Şimdi Ara

!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar baskilarimin ve israrimin karsiligini aldim. Online islemlerde 35 Mbps tanimi gorunmesine ragmen arka profilimde 24 Mbps tanimi yapildi ki bu cogu kisi icin yapildi. Onceleri speedtest 23 Mbps civari goruyordum. Ne kadar ic tesisatima laf etseler bile o zaman ekip gonderin bakalim kac mbps destekliyor hattim dedim. Turk telekomu aradigimda sonucta 60 Mbps kadar hattiniz desteklemektedir yaniti almistim. Ve dun arandim hizim yukseltildi test basarili. Lokasyon Yesilkoy/Bakirkoy

    Ilk olarak, Turk telekom'u arayin yeni abone olacaginizi soyleyip altyapim max kac hiz destekledigini ogrenin.

    35 Mbps ve ustuyse Turknet tarafini zorlayin. Tesisatiniza laf ederlerse ekip gonderin bakalim beraber diyin.

    Bu hiz arttirma talebim 20 gun sonunda sonuclandi ilk talebimi ic tesisat bahanesi one surdu Turknet. 2. Talebimde ise sonuclandirdi.

    !! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Merhaba Arkadaşlar

    Öncelikle Türknet gerçekten rakiplerine karşı çok güzel bir kampanya yaptı fakat buna bence tam hazır değillerdi ve forumdaki şikayetlerdende çok belli oluyor.

    100 Mbps kadar 60 TL olan kampanyanın özeline girince tabi bunu bağlattıktan sonra gördük Eğer Türknet altyapısı ise 100 Mbps değil ise 35 Mbps kadar hız veriyorlar. Biraz aldatmalı olmuş ama 35 Mbps sınırsızda iyidir 60 Tl karşılığında.

    Gelelim benim hikayeye

    Ekim başında Türknet başvurusu yaptık evde türksat kablo kullandığım için hazır Vdsl altyapım yoktu. Ve 15 gün sonra sayısız Türknet twitter destek ile mesajlaşmalarım sonrası tabi bu mesajlaşmaların hiç etkisi olmadı internetim bağlandı. Bu süre bence çok uzun. Neden mi? Eğer siz Türk telekom'dan alırsanız interneti 3 gün içerisinde tabi lokasyona bağlı değişebilir evinize kadar gelip internetinizi bağlıyorlar. Sen önce belgeleri Türknete gönderiyorsun onlar sırayla Türk telekoma gönderiyor Türktelekom hem kendi hemde diğer ISP müşterilerini sıraya alarak işleme alıyor derken 15 günü buluyor doğal olarak. Eğer Türknet kendi destek ekiplerini kursa ve bu işi yapsa bence süre azalacak.

    Neyse ayın 20sinde Türk telekom destek ekibi aradı ve bina kutusunda kablonuzu ayırdık etiketledik gerisi sizde dediler. Baktım kablo orada duruyor bağlamamışlar Türknet ile uğraşmamak için gittim elektrikçiye hemen bağladık 5 dakikada. Burda da Türknet ile türk telekom arası anlaşmanın açıklarını müşteri çekiyor!

    Bağlandı ve hemen hız testine baktım max 23 Mbps alıyorum. Hani 100 Mbps idi derken kampanya detaylarına bakınca 35Mbps olduğunu anladık. Şimdi hızımın 35 Mbps çıkarılması için talep açtırdık bakalım ne olacak. Lokasyon Bakırköy/İstanbul

    Diğer bir gördüğüm şikayet ise akşamları hızların düşmesi pinglerin artması. Burda aksiyon alması gereken Türknettir. Çünkü Türknet kapasiteyi belirli bir hıza kadar kiraladı Türk telekomdan. Akşam 6 ile gece 1 arası en yoğun trafik saattidir ve bu saatte total hız limite ulaşırsa yani satüre olursa işte burda bütün kullanıcılar sıkışır hızları düşer ve pingleri artar. Türknet bunun için ekstra kapasite kiralaması yapacaktır.

    Müşteri hizmetlerini arıyarak bağlanmak sanırım hayellerimi süsler oldu hız arttırımı talebim olduğu için mesela başka bir arıza için konuşamıyorum o talebim açıkta olduğu için. Bilmeyenler için söyliyeyim şikayetlerinizi BTK şikayet sayfası üzerinden iletin. Bu şikayetlerin belirli bir süresi vardır eğer ilgili firma cevap verme süresini aşarsa BTK ceza kesmektedir.

