Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (240. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, bir soru sormak istiyorum.



    Bugün açılan bir konuda 2TB üstü indirme yapan bir arkadas ISS'i ile problem yaşamış. Bizde bu tarz bir durum var mı? Blu-Ray oynatıcı aldım sırf internetime güvendiğim için. Blu-Ray'de 50GB'a varan dosya boyutları var. İki TB'ı geçme durumum olabilir.



    Bir açıklık getirebilir miyiz bu duruma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    ilginiz için teşekkürler, son açtığım talep bahsettiğiniz doğrultudaydı, bakalım kaç güne sonuçlandıracaklar. Ankastre kutusunu apartmana taşındığım gün incelemiştim, apartmanda telekom kullanan olmadığı için bir karmaşıklık yok. türk telekom çözüm ortağı da zaten geldiğinde sinyal alabilmek için kendi cihazını kurmuştu oraya. Anladığım kadarıyla sıkıntı telekomun turknete yokuş yapmasından ibaret, nasıl bir ticari ilişkiyse bu sadece ben(müşteri) mağdur oluyorum, firmalar açısından bir sıkıntı yok..
  • 17387839 numaralı bildirimim bir türlü çözülmüyor. 6 gündür internet ve telefon kullanamıyorum. Teknik bilgiler kısmında offline yazıyor. Ev telefonunu aradığımda numara geçersiz diyor. Neden bu kadar uzun sürüyor? Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Yakınımı arkadaşını getir kampanyasıyla turknete getirdim, 23 şubat itibariyle hattı kullanıma açıldı.

    Oimde kontrol ettiğinde 1 TL borcu göründüğünü söyledi ekran görüntülerini paylaştı.













    Soru şu bu borç ne borcu, hat zaten 23ünde açıldı kullanıma ona göre mesajlar geldi oimde kontrol ettiğimizde de hattın açılış tarihi 23 olarak görünürken son ödeme tarihi 20 şubat tarihli 1 TL'lik borç ilginç değil
    mi, bu durumda bizim karşılıklı bedava kullanma durumu ne olacak çünkü borcu zamanında ödeme şartı vardı.
    Yani bedava kullanım hakkımız bu durumda giderse haksızlık olmaz mı bi yanlışlık uğruna.


    Ortada bi yanlışlık olduğu çok açık kendiside oimden yazmış, turknetdestek ilgilenirseniz sevinirim.

    İlgili irtibat no:0507 8909399@TurkNetDestek @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dex morgan -- 26 Şubat 2018; 13:16:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dex morgan D kullanıcısına yanıt
    Ücretsiz kullanım 3. Fatura da tanımlanır da sizin bu 1 TL Lik fatura da detayda ne yazıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana taşımayla ilgili mesajlar geldi ama anlamadım? benim her hangi bir talebim olmadı.

  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hiçbir şey yazmıyor ayrıca fatura tarihi 19 şubat, son ödeme tarihi 20 şubat daha bu tarihlerde İnternet açılmamış açılmasını bekliyorduk.

    Ayrıca fatura bilgilerimde borç sıfır TL görünürken, fatura görüntüleme ve Oim ana sayfasında 1 TL borç görünmekte buda ilginç.


    Hata olduğu çok açık ayrıca 1 TL lik fatura mı olur.

    Benim korkum bu bahane edilip ödenmemiş faturanız var denerek bedava kullanımımızdan olmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dex morgan -- 26 Şubat 2018; 14:39:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dex morgan D kullanıcısına yanıt
    1 TL Lik fatura olur da 10 (on) TL nin altı bankaya bildirilmez



