Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ozanisildar kullanıcısına yanıt
    Bak benim resimde dls modülasyonu var onun yanında vdls2 yazıyor.
  • ozanisildar kullanıcısına yanıt
    DSL modülasyonu ADSL2Plus yazıyor. Sizde hat zayıflaması fena değil ama portta sıkıntı olabilir.
  • ItsTimeToChange kullanıcısına yanıt
    Turknet'in santrale kart göndermesini, tt'nin de takmasını bekleyeceksiniz o zaman.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    o zaman hız artar mı?
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    snr iyileşirse hız da artar. Uzak mesafede adsl yerine vdsl sinyali gönderdikleri için sıkıntı yaşıyorsunuz. Turknet yapa'da adsl2+ sinyali ile 24 mbit verebiliyor, önce onu denesinler olmazsa 16'ya düşürürler.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Birazdan destek kayıtı oluşturacağım yanlış anlaşılma olmaması için bu adamlara tam olarak ne yazayım ve modemdeki değerlerin resmimi atayım mı?
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Öyle diyorsanız öyledir hocam, ben bu kısımlardan pek anlamam. Adamların ne TTNet'i yönlendirdikleri var ne de kendilerinden kaynaklanan problemlere çözüm getirdikleri var. Birine de bir çözüm yazıp bana cevap vermemeleri de ayrı bir problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Turknet'in santrale kart göndermesini, tt'nin de takmasını bekleyeceksiniz o zaman.

    abi adamların daha bırak iş emrini bana tahsis edilen numaradan haberi yok!
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    Valla destek kaydında karakter sınırı var sanırım ne kadar detay yazabilirsiniz bilmiyorum, resim yükleme seçeneği de yok belki link verebilirsiniz. En özet şekliyle "Hattımın adsl2+ 24 mbit profiline alınmasını istiyorum." yazabilirsiniz.
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Müşterilerin en büyük isyanı da ilgisizlik zaten.
  • Selamlar,

    14947561 ve 14969860 numaralı iki arıza kaydında belirttiğim gibi ADSL'den VDSL'e geçiş talebim olmuştu sözleşmede vermeyi taahhüt ettiğiniz VDSL için lakin ilk açtığım arıza kaydı üzerinden 9 gün ikinci kaydın üzerinden de 7 gün geçmesine rağmen bir geri bildirim alamadım, VDSL'e geçemedim. 3 Kasım sabahı internet hattı komple gitti ve 4 gündür hiçbir sinyal yok. Geri dönüş olarak hiçbir açıklama yapılmadı, beklemekteyim. Konu hakkında yardımlarınızı rica ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haldigo -- 6 Kasım 2017; 13:23:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Türknetdestek ekibi.

    Ekimin 30'u itibari ile türknet 16mb hızda internet aboneliğimi başlatmış bulunmaktayım. Normalde evimde dsmartnetin 8mb lik paketi var. 1 haftalık kullanımım boyunca farkettimki sizin aboneliğiniz 16mb olmasına rağmen dsmartnetin 8 mb lik hızdaki paketi youtube videolarını daha hızlı açmakta, internet sayfalarını yüklerken sayfadaki resim ve video önyüz görüntülerini daha hızlı yüklemektedir. Sizin tarifeniz 16mb olmasına rağmen 8mb göre daha yavaş kalmaktadır. ayrıca ping değerlerim dsmartnette 15-18ms arası sizde yani türknette minimum 30-35 arası bazen 100 lü değerleri göstermektedir sizin 16mb lik paketinizde aldığım hız testi değeri 13,5mbps civarı dsmartnette 7,01 mbps civarı çıkmaktadır.Bu hat performansı ile ilgili arıza kaydı oluşturdum ama sizin müşteri hizmetlerinden robot telesekreter aradı hattınızda herhangi bir sorun görünmyor ev içi tesisasıtınızı kontrol edin gibi klasik bir cevap verdi. Geçen hafta abonelik öncesi zaten telekom ekibi gelip evime yeni kablo çekti mevcut dsmartnet aboneliğim olduğu için ayrı 2.ci bir kablo çekmedi mevcut kabloyu söktü içinden 4 damar giden yani iki hattı kullandırabilen tek kaplamalı kablo çektiler ve direkteki kutudaki aldığı değerle ev içinde modeme bağlanacak rj11 fişi ucundaki değerler aynı çıktı bağlantıyı kurdu gitti. Zaten ben müstakil evde oturuyorum telefon direğinden gelen kablo direk modemin girişine bağlı herhangi bir problem yok. dsmart net aboneliğimin bitmesine 1.5 ay gibi bir süre var çokta uygun bir fiyata hizmet alıyorum. Eğer sizden aldığım hizmette hattımla ilgili bu performans düşüklüğünü giderebilirseniz devam edebilirim ama yok bu şekilde devam edicekse ha bana ne olur en fazla 1,5 ay için 90 tl ödemiş denemiş olur aboneliğimi iptal ederim. Hattımın performansının artırılması için oyuncu profilinemi geçirilmem gerekiyor yada nasıl yapılabiliyorsa hızımın 16mb den düşürülmeden performansının düzeltilmesini rica ederim.




  • Bakınız 2 günde nasılda sorunumu çözüyor türknet

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • attakkann1 kullanıcısına yanıt
    Hizmet seviyesini tutturamadığı için btk'dan okkalı bir ceza yiyecekler haberleri yok 3 aylık periyotlarla btk'ya rapor vermeleri gerekiyor. Arıza giderme ortalaması hedef değerden saparsa önce uyarı, sonra da ceza yiyorlar.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Destek kayıdını oluşturdum baya yazı yazabiliyoruz fazla sınır var resmide link olarak attım inşallah her şey doğru giderde internetsiz falan kalmam.
  • Twitter'da fake hesaplarla #TurkneteHayır diye başlık açmışlar.
    Müşteriler yetmedi bir de başkaları uğraşıyor şirketle...
  • ozanisildar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorununuzu detaylı bir şekilde PM üzerinden bana GSM numaranızıda belirterek paylaşırsanız size yardımcı olmaya çalışacağım. İyi günler dilerim.
  • kadirkul20 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz bu sorun teknik arıza kaynaklı olmaya bilir. Teknik destek uzmanlarım size gönderilen sinyalleri kontrol ediyor ve sorun bulması halinde ekip gönderiyor. Bu sorun ev içi tesisatınızla alakalı da olabilir. Ben buradan tekrar size yardımcı olmaya çalışacağım. Bir kere daha hizmetinizi sorgulasınlar. Bunun için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden bu sorununuzu belirterek iletir misiniz?
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet akşam saatlerinde yaşanılan yoğunluk nedeniyle bazı bölgelerde hız kayıpları yaşanıyor. Ancak bu hız kayıpları sadece TurkNet'te değil tüm İSS'lerde görülmektedir. Bunun için biz bölgeleri tespit edip bant genişliği sağlıyoruz ve sağlamaya devam edeceğiz. Yani bu sorun geçici olacaktır. Hız kayıplarının artması ve uzun sürmesi durumunda bana PM'den bildirin.
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    Tamamdır dostum eve gidince bakıcam sagol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.