Şimdi Ara

GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU (188. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.039
Cevap
79
Favori
258.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    bu nasıl uslup hocam.....

    terbiyesizlik yapmayin boş yorum ne demek ? insani cevap verdiğine pişman etmeyin. cod konusundan biliyoruz seni kâle alıp cevap veren yok. burda böyle takılırsın artık kendin çal kendin oyna....

    dediğim şekilde kareye basarakta yapabilirsin ben bu şekilde oynayip platinledim oyunu

    mesajımda burda dursun sana cevap verecekler nasıl bir uslupla karşılaşacaklarını bilsinler...
    keşke ciddiye alıp cevap vermeseydiniz, bende cod forumundan az çok tanıyorum. uzak durulması ve muhattap alınmaması gereken bir kişilik gördüğüm kadarıyla. biraz taner tolga tarlacıya benziyo tarzı
  • alpererez kullanıcısına yanıt
    Kardeş sıkıntı yok dediğim gibi sevmeyenler nefret edenler varsa buyursun bloklasın kimseye kendimizi zorla sevdiremeyiz beğendiremeyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GalacticHope -- 30 Temmuz 2020; 16:29:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://twitter.com/SunhiLegend/status/1288586191546310656?s=19

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Press a Key

    https://twitter.com/SunhiLegend/status/1288586191546310656?s=19
    Biraz daha bekleyim diyorum ama şu tarz videoları izledikçe al geç diyor içimden bir ses :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Saga kullanıcısına yanıt
    Ben de senle aynı durumdayım hocam :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oyun iyi,güzel de bazı bosslar , bossun adını yazarsam ana senaryoyla ilgili spoiler olur,kolay zorlukta bile inanılmaz bir şekilde koruma yani blok yapıyorlar!
    Güncellemeden sonra mı oyun biraz daha zorlaştı,bilmiyorum ,Han’ın kaçıp gittiği ve bize bir boss bıraktığı yerde ( o bossun 2. gelişi) takılıp kaldım.
    Kırmızı saldırılarda 0 tuşuyla kaçıyorum.Mavi saldırıların bazılarını L1 ile savuşturuyorum ama kılıncı dümdüz saplamaya çalıştığı mavi saldırıdan kaçılmıyor ve hasar alıyorum!
    Aynı bossla ilk karşılaşmamızda zayıf noktaları vardı ama şimdi her vuruşu karşılıyor,boşa düştüğü bir an yok.
    Souls serisinden hiç hoşlanmam (çılgın zorluktaki oyunları sevmem),bu oyunun o tarz bir oyun olmadığını biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neo23 -- 30 Temmuz 2020; 22:4:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun içi fotoğraf modunu kullanarak yakaladığım birkaç kare. :)

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU
  • Oedon kullanıcısına yanıt
    Şahane fotoğraflar. Oyunlarda fotoğraf çekmeyi çok seviyorum bu oyuna henüz sahip değilim ama oynadığım zaman fotoğraf modunda bayağı vakit geçireceğim gibi görünüyor 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese iyi bayramlar.
    Ps'yi başka televizyona kurdum. Hdr ayarı yaptırdı. Görüntü kötü oldu sanki başımı ağrıttı. Hdr modunda daha iyi olmasi gerekmez miydi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aLdacTrack kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda sizin de deneyimleyebilmenizi temenni ediyorum. :)
  • Oyuna yeni başladım ilerleme ile ilgili bir tavsiyeniz varmı oynayan arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macrinius

    Herkese iyi bayramlar.
    Ps'yi başka televizyona kurdum. Hdr ayarı yaptırdı. Görüntü kötü oldu sanki başımı ağrıttı. Hdr modunda daha iyi olmasi gerekmez miydi?
    birazda tvnin performansına bakıyor hocam hdr olayi. tvden tvye çok fark ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dimontales kullanıcısına yanıt
    slm hocam
    oyunda 24 ana görev 61 yan görev 7 destansı hikaye var.
    ben direk ana görev ağırlıklı oynadim 4-5 yan görev yaptim 2tanede destansi görev yaparak bitirdim ana hikayeyi. yolda denk gelen bambu talimi tilki ini ve kaplıcaları tamamla can için önemli. skill için daha fazla xp veriyor ana görevler ayrıca hikayeye bağlı yeni özellikler zırhlar alıyorsun. ana hikaye bitince yan görevleri destansi hikayeleri ve kalan şeyleri yaptim.

