Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1671. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16691670167116721673
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce sormuştum fakat cevap alamadım. Daire içerisine kadar Telekom Fiber bulunan adreste Türknet hizmeti hangi kablo üzerinden yapıyor? Bakır mı fiber mi ?


    Türknet sayfasından hız tespiti yaptığımda alttaki cevabı alıyorum.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 7 Aralık 2021; 18:29:41 >
  • Selamlar;


    Uzun zaman sonra ilk defa mesaj atıyorum çünkü destek kaydı açmıyordum. Destek kaydı açtık ve çalışan şeyler yine bozuldu.


    Destek Numarası

    48519773


    İle Thk-Pstn + Xdsl imi TT Fiber e geçirmenizi talep ettim. Sizin ekiplerin vermediği bilgiyi TT deki kaynaklarımı kullanarak öğrendim. Fiber dönüşüm için talep girilen adresteki daire no doğru (---- yazıyor) ancak iletişim bilgilerimi tt ye iletmediğiniz için ekipler başvuruyu hatalı adres / eksik iletişim bilgisi ile olumsuz olarak kapatmış (TT kontağımdan aldığım bilgi) Peki neden hiç kimse ayın 4 unden beri tekrardan başvuru yapmıyor ya da bana detay bilgi vermiyor.


    Daha büyük sıkıntı ev telefonum çalışmıyor şu anda en kritik olan o. Şu fiberci arkadaşlarınız maalesef hiç bana bilgilendirme yapmadığı için hiç bir aksiyon almıyor olarak düşünüyorum.


    Şu anda ilgili adresi kontrol ettiğimde açık iş emri gözükmediği işlem - aksiyon almadığınızı varsayıyorum.





  • Gatetrans kullanıcısına yanıt

    buna göre tt nin fiberi

  • galtun24 G kullanıcısına yanıt

    Hocam mrb. Kurye ye vermeyin evrakların altında turknetin adresi yazıyor. Oraya mng kargo ile gönderiyorsunuz. Madem böyle bir sorun yaşadınız onlara kargo ile gonderin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınızı takip eden uzman arkadaşıma konuyla ilgili size dönüş yapılması adına öncelikli bilgilendirme yaptım. En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt

    bende dün öyle yaptım hocam mng ye verdım . inşallah onay almak için aradıklarında bu sefer ulaşırlar sesli onay almadan başlatmıyorlar çünkü

  • Arkadaşlar Turknet yeni abonelik için altyapı sorguladığımda bizim binanın bulunduğu sokaktaki diğer tüm adreslerde altyapı var ve 60 ~70 mbps çıkmaktayken bizim binada altyapı yok gözüküyor. Bitişik komşuların hepsinde altyapı var gözüküyor, bizde yok ? Bu neden olabilir acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DADYA -- 8 Aralık 2021; 13:20:46 >
  • DADYA D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmemiz için PM üzerinden adres bilginizi paylaşır mısınız?
  • Yahu dün abone oldum Türk.net'e internet üzerinden ancak online işlemlere giriş için şifrem yok.Tek seferlik kod geldi SMS olarak ve o kod değil online işlemlere giriş şifrem.3371'e SIFRE yazıp şifremi öğrenmek istiyorum 4 sefer mesaj attım yok şifre gelmiyor.Maile de gelmedi şifre.Bugün 0850 288 80 81'den arandım randevu için bana kurye gelicek diyor imzalamak için ama internetten abone olduğumda da 7 sayfalık belgeler var 4 tanesi için sanırım imzalayıp tarihi yazıp verin diyor hangisi doğru bunun?Çıktıyı kendim mi alıp kuryeye teslim edicem yoksa kurye mi getiricek belgeleri hangisi doğru?Abone olurken çıktıları kendiniz alıp tarih imza diyor ama 0850 288 80 81'den arayan bayan onlar getiricek diyor.Bir de soruyorum bayana şifremi nasıl öğrenebilirim diye bilmiyor.TTNET taahhütüm bitiyor diyorum 120 TL cayma bedelini nasıl karşılıcaksınız eğer borç çıkarsa diyorum bilmiyorum diyor genel merkezimizi arayın diyor.Genel merkez telefon numarasını soruyorum onu da bilmiyor :D Sonra 0850 288 80 80'i arayıp şifreyi öğrenemediğimi söylüyorum 2'yi tuşlayın diyor ve TC no'yu yazın diyor.Dediğini yapıyorum 0'ı tuşlayınca şifreyi kullanıcı adını vs. öğrenmek için ve beni dünden beri olduğu gibi yine görüşmeden atıyor ne saçma iştir bu?Bir whatsapp iletişim hattı bile bir şey yok daha interneti bağlatmadan bu kadar sorunla karşılaşıyorsam tamamen bağlatınca yandık herhalde.Zaten 19 ay TTNET internet dalgalanma problemiyle kafayı yedim ve mecburen TTNET abonesi oldum şimdi taahhüt 30 ocak 2022'de bitiyor gözüküyor ISS arıyorum.Ama Türk.net'e şuan sıcak bakmıyorum diğer ISS'ye başvurucam herhalde.SIFRE yazıp 3371'e bile sms atınca mesaj gelmiyorsa yani nasıl olucak bu.0850 288 80 80'i aradığımda şifreyi öğrenmek için beni yönlendiren bayana diyorum 0850 288 80 81 tarafından arandım kurye size belgeleri getiricek diyor hangisi doğru bunun diye soruyorum size söyledikleri gibi yapın diyor.Nasıl bir saçmalık bu anlamadım hangisi doğru bu işin?Şifremi öğrenemiyorum, bilgisiz müşteri temsilcileriyle uğraşıyorum, internet sitenizden abonelik başvurusu yapınca belgelerin çıktısını biz alıyormuşuz diye yazıyor indirdim hatta bugün çıktısını almaya gidicektim ama şimdi kurye getiricek deniliyor hangisi doğru ne saçma iştir bu :D





