Şimdi Ara

GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU (184. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.039
Cevap
79
Favori
258.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • okan855 kullanıcısına yanıt
    kötü olmmuş eski save dosyalarına dönüp bitir istersen o görevleri manuel kayıt almadın mı
  • byvolcan kullanıcısına yanıt
    sağol hocam bakayım
  • Goty ve ghost of tsushima 2 simdiden hayirli olsun, tebrikler sucker punch!

    Cyberpunk listeye girerse, goty hayal olur tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IcyTea Lemon -- 26 Temmuz 2020; 11:21:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helll_599 kullanıcısına yanıt
    Bişey sorucam ,bu efsanevi hırsız gibi giyin ve 10 tane sunağa hürmetini sun kupalarini nasıl yapacaz,ondan platin vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan855

    Bişey sorucam ,bu efsanevi hırsız gibi giyin ve 10 tane sunağa hürmetini sun kupalarini nasıl yapacaz,ondan platin vermiyor.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel oyundu hiç beklentim yoktu müthiş keyif alarak oynadım hatta the last of us 2 den daha çok keyif verdi oyun bana neden bilmiyorum üstüne birde platin yaptım ancak platin yaparken bazı toplanabilir görevlerde acayip sıkıldım onu belirtmeden geçmeyeyim özellikle tilki kovalamak başlarda nazarlık veriyor sıkmıyor ama sonlara doğru aşırı sıkıyor 49 tane koymuşlar gerek yoktu o kadar amele gibi tilkinin peşinden dağ tepe koşmak çok baydı

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helll_599 -- 26 Temmuz 2020; 17:45:33 >
  • Sonunda şaheseri bitirdim.Kesinlikle 2. si gelir oynayabilir miyiz ps5 fiyatından dolayı bilmiyorum ama umarım ilkini bile gölgede bırakacak bir oyun yaparlar.


    Dram'ı iyi işlemişler, sanki bir 10 bölümlük bir dizi izlemiş gibi oynadım.Jin'in Ghost-samuria ikilemini oyun boyunca gözümüze soktular ama finaldeki manevi babası ile duello'sunu beklemiyordum.Duello gerçekten şairine oldu(başta şiir yazmaları iyiydi).Dayı'sını öldürürken (ben öldürdüm) duyguyu iyi verdiler.


    Puanım 9/10
  • Oyunu platinleyince sadece yüce hayalet zırhını hediye etti,okadar uğraştık bumuydu yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fluox kullanıcısına yanıt

    bende öldürdüm öldürmeseydik adamın yaşayış biçimine aykırı şerefi için yaşıyor adam oyun boyunca gözümüze sokuyor hep
  • fluox kullanıcısına yanıt
    2. Oyunu gelirse ana karaya gönderebilir bizi. Shoguna karşı bir mücadele olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dımmışali

    2. Oyunu gelirse ana karaya gönderebilir bizi. Shoguna karşı bir mücadele olabilir.
    Moğollar 2 kez çıkarma yapıyor bu diyaloglar ve tahmin ettiğim kadarı ile ilk sefer.Sondaki fırtına göndermesi de buna dalalet(Moğollar ilk seferde büyük okyanus fırtınaları yüzünden tutsima adasını feth edip ilerleyemeden hezimete uğramışlardı)


