderilecek modem k.adı ve şifre ile internete bağlanabilirsiniz.
  • murathancuya M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz ile ilgili güncel bilgiye www.turk.net/oim sayfamızdan ulaşabilir ve talebinizi arkadaşlarıma iletebilirsiniz.
  • yer_cekimi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • drezin D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yeni hat başvurusu yapılarak başlatılan aboneliklerde evraklarınızı beklemeden telefon ve internet başvurunuzu yapıyoruz. Onaylandıktan sonra evraklarınızı sisteme yüklüyoruz. Muhtemelen evraklarınız kontrol aşamasındadır. Gelişmeleri www.turk.net/oim sayfamızdan takip edebilirsiniz.
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz ile ilgili güncel bilgiye www.turk.net/oim sayfamızdan ulaşabilir ve talebinizi iletebilirsiniz.
  • arizayim kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evraklarınızı ilgili birimimiz kontrol ederek sisteme yükleyecektir. Gelen SMS'i dikkate almamanızı rica ederim. Gelişmeleri www.turk.net/oim sayfamızdan takip edebilirsiniz.
  • murathancuya M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • ust pakketen normal pakete gecis yapmak istemistim ve sitede boyle bi secenek olmadigini gormustum neyse adsl paketine tikladim
    1-2 gunde beni adsl e dusurduler tekrardan vdsl pakete gecmek istiyorum diye bi destek kayidi actim tam 1 haftadir beri bekliyorum
    ariza kayidimi kapatip kendileri ariza kayidi aciyorlar yok neymis sistem arizasi oldu ve onu beklemeliyiz diye , tamam olabilir bekleyim dedim
    2 gun once o ariza kayidi kapatildi ve sorun cozuldu diye bi yanit yaptilar ama hala ADSL paketindeyim

    ariza kayidina kac defa yazdim tekrardan beni vdsl e alin mumkunse yine ust pakete gecmek istiyorum diye ama yazilar okunmuyor
    daha nekadar beklemek zorundayim bu sorunun cozulmesi icin rezaletten hic baska birsey degil bu.


    Ticket ;32007969 vs 32073810



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golku -- 7 Nisan 2020; 19:45:39 >
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Tamam abi ama umutsuzum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    TurkNet Destek Burada

    Hocam resimde yazdığına göre benim sadece telefon hattım belirlendi, aktivasyon tamamlandı daha sonra tekrardan gelip işlem yapılması gerektiği için mecbur bekleyeceğim . İnternet bağlantım belli değil. TurkNette telefon bağlantısı yapılıyor daha sonra internet basvurusu yapılıyormus. Teşekkür ederim yardım için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum hocam,rica ederim. Umarım kısa sürede internete kavuşursunuz.
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Ağzınızdan bal damlıyor hocam , sizin sorununuz var mı ? Göz atmak icin mi giriyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,özellikle internet bağlantı hızı ile ilgili bir sorum olacaktı.Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
    online eğitim sürecine geçtiğimiz bu dönemde evde daha önce bir internet bağlantısı olmadığı için
    Türknetle görüşerek eve internet bağlattım. Bağlatmadan önce altyapının 35-40 mbps'ye kadar desteklendiği söylenmişti.
    Ancak bugün bağlatmaya gelen ekipler uydudan gelen televizyon kablosu ile modeme bağlanan internet kablosunun
    aynı yerden çıktığını ve bunun da internet hızını yarı yarıya düşürceği gibi saçma sapan bir bahane ileri sürerek maksimum 18 mbps hız alabileceğim söylendi ve ping'in de
    30-50 ms civarı olacağı söylendi. Ben de bu durumu online ders süreci başladığından kabul etmek zorunda kaldım çünkü
    2 gündür mobil internete para vermekten param kalmadı. Ayrıca şu anda ekiplerin söylediğinin aksine 10 mbps hızla internete ancak bağlanabiliyorum
    ve ping de 90 ms'i görüyor.Bugün gerçekleştirmem gereken hiçbir bağlantıyı gerçekleştiremedim derslerim yarıda kaldı bu berbat internet yüzünden.Madem düşük hızda internet veriyorsunuz neden adresi bütün detaylarıyla öğrendikten onra 35mbps internet desteği veriyoruz diyorsunuz? Ankaranın merkezi bir yerinde oturuyoruz bu yüzden herhangi bir sorunla karşılaşabileceğimi daha önce düşünmemiştim
    ve bu sorunu nasıl çözebileceğim hakkında bir fikrim yok. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evraklar ulaşmış ancak altyapı uygun değil bekleyeceksiniz diyor. Altyapı kontrolü ilk satışta yapıldı hatta altyapı olmadığı için basvurum kabul edilmedi. Daha sonra altyapı müsait olunca başvurum alindi. Şimdi altyapı müsait değil bekliycekseniz ne demek. Henüz telefon numarası da baglanmadi. Yardımcı olmanızı rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D. B. Cooper kullanıcısına yanıt
    Ben de aktivasyon işlemlerinin bitmesini bekliyorum hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 963964965966967
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.