Bildirim
!! YENI ABONELER ICIN HIZ YUKSELTME !!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
merhabalar aynı sorunu bende yaşıyorum bende istanbuldayım abone olmadan önce hattım ölçüldü 92 mbs destekliyor size 75 vereceğiz dediler hat bağlandı ölçüm 30 mbs akşamlar 6-8 mb arası gidiyor ve 2 haftadır müşteri hizmetleri hız pazarlığı yapıyor bir 35 diyen var bir 50 biri 75 en son 2 gun once biri aradı hattınızı 51 yaptık diyor hala 30 mbs alıyoruz büyük rezillik. -
quote:
Orijinalden alıntı: Fatihcaliskan57
merhabalar aynı sorunu bende yaşıyorum bende istanbuldayım abone olmadan önce hattım ölçüldü 92 mbs destekliyor size 75 vereceğiz dediler hat bağlandı ölçüm 30 mbs akşamlar 6-8 mb arası gidiyor ve 2 haftadır müşteri hizmetleri hız pazarlığı yapıyor bir 35 diyen var bir 50 biri 75 en son 2 gun once biri aradı hattınızı 51 yaptık diyor hala 30 mbs alıyoruz büyük rezillik.
Merhaba
Turknet altyapisi disinda sizin altyapi buyuk ihtimal. Bu yuzden 35 Mbps hiz alabilirsiniz en yuksek. Musteri hizmetleri dogru cevap veremeyebilir onlarin kafasi yandi bu aralar :D Kampanya detaylarina bakarsaniz soyle yazmaktadir
TurkNet’te aktif altyapımız içindeyseniz 100 Mbps’e kadar, değilseniz 35 Mbps’e kadar yüksek hızdan yararlanırsınız.
Diger konu ise aksamlari hiz dusumu birseyi eksik yazmisim. Santral kapasite yetersizliginden kaynaklaniyor normalde fakat diger etken musterileri toplayan Tunellerin kapasite sorunuda olabilir. 2 turlu kapasite sorunu var bu yuzden Turknet'in acil aksiyon almasi gerekiyor. Bu hiz dusumunun Turk telekomla alakasi yok.
-
-
20 eylülden bu yana bağlantı yapılamadı.Artık cidden yoruldum günlük müşteri hizmetleri ile konuşmaktan.En son gidip türk telekoma başvurmak zorunda kalacağım sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Fatihcaliskan57
altyapı demişssiniz lakin bana bu altyapı olayı sonradan söylendi benim belirtmek istediğim hattımı ölçtürdüm öncelikle 92 mbs destekliyor ve en az 75 mbs verilir size dendi bende turkneti aradım dedimki bu hızı vericekmisiniz onlarda neyi destekliyorsa onu size vereceğiz dediler ben öyle abone oldum. hatta gelen 51 mbs bana verilen hız 30 al resimleride ekliyorum.
BTK sikayet uzerinden sikayet acin ama sanmiyorum hocam 35 Mbps uzeri vermezler kampanya detaylarinda acik ve net yaziyor bende sizin gibi sonradan gordum :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: lightjedi80x
20 eylülden bu yana bağlantı yapılamadı.Artık cidden yoruldum günlük müşteri hizmetleri ile konuşmaktan.En son gidip türk telekoma başvurmak zorunda kalacağım sanırım.
hocam sizin baya surmus benimki toplam 20 gun surmustu. Turk telekomun gelip sizin port ve kabloyu belirlemesi lazim bu noktada sikinti var gibi sizde -
bugün gene çözüm merkezi tarafından arandım.açtığım şikayetlerin çözüldüğünü görmüş sistemden teyit için aradı hiç birşey çözülmedi.. kendileride doğradı şuan modemime 51 mbs hız gittiğini dedimki madem 75 e çıkarmıyorsunuz bari modeme gelen 51 mbs hızımı sınırlamayın. çözüm merkezindeki beyefendi tamam sorununuzu çözeceğiz dedi bugun modemınızı 2 -3 kere kapatıp açın dedi değişen birşey yok hala beklemedeyim. -
1 haftalık internet keyfimi sonunda bozan Türknet sanada teşekkürler şaşırmadım gerçi bu duruma.