    Bence ikinci hikayede shogun ile mücadele ile başlayıp moğollar ile bitebilir.Jin'de ünvanına ve topraklarına tekrar kavuşabilir.
  • fluox kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam. Belki klanına tekrar kavuşabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devam oyunu saçma olur gibi çünkü oyunda bir sahnede 2 seçenek sunuluyor. Spoiler olmasın şimdi ama oynayanlar anlamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu yan içeriklerinin çoğunu yaparak bitirdim ve benim için hoş bir tecrübe, konsol için güzel bir kapanış oldu. Konu aldığı dönem ve samuraylık üzerine bir oyun olduğu için aldım, oldukça memnun etti. Muazzam bir atmosfer ve güzel bir açık dünya deneyimi sundu, sade ve keyif alınabilir bir hikâyeye sahipti özellikle oyunun sonu çok etkileyiciydi. Sucker Punch’ın yıllar sonra yeni bir marka çıkarmış olması da oyuna olan sempatimi biraz daha arttırdı. Kendi adıma konuşmak gerekirse her ne kadar aletin gedikli oyunlarının gelmesini beklesem de böyle yeni markaların gelmesini ve başarılı olmasını da istiyorum. Bu oyunun satışlarına baktığımızda başarılı olduğu görünüyor ve sonu düşünüldüğünde devam etme şansı var.

    Oyuna dair en çok beğendiğim şey sunduğu dünya ve atmosferdi kesinlikle. Kaplamalar konusundaki işçiliğin birinci sınıf olmadığı ortada fakat tasarlanan dünyanın ve renklerin canlılığı muazzam ışıklandırmasıyla birleşince oyun harika bir dünya sunuyor. Ben oyuna baktığımda grafikleri güzel olan bir oyun görüyorum, oyuna baktıkça insanın içi açılıyor, gözleri bayram ediyor. Pek oyun yoktur, güneşin batışını ve doğuşunu izleyip defalarca fotoğraf aldığım. Bu konuda gerçekten başarılı bir iş ortaya konulmuş ve bu başarı da açık dünyasına bir seviye daha atlattırmış. Baktıkça zevk alınan bir dünyada gezmek doğal olarak aynı şekilde zevkli oluyor ve bu dünya içerisindeki aktiviteleri yapmak sıkmıyor.

    Oyunun hikâyesinin Jin’in dönüşümü üzerine kurulu olması güzeldi bence. Bulunduğu durum ve çaresizliğin, onu normal şartlar altında almayacağı kararları almaya zorlaması ve bu kararların onu olduğu kişiden bambaşka bir kişiye dönüştürmesi, izlemesi keyifli ve güzel bir tecrübeydi. Şartların Jin’i samuray bakış açısından bakmayı bıraktırıp samuray değerlerini arkasında bırakmasını sağlayarak onu farklı bir tarafa yöneltmesi ve sonucunda bu durumun onu bir hayalete çevirmesi bence iyi aktarılmış. Oyundaki hikâye sade ve temizdi, gereksiz uzatılmamış ve ana fikrini anlatabilmiş. Özellikle oyunun sonu bence çok etkileyiciydi, harika bir ambiyans vardı. Seviye sistemi olarak kullanılan destanın büyümesi olayı da bence hikâyeyle güzel bir uyum yakalamış.

    Oyundaki dövüş mekanikleri keyifliydi, farklı düşman tipleri için farklı tarzda duruşların kullanılması dövüşlere dinamizm katmış ve sürekli bir eylem içerisinde oluyorsunuz. Vuruş hissi konusunda da başarılı bir iş ortaya konmuş özellikle bitirici vuruşların verdiği hissiyat gayet güzeldi. Teke Tek dövüşe düşmanları davet etmek hoşuma gitti, genelde gizli ilerlemek yerine bu yöntemi kullandım. Düellolar gayet keyifli ve mücadeleciydi, zorluk anlamında oyun boyunca beni memnun ettiler diyebilirim özellikle destan öykülerinde can yakan arkadaşlar vardı.