    ben bu şekilde oynayip platinledim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byvolcan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Hdr'yi kapalı yaptım, daha iyi oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • neo23 kullanıcısına yanıt
    Guncelleme almadan bitirdim oyunu, normalde orta zorlukta oynuyordum o bossta dusurerek gectim bölümü zor bir boss gerçekten, gym kasmış 2. Karşılaşmamıza kadar 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nihayet bitirebildim ben de, herhalde 50 saat kadar sürmüştür diye tahmin ediyorum. Yapmadığım bir şey de kalmadı, hatta kolay diye platin kupayı dahi aldım. Süre anlamında ortalaması 35-40 saattir muhtemelen. Aslında bu türdeki oyunlar için bence bu süre az, ancak Ghost of Tsushima içerik anlamında Witcher 3, RDR2, Zelda, Fallout 4 seviyesinden çok uzak, ancak Odyssey ve Origins'deki gibi haddinden fazla tekrara girmek de istememişler, daha çok Horizon'ın gittiği yoldan gidilmiş, oynayanın sıkılmasına izin vermeden bitiyor. Açıkçası sevmediğim yerler daha fazla oldu, çünkü beklentim samuray'ların dünyasına daha derinlemesine inen bir oyundu, fakat birçok nokta çok yüzeysel geçilmiş.

    İlk 10 saatin ardından daha önce üç eksisi var diye belirtmiştim; ana hikaye olmayışı, otomatik odaklanma/kamera sorunu ve yapay zeka. Oyunu bitirdikten sonra da fikrim değişmedi, bu üçü gerçekten yapımı aşağı çeken önemli faktörler olmuş.


    - Otomatik odaklanmaya bir müddet sonra alışıyorsunuz tabii fakat kameranın sapıtmasına sebep olduğu için bu duruma alışmanız mümkün olmuyor. Oyunun başından son anına kadar kamera saçmalamaya devam ediyor. Bu da kombat mekaniğini zayıflatan, keyfi kaçıran bir durum yaratmış. Birkaç kişiye karşı mücadele verirken, saldırdığınız adamın bir anda kameranın dışında kalması ve bunun defalarca yaşanıyor olması çok amatörce, kamerayı bu kadar çok düzeltmek zorunda kaldığım ikinci bir oyun hatırlamıyorum.

    - Yapay zeka, bence oyun tarihinin en kötü 5'ine net girer. Düşmanın görüş mesafesi neredeyse sıfır, bazen yan yana yürüdüğüm oldu ve yine de fark edilmedim. 1 metrelik mesafeden geçtiğinizde dahi sadece şüpheleniyor ve iki adım uzaklaştığınızda da ilgisini kaybediyor. Bu durum gizlilik unsurunu baltalıyor, üstelik gizlilik yapmanın çok keyifli olduğu bir oyun bu ve o kadar kolay öldürüyorsunuz ki, zevk vermiyor. Last of Us 2'de gizlilik yapmaya çalışırken, yapay zeka öyle çaresiz bırakıyordu ki çatışmaya girmek zorunda kalıyordunuz, Ghost of Tsushima'da ise düşmanların korkuluktan bir farkı yok. Ayrıca aynı kamp içerisinde bile birbirlerinden tamamen habersizler, biri sizi gördüğünde uyarı borusunu öttürüyor fakat birkaç metre ilerideki arkadaşları asla o uyarıya cevap vermiyor. Yapay zeka sanki diğer bölgelerden bağımsız, sadece kendi bölgesini korumaya kodlanmış gibi, çok tatsız.

    - Ana hikaye acaba ilerledikçe açılır mı, farklı şeyler sunar mı diye düşünüyordum fakat olmadı. En büyük hayal kırıklığını da bu kısımda yaşadım. Üç başlık var, "Şimura'yı kurtar", "Kaleyi ele geçir", "Khotun'u öldür". Oyun ana hikayede odaklanabileceğiniz, gaza getirici bir şey sunamıyor. Başlığı veriyor ve sen ne yapmak istiyorsan yap şimdi diyerek haritaya salıyor. Bu süreçte de hep yan hikayelere sürükleniyoruz, üstelik o hikayelerin de %80'i yavan. Arkadaşlarımızın hikayelerinde bile bazen 2-3 dk'lık at sürme ya da konuşma sekansları ile sonlanan görevler yer alıyor, bu çaptaki bir oyuna yakışmamış. Samuray yolundan Ghost yoluna giden macerayı bence tetikleyici, teşvik edici bir hikaye ile sunmayı başaramamışlar. Bir tek oyunun sonlarına doğru Şoğgun'un devreye girmesi, ardından Ghost'u ortadan kaldırmak için Şimura'yı görevlendirmesi ve Şimura ile olan mücadelemiz gerçek bir ana hikaye gibi hissettirdi. Fakat ortada Moğol işgali var ama Moğol işlenmiyor, Khotun gibi bir karakter var düzgün tanıtamıyorlar, Şoğgun'dan yardım istiyoruz işin o kısmı da yarım yamalak, Jin, Ghost olunca insanlar Ghost isminin altında toplanıyor diye Şoğgun tedirgin oluyormuş ama o tedirginlik bize yansımıyor ya da insanların Ghost ismini takip etmesinin arkasındaki gücü hissedemiyoruz. Jin'in etrafında bu kadar köklü ögeler varken, adamın değişimini birkaç zayıf yan karakterin hikayesi ile işlemiş olmaları beni hiç tatmin etmedi. Son Şimura görevi dışında kocaman bir yan hikaye oynadık bence, fiyasko.

