Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (836. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
99. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 834835836837838
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrAstrum

    Merhaba,

    Bir süredir telefonumun VoWi-Fi (Wi-Fi üzerinden arama) özelliğini kullanamıyorum. Önce operatörden dolayı sandım ama daha sonra başka firmaların alt yapısını kullanan Wi-Fi ağlarıyla veya diğer telefonların kişisel erişim noktasına bağlanarak denediğimde sorunsuz çalıştığını gördüm. Sonra internette biraz araştırma yaptım ve TurkNet kullanıcılarının pek çoğunun operatör fark etmeksizin aynı sorunu yaşadığını gördüm.

    Sorum şu: bu konu hakkında bir bilginiz var mı? Varsa mantıklı bir açıklama ve mümkünse bir çözüm sunabilir misiniz? Odamda telefonum pek çekmediği için VoWi-Fi özelliği benim için çok önemli.

    Ekleme: Güvenli internet profillerinden Aile Profilini seçince VoWi-Fi çalışmaya başladı. Aile profilini kapatınca ise yine gitti. Yani profilsiz kullanım bir şekilde VoWi-Fi’ı engelliyor ve ben de herhangi bir aile veya çocuk profili kullanmak istemiyorum.
    Sanırım bu konu hakkında bir bilginiz veya verecek bir cevabınız yok. Ben de öyle düşünmüştüm ama yine de bir şansımı deneyeyim dedim. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • OssuranFil O kullanıcısına yanıt
    Ben de İnönü’deyim. Yıllardır fiberi beklemekten ciğerim soldu. Evden çalışan biriyim ve yaptığım iş belirli bir hızı gerektiriyor. ADSL ile ilkel şartlarda yapmaya çalışıyorum. Ben de buraya gelmesinin 1-2 yılı bulabileceğini duydum. 2020’ye girmek üzereyken İstanbul’un göbeğinde, en kalabalık ilçesinde bize bu ilkelliği yaşatanlara diyecek söz bulamıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnternet bağlandı diyor başvuru tamamlandı diyor iki farklı modem ile de deniyorum dsl ışığı yanmıyor!
    Müşteri No. 1502371
    Destek No. 29169399

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizin işlemlerinizi daha kolay bir şekilde takip etmeniz için servislerimizi güncelliyoruz. Bu şikayetinizi dikkate alacağız. Merak etmeyin.
  • onurrrr.kk O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hayır kullanmayacağız. Biz şu an için sadece yerel operatör tarafının bakır kablolu altyapısı üzerinden hizmet veriyoruz.
  • zZABREKZz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin aktivasyon işlemleriniz sorunsuz bir şekilde tamamlanmış. Telefon ve internet hizmetiniz aktif hale gelmiş. Sizin yapmanız gereken tek şey modeminizi doğru bir şekilde kurmak. Daha sonra hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

  • Hangi paketi tanımlamak daha doğru olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün TürkNet e geçiş yaptım ancak internet ışığım yanmıyor modemde. Modem kurulumunu yaptım. ADLS modem kullanıyorum, bunu belirterek başvuru yapmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her cuma cumartesi pazar akşamı aynı çile 72 ping nedir tanımlı hız 85 mbit sonuç ortada, arıza kaydı açıp tracert de yolladım bakalım ne diyecekler

    şov devam ediyor 1 saat arayla 2. speedtest sözde 85MPBS hız tanımlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykk07 -- 22 Kasım 2019; 22:22:32 >




  • internet hızı iyi değil resim yüklüyorum:http://hizliresim.com/lQ58GX testler sonucu oluşan ping değerleri çok kötü yani 27-28 gündür bu sorunu yaşıyorum bir türlü çözemediniz cidden sıkmaya başladı bu durum 35mbps'im var ancak ben 13-14 ü anca görüyorum twitch-youtube-facebook-instagram videolarını izleyemeyecek durumlara geldim artık yardımcı olacak mısınız ? sizin uzmanlarınızın kontrol ettiği saatler öğlen saatleri benim hep akşam 7-8 gece 3-4 arasına kadar bu sorun oluyor önceden ne kadar güzel sorun yoktu 4k videolar izleyebiliyordum şimdi ise 480p de ki videoları zor izliyorum
  • Merhaba bulunduğum ikametgaha Turknet yepa altyapısı geldi çoğu turknet kullanıcısı arkadaşıma mesaj gelmiş ve hiç bir ektra bedel ödemeden alabildikleri maksimum hızda upload ve download alıyorlar ancak bana boyle bir mesaj gelmedi ve mevcut 35mbps download ve 3mbps vdsl hizmeti almaya devam ediyorum yepa altyapısı geldiğinde alabildiğim en yüksek hızı sınırsız olarak almam gerekmiyor mu yardımcı olursanız sevinirim... 29526770 destek numaram iyi çalışmalar...
  • Bahçelievlerde internet yok an itibari ile benzer sorun yaşayan var mı? Planlı çalışma falan da gözükmüyor sitede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CrAstrum kullanıcısına yanıt
    Bulunduğum yerde Turknet yapa mevcut ama güvenemiyorum TT de 35 Mbit verebilirim diyordu 16 veriyor. Çevrende Tnet kullanan var mı ? Söylenen hızı alıyor mu memnun mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek no: 29458910

    Bi bakabilir misiniz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba aynı adresde 2017 senesinden beri Türknet kullanıyorum.Hiç bir sorun yoktu yazın fazla internet kullanamadım o sıra sms attılar internetinizi yapa altyapımıza taşıdık hızınızda artış olursa şaşırmayın vs Yazlıkdan eve geldim sistemi kurdum Steam'den bir şey download ediyorsunuz kafasına göre bağlantı kesiliyor bu sırada dsl,sys,internet ışığı yanıyor modemi açıp kapatınca bağlantı geri geliyor destek kaydı açıyorum kullanıcı adınızı doğru girdiniz mi gibi saçma öneriler getiriyorlar download yapmayınca internet güzel çalışıyor.Yetkili kişi sorunu görmezden gelip gece interneti kullanmadım diye bağladtı kopmuyor farz edip destek kaydını kapatıyor ne yapmam lazım?