    Başlangıçta oyun odaklanma konusunda suni bir zorluk yaratmıştı fakat özellikle ikinci haritaya geçince normal düşmanlar için bu zorluk ortadan kalktı ve oyunu zorda oynamama rağmen bir hayli kolaylaştı. Düellolara da zamanla alışınca pek aramadım bunu fakat olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

    Gizli ilerleme konusunda oyun dövüşlerde olduğu kadar başarılı değildi. Zayıf bir yapay zekâsı var, düşmanların sese olan hassasiyetleri çok zayıf, görüş alanları pek geniş değil. Teke Tek dövüş ile kamplara girmeyi tercih ettiğimden tüm düşmanlar ölmüyordu, davet ettiklerim dışındakiler hayatta kalıyordu. Dövüşe bağıra çağıra davet etmeme rağmen arkada kalanlar durumu pek umursamıyordu, durum böyle olunca da gizli ilerlemek yerine gruplara ayrılmış düşmanla dövüşe dövüşe ilerliyordum. Yapay zekâ cevap verme konusunda sınıfta kaldığından gizli ilerlemek pekte keyifliydi diyemem zaten, dövüşe davet etmek çok daha cazip geldi bana. Oyunun hikâyesi göz önüne alındığında bu konuda daha başarılı olmaları gerekirdi bence.

    Oyunda beğendiğim bir başka olay oyun içi arayüzün tertemiz olmasıydı. Gerekmedikçe ekranda belirmemesi oyunun film tadında ilerlemesine sebep olmuş. Tanıtım videosunda rüzgârın yönlendiriyor olması fikrini beğenmiştim fakat uygulamada pek randımanlı çalışmayacağını düşünüyordum yalnız oyun bu konuda da başarılı olmuş. Tercih edilen bu yönlendirme şekli oyuna hem ayrı bir hava katmış hem de göze hitap edici olmuş.

    Açık dünyayı doldurma konusunda güzel bir iş çıkarmışlar, hikâyede ilerlerken aynı zamanda açık dünya aktivitelerini de sürekli olarak yapıyordum. Vuruş hissi ve dövüşmek keyifli diye Moğol Kampları genel olarak sıkmadı, mabetler Tomb Raider’daki mezar görevleri gibiydi ve keyifliydi, tilkileri takip edip götürdükleri yerleri görmek güzeldi, haiku yazma ve kaplıcalar da oyunun teması düşünüldüğünde güzel eklemeler olmuş. Altın kuşların keşfedilmeyen yerlere götürmesi rüzgâr olayı gibi farklı bir hava katmış oyuna, acaba nereye götürüyorlar diye sürekli takip ettim. Bu konuda çıkarılan güzel işe oyunun muazzam atmosferi de dâhil olunca gezmesi ve keşfetmesi oldukça hoş bir açık dünya ortaya çıkmış ki bir açık dünyadaki en önemli şeylerden biri keşfetmeye teşvik etmesidir bence.

    Yan görevleri boş yapmamışlar özellikle yoldaşların yan görevleri ve destan öykülerini yapmak bir hayli keyifliydi. Yan görevlerle Moğol İşgalinin ada halkı üzerindeki etkisini güzel aktarmışlar. Yoldaşların görevlerinden İşikava Usta ve Masako Hanım’ın görevleri, takip etmeyi en çok sevdiklerimdendi. Destan öyküleri oldukça merak uyandırıcıydı ve en doyurucu olan görevler bunlardı. Ozanın anlattığı kısa öyküler ve sunulan ara sahnelerle göreve güzel motive ediyordu. Ödül olarak verdiği zırhlar ve yetenekler de bu görevleri çekici kılıyordu.

    Oyunu Samuray Sineması modunda oynadım. Japonca dublajın ve altyazıda tercih edilen Türkçe’nin birleşmesi oyuna farklı bir hava katmış ve dönemi güzel aktarmış diye düşünüyorum. Bitirdikten sonra İngilizce dublajı da dinledim, Japonca tercih ettiğim için kesinlikle memnunum.

    Geçen aylardaki tanıtıma fotoğraf modu koymalarını gereksiz bulmuştum fakat gerçekten de yer edilmeyi hak edecek kadar varmış. Bu kadar detaylı olan bir fotoğraf modu hatırlamıyorum, aynı şekilde kullanmaktan bu kadar keyif aldığım. Sık sık kullandım, güzel olduğunu düşündüğüm birçok anı yakaladım. Yaratılan dünyadan aynı güzellikte anlar yakalamak için böyle bir mod gerekirdi, bunu sağlamışlar.