    Myth görevleri dışında, bir tek Işikava'nın görevlerini beğendim, içlerinde bana göre en ilgi çekici oydu. Tomoe karakteri iyi yazılmış. Myth'de de Jin'i avlamaya çalışan Ronin'ler bence en iyi görevdi. Keşke bunu Bounty adı altında genel bir göreve dönüştürselermiş, hem av hem de avcı rolünde bence çok güzel karşılaşmalar olurdu, fırsat kaçmış. Haritaya yayılan diğer yan hikayeler zaten işleniş anlamında çok zayıflar. Aslında bazılarının temelleri güzel yazılmış, mesela Moğol'un adamın tekinden iki oğlundan birini feda etmesini istediği görevi çok beğenmiştim ya da açlık çekmemek için bazı köylüleri Moğol'a veren, buna karşı çıkanları da öldüren Sogo'nun görevi de iyi bir temele sahipti, ama o kadar zayıf işlemişler ki moda bile giremiyorsunuz, üstelik birçoğu birkaç dakika içerisinde bitiyor.

    Boss mücadeleleri de eksilerden biri. Bu oyuna bence birbirinin kopyası bu kadar yavan boss görünümlü karşılaşma koymak yerine, az ama öz, üzerine düşünülmüş mücadeleler eklemek çok daha iyi bir seçenek olurdu, en azından oyunu gösterişli kılardı.

    Kombat mekaniğinin çok tatminkar olması, kamera sorunlarına rağmen yine de günü kurtarıyor. Yeteneklerin çoğu kullanışlı, bu iyi bir şey, ki genelde bu tarz yetenek ağaçlarında işe yaramaz çok şey olur. Haritayı keşfetmek enfes, belki de oyunun en iyi özelliği olabilir, bu konuda parmakla gösterilecek oyunlardan biri kesinlikle. Japon kültürünü okuduğumuz ve öğrendiğimiz kadarıyla çok iyi yansıtıyor gibi gözüküyor, araştırmadan iş yaptıklarını sanmıyorum, muhtemelen ince eleyip sık dokumuşlar. Karakter özelleştirme seçenekleri hiç fena değildi, ki zırhlar şahaneydi.

    Ben olsam Moğol istilasının gölgesinde, samurayların hem savaş alanında hem de işin politika kısmında verdikleri mücadeleyi anlatan, sert ve ağır bir oyun yapardım. Hatta God of War gibi yarı açık/çizgisel yapıyı tercih ederdim ya da Final Fantasy 15 gibi belli bir yere kadar açık dünya sonrası çizgisel ilerleyen bir yapı da olabilirdi. Tamamen açık dünya olması bence oyunun güçlü yanlarını törpülüyor. Açıkçası oyunun eksileri göz ardı edilemeyecek şeyler, hakkı en fazla 7.5 ama ben katana hayranlığımdan kıyak geçip 8 veririm, öyle güzel katanalar çizmişler ki içim gitti.

    Bu arada en sevdiğim zırh kombinasyonu bu oldu. Monkey King'i çok severim, bu yüzden de Sacred Mountain Messenger maskesini bulduktan sonra hiç çıkarmadım. Bir de Ghost zırhı ve Kensei şapkası ile birleştirince tam Monkey King havası verdi, bayıldım.

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU
  • GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sine-FİL -- 1 Ağustos 2020; 3:24:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pro'da bir kere gozle görülür fps düşüşü yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CheKD kullanıcısına yanıt
    Güzel bir yazı olmuş hocam, eline sağlık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar ghost of tsushima oyunu almayı düşünüyorum ama red dead Redemption 2 oyunu gibi açık dünya oyunumu oluyor Yoksa sıra tabanlı oyunmu part 1 part 2 diyemi oyun ilerliyor Uncharted oyunu gibi

    Açık dünya oyunu mantığını bir türlü anlayamadım onun için oynayamıyorum arkadaşlar oynamak istesemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.