Şimdi Ara

SAMSUNG'A GÜVENMİYORUM. SATIŞ SONRASI ÇOK KÖTÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni evimizin tüm beyaz eşyalarını Samsung'tan aldım . Samsung müşteri hattından bilgi alarak ürünleri seçtim. Canlı destek hattındaki yetkiliye altını çizerek almak istediğim ses sistemi ile bluetooth uyumlu TV'lerin neler olduğunu sordum. Bana verilen bilgiye göre ses sistemi ve 2 adet TV aldım.Ev inşaat aşamasında olduğu için tüm elektirik bağlantılarını yaptırdım. ( duvarlar kırıldı , elektirik ve kablo bağlantıları çekildi , mutfak dolabı sisteme göre yapıldı)
    Montaja gelen servis bunların birbiri ile uyumlu olmadığını ve bağlantı kuramayacağını söyledi. Samsung bu sorunun çözüleceğini bildirdi. Defalarca aradım size dönüş yapacağız dediler. 45 gündür ne arıyorlar ne de sorunumu çözüyorlar. Satış öncesi ilgi alaka çok iyi, satış sonrası çok kötü. Bu arada kurulum gecikti diye söz verdikleri hediye cep telefonunu da vermediler.
    Tavsiyem Samsung alırken canlı destek yetkilisine güvenmeyin , daha detaylı araştırıp , sattığı ürünün arkasında duran firmaları seçin.



  • ozenclerotogaz kullanıcısına yanıt
    Öyle bir marka yok! Türkiye de firmalar ancak satarken iyidir sattıktan sonra yüzüne bakmazlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatanız telefon ucundaki bilgisiz satış odaklı kişiye güvenmeniz olmuş. Keşke işinizi başkasına bırakmayıp kendiniz araştırsaydınız. Çoğu firma bu şekilde ilerliyor. Umarım sorununuz çözülür, sinir bozucu bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landroam25

    Hatanız telefon ucundaki bilgisiz satış odaklı kişiye güvenmeniz olmuş. Keşke işinizi başkasına bırakmayıp kendiniz araştırsaydınız. Çoğu firma bu şekilde ilerliyor. Umarım sorununuz çözülür, sinir bozucu bir durum.

    Satış mağazalarına gittiğinizde satış elamanı dahi yeterli değil bu nedenle genel merkezden destek almak istedim . Altını çizerek sormama rağmen yanlış bilgi vermiş. Ürünlerin kodunu unutmamak için ekran resmini almıştım , onu da gönderdim. Lakin boşa . Hadi hepsini geçtim Firma arayıp ilgilenmiyor bile. Ders olsun bize tembellik edip işi bunlara bırakmamak gerekiyormuş.
  • Türkiye de herşey satın alana kadardır.
  • ozenclerotogaz kullanıcısına yanıt
    Maalsef ki insanımızın işine saygısı yok. Tüm mesele buradan kaynaklanıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.