    Oyunu keyif alarak oynadım ve güzel bir tecrübe oldu. Eksikleri yok değil fakat iyi yaptığı şeyler konusunda da gerçekten başarılı olan bir oyun özellikle sunulan dünya harikuladeydi, bakmaktan keyif alıyor dolaşmaktan sıkılmıyordum. Sucker Punch, Infamous serisinden sonra bu markayla yeni bir sayfa açarak bu nesli sonlandırdı. Sonunun, devam oyunlarının gelebileceği sinyalini verdiğini düşünüyorum. Satışlar konusunda yakaladığı başarı zaten ortada. Sony bu oyunla nesli güzel bir şekilde kapattı, var olan serilerine iyi devam oyunları yaptı, çıkardığı yeni markalarla da güzel başarılar yakaladı. Gönül isterdi ki Sony’nin daha dişli bir rakibi olsun ve bize daha çok özel oyun çıkarsın fakat yine de güzel bir nesil geçirttiler ve bu nesli de domine ettiler.

    GHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONUGHOST OF TSUSHIMA | PS EXCLUSIVE | TÜRKÇE | ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 26 Temmuz 2020; 23:56:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Devam oyunu saçma olur gibi çünkü oyunda bir sahnede 2 seçenek sunuluyor. Spoiler olmasın şimdi ama oynayanlar anlamıştır.
    Bu alternatifler witcher 3 gibi oyunun sonuna yön veren bir seçim değildi ama hocam.Kaçınılmaz olanı şeref bahşederek yaptık sadece.
  • Oyunun ana hikayesini bitirdikten sonra kalan yan görevleri ve diğer etkinlikleri yapsak yine de platin kupa alabiliyor muyuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IcyTea Lemon

    Goty ve ghost of tsushima 2 simdiden hayirli olsun, tebrikler sucker punch!

    Cyberpunk listeye girerse, goty hayal olur tabi.
    Umarım beklediğimden çok daha iyi bi oyun olur da güzel zaman geçiririz,ama Cyberpunk'ın oynanış videolarında iç mekanlar ve özellikle combat kısmı bana çok sıradan geldi.

    Öte yandan Ghostu da bu kadar iyi beklemiyordum.

    Yer yer kötü kaplamalar olsa da genelde sunduğu tablo gibi grafikleri,performansı,dövüş mekanikleri,atmosferi ve çok ince detaylarla benim için ps4'ün en iyi oyunu oldu.

    *çok ince detaylar derken,örneğin dün nehir kıyısında dövüşürken kanın suyla beraber nehirde akıp kaybolduğunu farketmek hoşuma gitti.

    Edit: Bu arada kameranın sağ stickle manuel ayarlanması,dağ taşın kaybolmaması da bence oyuna hava katmış.Otomatik kilitlenseydi,basitleştirilseydi belki bu kadar zevk vermeyebilirdi.

    Tabi bu benim görüşüm.Daha da havaya girmek,oyunu basitleştirmemek için act2de hard zorlukta kırık zırhı kullanıyorum hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaamoz -- 27 Temmuz 2020; 12:55:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunu Platinlemek çok vakit ve uğraş istiyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muhteşem bie oyun cidden. oynayıp yeni yerler açıldıkça daha da şaşırıyorum. adamların ps5'deki devam oyununu düşünemiyorum. sanat resmsn bu oyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni İncelemeler :

    The Digital Fix : 10 / 10.0
    The Outerhaven Productions : 4.5 / 5
    Cultured Vultures : 8.5 / 10.0
    But Why Tho? : 9 / 10.0
    Gamers Heroes : 90 / 100
    GideonsGaming : 8.5 / 10.0
    Bazimag : 8.6 / 10.0
    Rocket Chainsaw : 4 / 5
    Seasoned Gaming :8.5 / 10.0
  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.