1. Şikayet :
04.11.2017 Cumartesi sabah uyandığımda internetim kesikti ve hala internetim gelmedi. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz zaten Arıza kaydı açtık onlinehizmetlerden anında cevap geldi altyapı sağlayıcısına iletildi 2 gün içerisinde dönüş yapılacak. Güzel kardeşim cevap o kadar hızlıki otomatik cevap gözüyle bakıyorum ki öyledir %100. Bunun doğrusu Müşteri hizmetleri ile konuşulur hat değerleri ip alıyor mu modem onlara bakılır baktınız harbi kesik hat Türk Telekom tarafına yönlendir durumu. TürknetDestek müşteri hizmetlerine konu ile ilgili tarafımı aramasını sağlar mısın şuan ne durumda bilgi alamıyoruz malesef...!!!...
2. Şikayet:
Yine klasikleşen yanlış fatura durumu. Abonelik başvurum 5 Ekim 2017'de gerçekleşti. Türk telekom ise bağlantımı 20 Ekim 2017'de sağladı. Ama siz faturayı 5 Ekim 2017'de başlattınız 15 Günlük fatura geçirmeye çalışıyorsunuz müşteriye. Yazıktır günahtır. Bu kadarına pes !!!
türknetdestek sen istemeden ben PM'den numaramı gönderiyorum..
-
quote:
Orijinalden alıntı: quu
1 haftalık internet keyfimi sonunda bozan Türknet sanada teşekkürler şaşırmadım gerçi bu duruma.
1. Şikayet :
04.11.2017 Cumartesi sabah uyandığımda internetim kesikti ve hala internetim gelmedi. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz zaten Arıza kaydı açtık onlinehizmetlerden anında cevap geldi altyapı sağlayıcısına iletildi 2 gün içerisinde dönüş yapılacak. Güzel kardeşim cevap o kadar hızlıki otomatik cevap gözüyle bakıyorum ki öyledir %100. Bunun doğrusu Müşteri hizmetleri ile konuşulur hat değerleri ip alıyor mu modem onlara bakılır baktınız harbi kesik hat Türk Telekom tarafına yönlendir durumu. TürknetDestek müşteri hizmetlerine konu ile ilgili tarafımı aramasını sağlar mısın şuan ne durumda bilgi alamıyoruz malesef...!!!...
2. Şikayet:
Yine klasikleşen yanlış fatura durumu. Abonelik başvurum 5 Ekim 2017'de gerçekleşti. Türk telekom ise bağlantımı 20 Ekim 2017'de sağladı. Ama siz faturayı 5 Ekim 2017'de başlattınız 15 Günlük fatura geçirmeye çalışıyorsunuz müşteriye. Yazıktır günahtır. Bu kadarına pes !!!
türknetdestek sen istemeden ben PM'den numaramı gönderiyorum..
1 nolu sikayetimi bugun sabah Turk telekom tarafindan gelerek portumu degistirdiler ve sorun cozuldu. 2 Gunde cozulmus oldu bu sorun.
-
güncelleme -
benimde sorunumu çözmediler çözeceğiz dendi konuştum daha sonra çaldırıp kapatma ve arıza giderilmiştir çakallığı yaptılar yani bir b... olmaz bu mh den... -
Hocam benim hizi yukselttiler 35 Mbps. Gunun her saati sabit aliyorum hizimi. -
Bölgenizde Tip7 kabin varsa yapa yoktur. Yapa yoksa en fazla 35.
Hattınız 100 desteklesede 35 megabit verebilirler. Turknet ile TElekom arasındaki mayıs ayında olan anlaşmadan dolayı. Daha doğrusu mayıs ayında port ücretleri arttı bunu yeni üyelere fiyat olarak yansıtmak istemediler.
Eski aboneler turknet ile arasında sözleşme var turknetin de telekomla arasında anlaşma var . Bu yüzden eski aboneler vae de olanlar 35 almıyor.
Siz Türknetin çağrı merkezini dinlemeyin . Orayı dinlerseniz sıkıntı çekebilirsiniz. Bir sorunuz varsa buradan sorun. -
benim anlatmak istediğim şu iss ye abone olmadan ekip çağırttım hat ne destekliyorsa vereceğiz dediler sonra 35 e sabitlediler benle her gün hız pazarlığı yaptı bunlar 100- 75 -50 diye madem yapmayacaklar yükseltmeyecekler madem port ücreti yükseldi bana desinki 10-15 tl fazla ver yapıyım veririm yapacaklarsa tabii ama yalan var burda kardeşim icraat yok dediklerini yapmıyorlar hatta giren hız 51 sen bunu turknet olarak 35 e cekıyorsun benı sınırlıyorsun ama zaten hattıma verdıgın deger 51 mbs port ucretıyle alakası oldugunu sanmıyorum al bak ss lere
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X