  • Sayın Türknet yetkilisi;

    Sizin aracılığınız ile Türkete geçmek için benimle iletişime geçtiler ve gerekli evrakları imzalayıp gönderdim. yakında onay almak için tekrar arayacaklar.

    Onay vermeden önce bazı konuları açılığa kavuşturmaya çalışalım. Yoksa onay vermeyip geçişten vazgeçeceğim.

    Şu an ttnet de 35 mibt vdsl hizmeti almaktayım. Sizde sözleşmede bana 35 mbit için belge gönderdiniz ve imzalayıp yolladım (heniz onay vermedim).

    Bulunduğum adres için verebileceğiniz hız için sorgulama yaptığımdan sonuç şu şekilde;

    Aktif altyapımızdasınız.
    ALTYAPINIZIN DESTEKLEDİĞİ EN YÜKSEK TAHMİNİ HIZ
    4 Mbps
    4 MBPS
    YÜKSEK HIZ

    Aktif altyapımızda olduğunuzdan, size
    100 MBPS'E KADAR DOWNLOAD, 100 MBPS'E KADAR UPLOAD
    paketi tanımlayacağız. ***


    Şimdi asıl sorum şu;
    Aktif alt yapınızda görünüyorum ve sitenizde bulunduğum şehirde 1 adet santralinizin olduğu görülüyor.
    Yanlış anlamadıysam bu tek santralde muhtemelen bana bir kaç km uzakta ve siz bana 100 mbit tanımlayacaksınız fakat ben 4 mbit alacağım doğrumudur ?

    Şu anda evime sadece 50 metre uzaklıktaki ttnet kutusundan 35 mbit sıkıntısız internet alırken. Sırf sizin alt yapınızdayım ve şehirde 1 santraliniz olduğu için 4 mbit mi kullanmak zorunda kalacağım ?

    Şu anki ttnet alt yapısından (kutu bağlantılarım değiştirilmeden) türknete geçmem mümkün değilmi ?

    Özetle mevcut alt yapım kullanılmayacaksa yada kendi alt yapınızdan adam gibi 35mbit verilmeyecekse, 4 mbit gibi bedavaya bile kullanmayacağım bir hız için size geçmeyi düşünmüyorum.

    Bu konuda net bilgi bekliyorum. Sonradan papaz olupta sizi kötülemek istemiyorum. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman06 -- 23 Kasım 2019; 20:25:2 >




  • Geçiş işlemi başladıktan 10 dakika sonra internet gitti pazartesi gelmezse direk iptal işlemini başlatıyorum. Santralden daireye kadar sorun varmı bakacaklarmış. Yıllardır sorunsuz kullandığım internet turknete geçtikten sonra bir anda gitti. Geçtikten 2 gün sonra abonelik sonlandıran ilk müşterisi olurum heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün olacak firmaya geçeli internet yok ilk gün geldi netim baktım vdsl dediler adsl aktif etmişler şikayetimi bildirdim 15 mb hız varken 8 mb düştü inat yapıyolar gibi. Sonra bir bayan aradı sizi adsl aktif etmişler arka planda vdsl geçircez onay verirmisiniz diye tamam dedim anında internetim tamamen kesildi.
    Sabahtan akşama kadar aramadıgım yazmadığım yer kalmadı ne internetim aktif edildi ne vdsl baglantisi saglandi böyle devam ederse zaten haftanın ilk iş günü tanışmadan veda edeceğim kendilerine biraz ilgi ne arayan bilgi veren var ne yapan çalışan var koskoca firmada adam bulamıyorum bizi muhattap almıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet vdsl kullanıcısıyım aktif olarak modem değişikliği yapmak istedim ve huawei hg658 v2 modem aldım fakat bütün bilgileri doğru girmeme rağmen internetim aktif olmuyor nedendir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 mbps vdsl bağlantım vardı. 2 ay önce 100 m ötede başka bir yere taşındım. Yeni ikametime bağlı olduğu santrale uzaklığı 2 km oldugu için 8 mbps hiz verdiler.

    2 hafta önce YAPAya dahil edildiğimi bildiren mesaj aldım. Çok sevindim hızım artacaktı çünkü

    Ama artmayı bırak, hız 4 mbpse düştü. Cevap aynı santrale uzaksınız. Ulan uzağım diye zaten 8e düştü. Ev hareket mi ediyor? 4 neden oldu

    İşin ilginç yani 'ne kadar hız alırım'dan baktığımda karşı komşuya 35 vereceklerini söylüyorlar. Nasıl oluyor bu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moustapha129 -- 24 Kasım 2019; 14:4:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 834835836837838
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.