    Türknetin yapması gerekenleri özetlersem

    1) Kendi Saha destek ekibini kurmalı
    2) İl bazında satüre olan trafikler için acil kapasite artırımı yapmalı
    3) Müşteri hizmetleri ve sonrasıdaki uzman destek ekibi hızlı ve doğru aksiyon almalı

    Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quu -- 13 Kasım 2017; 7:15:20 >



  • merhabalar aynı sorunu bende yaşıyorum bende istanbuldayım abone olmadan önce hattım ölçüldü 92 mbs destekliyor size 75 vereceğiz dediler hat bağlandı ölçüm 30 mbs akşamlar 6-8 mb arası gidiyor ve 2 haftadır müşteri hizmetleri hız pazarlığı yapıyor bir 35 diyen var bir 50 biri 75 en son 2 gun once biri aradı hattınızı 51 yaptık diyor hala 30 mbs alıyoruz büyük rezillik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihcaliskan57

    merhabalar aynı sorunu bende yaşıyorum bende istanbuldayım abone olmadan önce hattım ölçüldü 92 mbs destekliyor size 75 vereceğiz dediler hat bağlandı ölçüm 30 mbs akşamlar 6-8 mb arası gidiyor ve 2 haftadır müşteri hizmetleri hız pazarlığı yapıyor bir 35 diyen var bir 50 biri 75 en son 2 gun once biri aradı hattınızı 51 yaptık diyor hala 30 mbs alıyoruz büyük rezillik.

    Merhaba

    Turknet altyapisi disinda sizin altyapi buyuk ihtimal. Bu yuzden 35 Mbps hiz alabilirsiniz en yuksek. Musteri hizmetleri dogru cevap veremeyebilir onlarin kafasi yandi bu aralar :D Kampanya detaylarina bakarsaniz soyle yazmaktadir

    TurkNet’te aktif altyapımız içindeyseniz 100 Mbps’e kadar, değilseniz 35 Mbps’e kadar yüksek hızdan yararlanırsınız.

    Diger konu ise aksamlari hiz dusumu birseyi eksik yazmisim. Santral kapasite yetersizliginden kaynaklaniyor normalde fakat diger etken musterileri toplayan Tunellerin kapasite sorunuda olabilir. 2 turlu kapasite sorunu var bu yuzden Turknet'in acil aksiyon almasi gerekiyor. Bu hiz dusumunun Turk telekomla alakasi yok.
  • quu kullanıcısına yanıt
    altyapı demişssiniz lakin bana bu altyapı olayı sonradan söylendi benim belirtmek istediğim hattımı ölçtürdüm öncelikle 92 mbs destekliyor ve en az 75 mbs verilir size dendi bende turkneti aradım dedimki bu hızı vericekmisiniz onlarda neyi destekliyorsa onu size vereceğiz dediler ben öyle abone oldum. hatta gelen 51 mbs bana verilen hız 30 al resimleride ekliyorum.!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatihcaliskan57 -- 28 Ekim 2017; 16:47:4 >
  • 20 eylülden bu yana bağlantı yapılamadı.Artık cidden yoruldum günlük müşteri hizmetleri ile konuşmaktan.En son gidip türk telekoma başvurmak zorunda kalacağım sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihcaliskan57

    altyapı demişssiniz lakin bana bu altyapı olayı sonradan söylendi benim belirtmek istediğim hattımı ölçtürdüm öncelikle 92 mbs destekliyor ve en az 75 mbs verilir size dendi bende turkneti aradım dedimki bu hızı vericekmisiniz onlarda neyi destekliyorsa onu size vereceğiz dediler ben öyle abone oldum. hatta gelen 51 mbs bana verilen hız 30 al resimleride ekliyorum.!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!

    BTK sikayet uzerinden sikayet acin ama sanmiyorum hocam 35 Mbps uzeri vermezler kampanya detaylarinda acik ve net yaziyor bende sizin gibi sonradan gordum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lightjedi80x

    20 eylülden bu yana bağlantı yapılamadı.Artık cidden yoruldum günlük müşteri hizmetleri ile konuşmaktan.En son gidip türk telekoma başvurmak zorunda kalacağım sanırım.

    hocam sizin baya surmus benimki toplam 20 gun surmustu. Turk telekomun gelip sizin port ve kabloyu belirlemesi lazim bu noktada sikinti var gibi sizde
  • quu kullanıcısına yanıt
    bugün gene çözüm merkezi tarafından arandım.açtığım şikayetlerin çözüldüğünü görmüş sistemden teyit için aradı hiç birşey çözülmedi.. kendileride doğradı şuan modemime 51 mbs hız gittiğini dedimki madem 75 e çıkarmıyorsunuz bari modeme gelen 51 mbs hızımı sınırlamayın. çözüm merkezindeki beyefendi tamam sorununuzu çözeceğiz dedi bugun modemınızı 2 -3 kere kapatıp açın dedi değişen birşey yok hala beklemedeyim.
  • 1 haftalık internet keyfimi sonunda bozan Türknet sanada teşekkürler şaşırmadım gerçi bu duruma.

