Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1660. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16581659166016611662
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm ile ilettim size

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _BLooDLiNe_ kullanıcısına yanıt
    Uzmanlarımıza kararın olduğu belgeyi ilettim. İnceleme sonrasında size bilgi verecekler.
  • 2 gündür Üsküdar da internet yok??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet pişmanlıktır almayın ve aldırmayın fiber döneminden kalan modemi kargo ile iade ettim ve bana modemi geri alıp şu adrese gönderin diyorlar arkadaşım senin verdiğin kargo koduna senin talep ettiğin şekilde şimdi bana zerrin a mıdır b şu adrese gönderin diyor kutuya kendimi mi koyup gönderiyim cimer,bttk şikayeti ve tüketici hakem heyeti kaydı açtım ama müşterinin salak olmadığını anlamadınız açacağım dava sonrasında bakalım ne olacak.

  • ola o modemin 270 tl lik ücreti değil çağrı merkezinizi iletiği talebi yapıp işin sonuçlanmasını istiyorum moron yerine koyuyorlar müşteri iyi niyetini suistimalden başka birşey yaptığınız yok.

  • Selamlar ,


    Türk telekom binamıza 2 kıl fiber kablo çekmiş , geçen gün ise türk net gelip kutu bağlamış. Herhangi bir talebimiz olmamasına rağmen.


    Kapı numarasından altyapı sorguluyorum 16 mbit desteği var diyor , ev numarasında sorguluyorum 72 mbit destek var diyor.


    Memnun musunuz beyler , ne diyorsunuz geçilir mi türknete

    TurkNet Destek Burada
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • monarchisoliders kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı, modemin iade edildiği tarihi ve alıcı bilgisini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • General Darknes kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. Altyapınızın desteklediği 100 Mbps'e kadar hizmeti 99.90 TL'ye sunuyoruz. Ev numarasından aldığınız sonuç doğrudur.
  • Sayın @Turknetdestek

    47469505 numaralı destek kaydım günlerdir sonuca ulasmadan bekliyor. Altı üstü bir hız ayarlaması yapılacak. Telekomun bunu yapması kas saniyelik istir ki, 7 gündür bekletiliyoruz?. Ayrıca bu bekleyiş içinde iken hattan Çevir sesi de gitti. 3 gündür hatta çevir sesi de alamıyoruz. lütfen ilgilenilmesini ve bir an önce çözüm üretilmesini sağlayınız. Teşekkürler


    3 ayrı turknet hesabım var Bunca yıldır bu kez olduğu kadar sorunun çözümü uzamamıştı, bariz bir ilgisizlikle karşı karşıya kaldık maalesef..

  • musk M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik uzmanlarımız ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • @TurkNetDestek Merhaba, yaklaşık 2 hafta önce farklı bir firmadan size geçiş yaptım. Geçiş yapmadan önce de sitede bulunan altyapı kontrolünde maksimum 81 mbit hız alacağımı teyit ederek başvuru yaptım. Geçiş işlemi tamamlandı internetimde kopma vs. sorunu olmadı ancak garip bir durum oluştuğunu bugün farkettim.


    Normalde ikametimin altyapısı 81 mbit ti, size geçiş yaptıktan sonra hızla alakalı sorun yaşadığımdan bugun bir bakayım dediğimde altyapım 50 mbit e düşmüş. Bu nasıl oluyor? Senelerdir bu adreste ikamet ediyorum kaç kere de operatör değiştirdim böyle bir sorun yaşamadım. Turknete geçiş yaptıktan sonra böyle bişey başıma geldiği için doğal olarak sorunun sizden kaynaklandığını düşünüyor ve ilgilenmenizi talep ediyorum.


    TurkNet Destek Burada




  • Evde 2 gündür internetim yok. Açtığım destek kaydına sanki hiçbir problem yokmuş gibi cevap veriliyor. Neymiş efendim kontrol ettiğinizde IP alma durumu 10 saattir aktifmiş. IP alamadığını ben modemden görüyorum. Problem mi çözmeye çalışıyorsunuz yoksa -mış gibi mi yapıyorsunuz. Herkes evden çalışıyor, 24 saat geçti destek kaydı açayım dedim. Sonrasında problem çözülmeden destek kaydını kapatıyorsunuz, böyle şey mi olur. İstanbul'un ortasında iki gündür internet yok, işe bakın ki komşumda internet var. Acilen problemin çözülmesini istiyorum.



    Destek kaydı: 47829119

  • Merhaba @TurkNetDestek, dün başvuru yaptığımız fiber interneti bugün gelip bağladılar ve 1 saat sonra internet aktif oldu. Fakat geldiği andan beri sürekli kopmalar yaşıyorum. İnternet siteleri yüklenmiyor ve 30 40 sn bekledikten sonra geliyor. Kafasına göre sürekli kopma oluyor. Altyapı binamıza geleli daha 2 ay bile olmuyor. Türktelekom ZTE marka modem bağladı sorun modemden mi kaynaklı bilmiyorum. Hız testi yaptığımda 90'ın altına inmiyor fakat sürekli kopma oluyor ve hiçbir şey yüklenmiyor. Cuma günü şehir değişeceğim, destek ekibine aciliyeti iletirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.

  • sigilaci S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hattınızı kontrol ederek size dönüş sağlayacaklardır.
  • semiramist1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hattınızı tekrar kontrol etmeleri için net uzmanlarımıza bilgi verdim ve bu konuda size dönüş sağlayacaklar.
  • fatalrhymex F kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız hız profilinizi kontrol ederek size dönüş sağlayacaklardır.
  • Merhaba. Geçen hafta ofisimizde sözleşmesi biten TTNET aboneliğimiz yerine TÜRKNET e geçtik. Fakat nasıl olduysa Türknet işyeri telefon hattımızıda taşıyıp kapatmış. Şuan hem işyeri numaramızdan olduk hem cayma bedeliyle karşı karşıya kaldık. Oysa biz sadece interneti taşıyacaktık. Zaten kuruluma da gelmediler taşıma olduğunda kurulum yapmıyorlarmış. Madem öyle bilgi verseydiniz. Türknete yakıştıramadığım bir mağduriyet yaşıyoruz. Yardımcı olur musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli çeşitli numaralardan aranıp Türknet aboneliğime TV hizmeti bağlamaya çalışıyorlar. Bugün de yalın internetin biteceğini ve faturamın 119 TL olacağını söylediler.

    Bana dolandırıcılık gibi geliyor. Peki bu insanlar benim Türknete geçtiğimi ve numaramı nasıl biliyor.

    Türk net data mı satıyor bu firmalara?

  • Geçis işlemim tamamlanana kadar günde 10 sms, 3 mail, 3 arama yapan,12 günde geçişimi tamamlayamadıkları için çağrı merkezini aradığımda
    hızlı dönüş yapan turknet geçis tamamlandiktan sonra çağrı merkezinde sesli yanit sistemine
    bağlıyor uygulamada arıza kaydına geç dönüşler yapıyor. Verilen kullanıcı adı şifre adsl kurduğumda çalıştırıyor
    vdsl kurduğumda çalıştırmıyor (farklı cihazlada denendi). Keenetic hattınız adsl olarak kalmış iss ile görüşün dedi. İss ye ulaşmak ne mümkün. Cihaz keenetic hero dsl,iç tesisat cat6. @Netspeed senden ayrıldığım için özür diliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16581659166016611662
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.