Şimdi Ara

xDrive vs 4Matic vs Quattro

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
5.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az önce denk geldim buna benzer epey video var. Kış şartlarında çuvallıyor bmw ler.


    https://youtu.be/86T3cC04yos

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Her markanın uzmanlığı farklı. BMW şanzıman Mercedes konfor Audi quadro da lider.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 cekerin en ise yaramasi gereken kosulda bmw cuvalliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Bmw nin kullandigi sanziman bmw nin degilki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bmw nin kullandigi sanziman bmw nin degilki

    Cidden öylemi bilmiyordum bunu. Hep zdf şanzıman Bmw ile özleştirilince bmw nin sanıyordum bende. O zaman yol tutuş bmw diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw nin de tokatladigi videolar var youtube arastirilirsa. Bu kategoride Quattro tercih ederdim ben de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi bebek gibi ama Türkiye için pek anlam ifade etmiyor :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quattro candır.
  • Tabiki vw nin quattrosu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mekanik kitli dif. 4x4 bu işte liderdir.
  • Tabiki mercedesin kullandigi 4Matic diyorum.En optimum en iyi 4 ceker sistemi.



    Tabi quatroyu hafife almamak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quattro mekanik 4 çeker arka veya öne yük u %80 civarından fazla veremiyor ama xdrive %100 arkaya veya öne dağıtıyor hemde yazılımsal bı 4 çeker bu yüzden her ikisininde dezavantajları mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu muhabbet çok döndü quattro bu işin kralı diye biliyorum çoğu inceleme yorumlarıda öyle diyor tabi henüz totişim öyle bir arabaya binmedi bizde sağdan soldan ne duysak forumda satmaya çalışıyoruz azıcık daha makarna yesem 3ününde tozunu atmış ve birini seçmiş gibi fanboyculuk yapabilirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    Sen kağıttan okumuşsun bunları galiba, E220d ile G30 520d arasında ciddi bir performans farkı var çünkü eskisi gibi yine. 9G-Tronic aynı abisi 7G-Tronic gibi bağırtıyor bağırtıyor ve sert geçişleri hissettiriyor, 2'den 1'e düşerken gerizekalıya bağlıyor çoğu zaman, oturun bir tecrübe edin bence. Tamam 7G'ye göre iyileştirmeler olmuş ama benim gözümde tamamen yeni teknoloji bir şanzıman değil kesinlikle, ha ZF dışında piyasada ki şanzımanlar çok mu harika, hayır değil her şanzımanın böyle ufak tefek bug'ları oluyor Mercedes zaten kendi konforu ile örtüyor bunu bir nebze, ancak şuan normal binekler içinde yine de ZF rakipsiz, ha bunda tabi ki BMW'nin harika motorları ve motor ile şanzımanı uyumlu hale getiren, BMW ar-ge'si de saygıyı hak ediyor.

    performans ? evet kendisinden 100 kg daha ağır olmasına rağmen daha hızlı olmaktır 9g faktörüyle

    bunun gibihttps://m.youtube.com/watch?v=kD3ZZxuDYbM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlatan adamlar youtube kanalında 3 sistem ayrı ayrı videolar ile anlatıldı.

    https://youtu.be/KdfRunR8yQY

    https://youtu.be/t1_4UyeWVoQ

    Subaru yu da inceleyebilirsiniz. Audi gibi mekanik sistem kullanıyor.

    Bmwdeki sistem kar koşulundan ziyade pist sürüşü gibi performans durumlarında daha etkili olduğu söyleniyor.

    Mercedes ise konfora yönelik bir sistem tercih etmiş.

    Keşke bu araçları kullanmış olup kendi yorumlarımı yazabilsem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi gibi premium olmayan bi markanin boyle performans gostermesi tuhaf , forumun dusundugunun tersi oldu yine ..



    9 gtronik hic kullanmadim ama 7 gtronik resmen 90 larin otomatik sanzimanlari gibi calisiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    bmw nin ara hızlanmasının iyi olması sanzıman ve kullandığı twin scroll manifold. bu sayede ayrı zamanlarda ateşlenen silindirlerin oluşturduğu pulse lar birbirini etkilemeden turboyu daha verimli döndürüyor. hem maksimum güç artıyor hem de turbo lag aşağı seviyelere iniyor. bu yüzden 3.20i ler seleflerine göre oldukça seri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    4 çeker sistemde BMW hiç bir zaman iddialı olmadı ki. Sadece 4 çeker isteyen müşterileri kaçırmak istemedi ve ekledi bu sistemi. Kaldı ki xDrive kötü değil.

    ''BMW şanzıman üretmiyor'' diyen şahıs, Mercedes şanzıman üretiyor da ne oluyor? Fiat'ın dualogic şanzıman gibi yavaş saçma bir şanzıman üretmemesi daha iyi bence BMW için.



    9gtronic in tepki süresi zf den daha hızlı konforu da hakeza öyle. sen 7gtronic de kalmışsın

    Sen kağıttan okumuşsun bunları galiba, E220d ile G30 520d arasında ciddi bir performans farkı var çünkü eskisi gibi yine. 9G-Tronic aynı abisi 7G-Tronic gibi bağırtıyor bağırtıyor ve sert geçişleri hissettiriyor, 2'den 1'e düşerken gerizekalıya bağlıyor çoğu zaman, oturun bir tecrübe edin bence. Tamam 7G'ye göre iyileştirmeler olmuş ama benim gözümde tamamen yeni teknoloji bir şanzıman değil kesinlikle, ha ZF dışında piyasada ki şanzımanlar çok mu harika, hayır değil her şanzımanın böyle ufak tefek bug'ları oluyor Mercedes zaten kendi konforu ile örtüyor bunu bir nebze, ancak şuan normal binekler içinde yine de ZF rakipsiz, ha bunda tabi ki BMW'nin harika motorları ve motor ile şanzımanı uyumlu hale getiren, BMW ar-ge'si de saygıyı hak ediyor.

    performans ? evet kendisinden 100 kg daha ağır olmasına rağmen daha hızlı olmaktır 9g faktörüyle

    bunun gibihttps://m.youtube.com/watch?v=kD3ZZxuDYbM





    2 araca da binip test etmeni tavsiye ederim. Mercedes'in ara hızlanmaları ve vites geçişleri G30'a göre vasat.

    Ayrıca bu saçma video hiç bir şey ima etmiyor.

    yahu 2 litre dizel E ile 5 serisine roll yaptırmışlar E kazanmış neyi anlatsın dikkatini çekerim E serisi 100 kg civarı daha ağır olmasına rağmen roll de önde kalıyor..Şimdiye kadar Bmw 2 litre dizellerde ve şanzımanda net üstündü artık böyle bişey ne motor gücünde (Mercedes öne geçti ) ne de şanzıman da bu şekilde..
  • 4 çeker gerekiyorsa quattro tercih edilir. hatta sadece karda buzda değil , spor arabalarda da haldex sistemi oldukça güzel performans sunuyor. Haldex + dsg + tsi motor. (golf R , S3 , tt Quattro )
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.