    1. Şikayet :

    04.11.2017 Cumartesi sabah uyandığımda internetim kesikti ve hala internetim gelmedi. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz zaten Arıza kaydı açtık onlinehizmetlerden anında cevap geldi altyapı sağlayıcısına iletildi 2 gün içerisinde dönüş yapılacak. Güzel kardeşim cevap o kadar hızlıki otomatik cevap gözüyle bakıyorum ki öyledir %100. Bunun doğrusu Müşteri hizmetleri ile konuşulur hat değerleri ip alıyor mu modem onlara bakılır baktınız harbi kesik hat Türk Telekom tarafına yönlendir durumu. TürknetDestek müşteri hizmetlerine konu ile ilgili tarafımı aramasını sağlar mısın şuan ne durumda bilgi alamıyoruz malesef...!!!...

    2. Şikayet:

    Yine klasikleşen yanlış fatura durumu. Abonelik başvurum 5 Ekim 2017'de gerçekleşti. Türk telekom ise bağlantımı 20 Ekim 2017'de sağladı. Ama siz faturayı 5 Ekim 2017'de başlattınız 15 Günlük fatura geçirmeye çalışıyorsunuz müşteriye. Yazıktır günahtır. Bu kadarına pes !!!

    türknetdestek sen istemeden ben PM'den numaramı gönderiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quu

    1 haftalık internet keyfimi sonunda bozan Türknet sanada teşekkürler şaşırmadım gerçi bu duruma.

    1. Şikayet :

    04.11.2017 Cumartesi sabah uyandığımda internetim kesikti ve hala internetim gelmedi. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz zaten Arıza kaydı açtık onlinehizmetlerden anında cevap geldi altyapı sağlayıcısına iletildi 2 gün içerisinde dönüş yapılacak. Güzel kardeşim cevap o kadar hızlıki otomatik cevap gözüyle bakıyorum ki öyledir %100. Bunun doğrusu Müşteri hizmetleri ile konuşulur hat değerleri ip alıyor mu modem onlara bakılır baktınız harbi kesik hat Türk Telekom tarafına yönlendir durumu. TürknetDestek müşteri hizmetlerine konu ile ilgili tarafımı aramasını sağlar mısın şuan ne durumda bilgi alamıyoruz malesef...!!!...

    2. Şikayet:

    Yine klasikleşen yanlış fatura durumu. Abonelik başvurum 5 Ekim 2017'de gerçekleşti. Türk telekom ise bağlantımı 20 Ekim 2017'de sağladı. Ama siz faturayı 5 Ekim 2017'de başlattınız 15 Günlük fatura geçirmeye çalışıyorsunuz müşteriye. Yazıktır günahtır. Bu kadarına pes !!!

    türknetdestek sen istemeden ben PM'den numaramı gönderiyorum..



    1 nolu sikayetimi bugun sabah Turk telekom tarafindan gelerek portumu degistirdiler ve sorun cozuldu. 2 Gunde cozulmus oldu bu sorun.
  • güncelleme
  • benimde sorunumu çözmediler çözeceğiz dendi konuştum daha sonra çaldırıp kapatma ve arıza giderilmiştir çakallığı yaptılar yani bir b... olmaz bu mh den...
  • Fatihcaliskan57 F kullanıcısına yanıt
    Hocam benim hizi yukselttiler 35 Mbps. Gunun her saati sabit aliyorum hizimi.
  • Fatihcaliskan57 F kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde Tip7 kabin varsa yapa yoktur. Yapa yoksa en fazla 35.
    Hattınız 100 desteklesede 35 megabit verebilirler. Turknet ile TElekom arasındaki mayıs ayında olan anlaşmadan dolayı. Daha doğrusu mayıs ayında port ücretleri arttı bunu yeni üyelere fiyat olarak yansıtmak istemediler.
    Eski aboneler turknet ile arasında sözleşme var turknetin de telekomla arasında anlaşma var . Bu yüzden eski aboneler vae de olanlar 35 almıyor.

    Siz Türknetin çağrı merkezini dinlemeyin . Orayı dinlerseniz sıkıntı çekebilirsiniz. Bir sorunuz varsa buradan sorun.
  • ULTILIX U kullanıcısına yanıt
    benim anlatmak istediğim şu iss ye abone olmadan ekip çağırttım hat ne destekliyorsa vereceğiz dediler sonra 35 e sabitlediler benle her gün hız pazarlığı yaptı bunlar 100- 75 -50 diye madem yapmayacaklar yükseltmeyecekler madem port ücreti yükseldi bana desinki 10-15 tl fazla ver yapıyım veririm yapacaklarsa tabii ama yalan var burda kardeşim icraat yok dediklerini yapmıyorlar hatta giren hız 51 sen bunu turknet olarak 35 e cekıyorsun benı sınırlıyorsun ama zaten hattıma verdıgın deger 51 mbs port ucretıyle alakası oldugunu sanmıyorum al bak ss lere!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.