    Talep açtı iseniz sıkıntı yok bakılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Vae den Yapa ya geçiş yapılıyor olabilir hattınız. İnşallah santral e yakınsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Santral yakında şuan zaten vdsl kullanıyorum yapa ne oluyor?
  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Türknet in kendi altyapısı. modeminiz direk santraldeki türknet DSLAM ina bağlanacak. Kablo mesafesine göre 100 download 4 upload alma ihtimali var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, Muğla ilinde öğrenci kardeşim 1 seneye yakındır internet hizmetini sorunsuz kullanmaktaydı. Geçtiğimiz hafta evini aynı cadde üzerinde bir başka yere taşımak zorunda kaldı. Bu süreçte de nakil kaydı bıraktı. Ancak her ne kadar müşteri hizmetleri işlemin sonuçlandığını belirttiyse de, türk telekom yetkilileri, halen eski adreste internetin bulunduğunu yeni yere taşınmadığını belirtti. Defalarca bildirim bırakılmasına rağmen aynı cevaplar verilip kapatıldı. Sorunu çözmeniz adına son çare size yazıyorum. Şimdiden teşekkürler

    Hizmet numarası:2522238372
    Daha önceki bildirim numaralarından bazıları: 17351014, 17310068, 17280945, 17369463

    edit: Sorun bugün itibariyle çözüldü. Emeği geçen kim varsa teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulex -- 27 Şubat 2018; 12:56:52 >
  • Hocam yaklasık 10 gün önce durduk yere internetim kesildi bir haftadır arıza kaydı bırakıyorum arayan soran yok en son olarak buraya yazıyorum 17475577 en son bıraktığım arıza kaydı ilgilenirseniz sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Epilepsy E kullanıcısına yanıt
    hem dsl ışığı yok diye hem de çevir sesi yok diye arıza kaydı bırakın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: araba61010

    Ben de karadeniz bölgesinde oturuyorum. 2 aydır bu sorun var karadeniz bölgesinde. Forumdan bir kaç arkadaş ve etrafımda kullananlardan teyit ettim. 52/4 kullanıyorum, 1 seneyi geçmiş bir zamandır (hiç bir sorun yoktu lakin son 2 ay hariç). 2 aydır muhatap yok. Bir şey indirmek/güncellemek zulüm oldu. TurkNet benim için bitti. 2 Ay zorunlu olarak kullanmaya devam edeceğim. Sonrasında

    edit : imla

    Ben BTK'ya yazdım hocam şikayet olarak. Forumdaki arkadaş cevap vermiyor, facebookdaki yetkilide cevap vermiyor. Ee kim verecek cevap. Bu nasıl bir ilgisizlik anlamadım.




  • 24 saatten fazla süredir modemin üstündeki internet ışığım yanmıyor anlaşılan herkeste sıkıntı var noldu kökten mi patladı türknet ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam otomatik şu mesajı gönderiyorlar : Merhaba, bildirdiğiniz arıza daha önce bildirdiğiniz bir arızanın devamı. İkisini birlikte takip ediyoruz, birlikte çözüp size bilgi vereceğiz

    her hangi bir geri dönüş de olmuyor kimseye de ulaşamıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 857009(Musteri No) 7 gündür internet ve telefonum yok. Türk telekom arızaya müdahale etti dediğiniz an hepsi gitti. Arızaya müdahale edilen yer nereyse orayla ilgili müdahale ederseniz sorunum çözülecektir. İç tesisatımda sıkıntı yok. Numara geçersiz diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunun yerleşik operatör kaynaklı olduğunu görüyorum. Sizin hizmetinizde yaşadığınız sorunu çözmek için TT tarafı ile iletişime geçtik. Sorununuz beklenenden uzun sürmüş. Arkadaşlarım hizmetinizi 17469170 numaralı destek kaydınız ile takip ediyor. İsterseniz bu destek kaydınızın takibini sizde Online İşlem Merkezimizhttps://turk.net/online-islemler/#/login üzerinden kontrol edebilirsiniz. En kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçilecektir.
  • zetsu Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz ile ilgili bize PM üzerinden ulaşmıştınız. Gerekli işlemlerinizin sağlanması için arkadaşlarımla beraber çalışıyoruz. En kısa süre içerisinde sorununuzu gidereceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.