Şimdi Ara

Türknet'te sorunları aşamiyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta ev telefonu arızalandi kayıt açtım ekip geldi telefonu düzeltti 1 gün kullandim ertesi gün bı baktım yine çevir sesi yok... Neyse kayıt açtım cuma günü türk net aradı Telekom a bildirdik diye... Biz ekibi beklerken bı sms geldi arizaniz alt yapıyla ilgili değil iç tesisatı kontrol ediniz diye... Kardeşim benim hatta sorun olsa interneti kullanamam, ayrıca telefonu açtığımda çevir sesi yerine cızırtılı bir ses geliyor ve arama yapamıyorum... Adamlar kafasına göre arıza kaydını kapatıyor...

    Bu süreçte hattimin VDSL desteklediğini öğrendim, türk net i aradım paketini 35mbps ye geçirdim 3 gün içinde port değişikliğinin yapılacağı söylendi 2.gunde sms geldi geçişinizi tamamladık diye.. modeme baktım hala adsl sinyali var..musteri hizmetlerini aradım 3 gunun dolmasını bekleyin dediler... 3 gün doldu bu sefer kayıt actilar 3 gündür kaydı inceliyorlar. Bu arada Telekom müdürlüğünden VDSL geçiş basvurumu kontrol ettirdim öyle bir başvuru yok yani türk net Telekom a iletmemis bile.... Arkadaş benim paketim VDSL ama hattima adsl geliyor yapılacak tellk iş bunu Telekom a iletmek... Bunun için bile günlerce müşteri bekletiliyor...

    Kısaca türk net de sorunlar bitmek bilmiyor çünkü türk net çözüm üretemiyor...

    Önceden çağrı merkezini arayıp müşteri temsilcisine bağlanıp derdimizi anlatiyorduk artık onu da kapatmislar karşında bir muhatap yok... Türk net de işler hiç iyiye gitmiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 22 Ekim 2017; 20:29:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam müşteri hizmetlerine bağlanıp derdinizi anlattığınız kişilerin sorun çözme ihtimaliyle bant kaydının sorun çözme ihtimali aynıdır. Hatta bant kaydının mutasyona uğrayıp sorununuzu çözme ihtimali olabilir ama müşteri hizmetleri zımbırtılarının sorun çözme ihtimali yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalyalist

    Hocam müşteri hizmetlerine bağlanıp derdinizi anlattığınız kişilerin sorun çözme ihtimaliyle bant kaydının sorun çözme ihtimali aynıdır. Hatta bant kaydının mutasyona uğrayıp sorununuzu çözme ihtimali olabilir ama müşteri hizmetleri zımbırtılarının sorun çözme ihtimali yok.

    Sen de haklısın hocam ama müşteri hizmetleri olunca en azından insan bu derdini anlatıyordu bunu kapatmak niye ? İyileştirmek yerine kökten kapatmak çok mantıksız... Umarım eskisinden iyi olur , çözümler hızlanır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknetin teknik ekibi cok zayif sorun oldumu cozmeden ic tesisat diyip kapatiyorlar vdsle herkese geciriyoruz diyip gecirmedikleri tonca insan var bu forumda ben daha suana kadar bin problem gorduysem 10u falan cozmuslerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Benim de benzer süreçlerden sonra internetim tamamen kesildi, 5 ekim'den itibaren sayısız arıza kaydı bıraktım, teyp olmayan çağrı merkezi çalışanlarıyla yaptığım saatlerce süren konuşmalarım oldu ama çözm üretemediler. En sonunda iptal dilekçemi gönderdim. Ttnet'le devam edicem gibi. Umarım siz böyle sorunlar yaşamazsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalyalist

    Benim de benzer süreçlerden sonra internetim tamamen kesildi, 5 ekim'den itibaren sayısız arıza kaydı bıraktım, teyp olmayan çağrı merkezi çalışanlarıyla yaptığım saatlerce süren konuşmalarım oldu ama çözm üretemediler. En sonunda iptal dilekçemi gönderdim. Ttnet'le devam edicem gibi. Umarım siz böyle sorunlar yaşamazsınız.

    Hocam ben onu da yaşadım... Telefonum arızalı diye kayıt açtım, telefonu yaptılar net gitti tam 16 gun ugrastim... sayısız kez türk net i aradim olmadı en sonunda telekoma Gide gele rica minnet kendim hallettim sorunumu... Telekom un arıza birimindeki arkadaşlar bayağı içli dişli olduk şimdi bir sorun olduğunda hemen onun yanına gidiyorum... VDSL geçişi olmadı gittim arkadaş baktı talep görünmüyor dedi... Türk net talebi girse ben arkadaşlara rica ederim hemen hallederler dedi ama sağolsun türk net 1 haftadır sallıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    İlginç bi şekilde sorunu çözmüşsünüz tebrik ederim hocam 😀 bazı arkadaşlar sorun olduğunda tt ekiplerinin insafına kaldığımız söylüyordu ama sanırım türknet ekipleri bizi tt çalışanlarının insafına bırakacak kadar bile çalışmıyor, teknik problemlerimizin türk telekom'a bldirilmediğinden emin gibiyim artık. Çünkü açılan arıza kayıtları "sorununuz çözüldü" olarak kapatılıyor. Kısacası bu rezil firmadan iyi hizmet alabilmek biraz şans işi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Kardesim online islemlerde tuketici sikayeti diye birsey var buradan sorununuz neyse detayli bildirin maximum 10 gun icerisinde çözumleniyor.

    Benimde 1 sorunum olmustu 3 günde çözüldü bu sekilde hallettim

    Kullanim yapamadiginiz gunlerinde belirtirseniz faturada indirim yapiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı rezilliği yaşamaktayım, Allah yardımcımız olsun..
  • Bu sabah ekipler arıza için geldi telefon arızası giderildi, bu sırada sağolsunlar port değişikliğini de yaptilar, VDSL gecisi de tamamlandı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekip görme şerefine nail olduğunuz için çok şanslısınız. Her türlü kanaldan ekip istiyorum ama göndermiyorlar. 1 aydır sorunlu internet kullandırıyorlar ama yüzleri bile kizarmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.