  • VvNoT V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden müşteri numaranızı paylaşır mısınız? Şifre gönderimizi sağlayacağım. Aktivasyon süreci için sizin bir işlem yapmanız gerekmiyor, kurye sizden evrakları teslim alacak. 120 TL fesih faturasının ödeme dekontunu online işlem merkezinden yüklediğiniz zaman faturanızda indirim sağlacaktır. Online işlem merkezi, 0212 703 43 71 müşteri hizmetleri çağrı merkezimizden ve her sosyal medya kanalımızdan bizlere ulaşabilirsiniz. Size her zaman yardımcı olacağız
  • Kullanıcı adı ve geçici şifre diye bu sabah mesaj gelmiş o herhalde bu şifre PM'den yazayım size tekrar ama kullanıcı adımı.3371'e SIFRE yazıyorum o kadar öğrenilmiyor bu neden?Kurye de getiricekse belgeleri iyi öyleyse teşekkürler.

  • VvNoT V kullanıcısına yanıt
    Şifre için ben size gönderim sağlayacağım. Kurye ekipleri size belge getirecek, bir işlem yapmanız gerekmiyor
  • Yahu siz delirdiniz mi? Tamam internet geldi, bağlantı güzel anladık. Yahu insan her gün aranır mı? Telefonu suratınıza kapattıracak kadar, sözleşme feshettirecek kadar bıktırdı memnuniyet kontrolü aramalarınız. Bir de geçiş için online başvuru yaparken yazmışsınız ki sizi sadece bir kez arayacağız. Yalan be. Nereye not düşüyorsunuz bilmiyorum ama çalışanlarınız küfür duymak istemiyorsa bir daha beni aramasın lütfen. Hizmetten çok memnunum ama telefonlarınızdan bıktım. Abone no 2442888

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Evoque E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekiplere talebinizi ileteceğim.
  • DADYA D kullanıcısına yanıt

    Sizin apartmanda turknet kullanan biri yada birileri var onun için gözükmüyor. Ben 2 yıllık aboneyim. Kendi apartmanimi sorguluyorum altyapı yok diyor( ki ben kullaniyorum) yan apartmanı sorguluyorum var diyor. No:6 da yok ( ki var ben kullaniyorum) no:7 de var. Onlara sorsan boş port olmadığı için derler. Boş port no:6 ya yokta no:7 ye mi var. Ben bunu 1 yıldır diyorum ama anlatamiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abone olalı 1 hafta olmadı, 1 aylık fatura geldi. Bu normal mi? Önden kapora alır gibi aylık ücreti peşin alıyorlar:) Müşteri hizmetleri normal olduğunu, gerekçe olarak taahhütsüz oldukları için bu şekildeymiş😀 ne bilim diğer taahhütsüz aboneliklerde oldu, hiçbiri böyle değildi. Ay ortasında abonelik başlattıysan, önümüzdeki ayın başında 15 günlük fatura kesilirdi. Benmi yanlış biliyorum anlamadım. @TurkNetDestek bizi aydınlatırmısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek günlerdir 3371 e sms atmama rağmen online işlemler şifremi alamıyorum sms gelmiyır ve intenret hızımda modem üzerinden baktığımda 60 mbps ye düşürülmüş ki 75mbps kullanıyordum online işlemlere giriş yapamadığım için kayıtta oluşturamıyorum ilgilenir misiniz lütfen

  • Ar3th A kullanıcısına yanıt

    Ön ödemeli çalışıyor turknet. Kullan ode değil öde kullan sistemi ile


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hkn_nurlu H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Size yardımcı olmak isterim.
  • Ar3th A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz aktif olduğu gün faturalandırmanız başlıyor ve size gelen fatura kullanacağınız 1 aylık dönemi kapsıyor. Fatura detaylarını dilerseniz online işlem merkezi üzerinden kontrol edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 16691670167116721673
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.