Şimdi Ara

Büyük Bilmece (Turknet & Superonline)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2017 4. ayın sonlarında TurkNet firmasına başvurup Superonline üzerinde ki aboneliğimi taşıtma talimatı verdim. Bugüne kadar her şey normaldi fakat bugün telefonuma Superonline'dan mesaj geldi ve faturalarımı ödemediğim için internet hizmetimin kısıtlandığını söylüyor. Bilgisayara geçip baktım cidden internet 128kbps ile sınırlandırılmış. İyi de ben TurkNet firmasından hizmet alıyorum? TurkNet online işlemlerde kullandığım kota miktarı gözüküyor? Nasıl tek hat üzerinden iki internet firması hizmet verebiliyor? Superonline'ı aradığımda TurkNet başvurusunun gözüktüğünü fakat işlemlerin tamamlanmadığını bu yüzden faturalandırıldığı söyleniyor. TurkNet firmasını arıyorum ama müşteri hizmetlerine ulaşabilirsen ne ala. Bu nasıl bir sorun? Bu çıkmazdan nasıl kurtulunur?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Müşteri hizmetlerine ulaşabilılmek ıcın ilk 1 sonra 4 ve son olarakda 0 tusla dırek baglanırsın
  • Müşteri hizmetlerine nasıl bağlanılacağını biliyorum, sıra gelmiyor kardeşim 25 dakikadır.



    Şu an internetimin hali de budur.



    Büyük Bilmece (Turknet & Superonline)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuşmalarınız kayıt altına alındığı için, Türknet hatası olan bu durumun cezasını da Türknet üstlenmek zorunda bence.Keşke superonline aboneliğinizi sonlandırıp Türknete geçseymişsiniz.Ama işlemler kolay olsun demişsiniz ve siz de haklısınız.
  • Bilgi Teknoloji Kurumuna Türknet'i Şikayet edin.
  • Merhaba, Superonline'dan hizmetinizi TurkNete taşıyamıyoruz. Taşıyamadığımız için diğer İSS'de bulunan aboneliğinizi siz iptal ettirmek durumunda kalıyorsunuz. TurkNet olarak size yeni hat tahsisi sağlayarak bu yeni hat üzerinden hizmet veriyoruz. Eğer siz Superonlıne aboneliğinizi iptal ettirmediyseniz, kullanmazsanız bile size hizmet ücreti çıkartıyor.

    Eğer tarafımızdan diğer İSS iptalinin yapılacağı bilgisi verilmişse yapmış olduğunuz görüşmenin tarihini bize ileterek, kontrol edebiliriz. Hizmetinize ulaşıp size bu konuda detaylı bilgi verebilmemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Ben başvuru yaparken internet sitenizden yaptım, yalın internet abonesiyim seçeneği ile iss taşıtma yolunu seçtim. Superonline iptal etmiyormuş, falan filan muhabbetleri beni hiç ilgilendirmiyor. Madem iptal etmiyor, siz nasıl aynı hat üzerinden bana hizmet sunuyorsunuz TurkNet olarak? Superonline taşıtmaya izin vermiyor, siz başvurmadığınız sürece iptal sürecini biz başlatamıyoruz diye bilgi de vermiyorsunuz. Boş işler bunlar, tüketicinin kanını emmek için böyle küçük, çirkin yollara başvuruyorsunuz. Ben gerekli evrakları hazırlayıp gerekli mercilere başvurumu yapacağım. TurkNet'e geçişim itibariyle 280 lira ödeyeceğim tahattüd bozma ücreti olmuş bana 500 kusur lira, üzerine iptal yapılmadığı gerekçesiyle çıkartılan faturalar da cabası. Neyse Superonline ve TurkNet siz iki firma da kanunun kılıcını ensenizde hissedince anlarsınız yaptığınız çakallıkların bedelini.
  • damn2u kullanıcısına yanıt
    Superonline fiber veya sabit telefonu (voip) farklı altyapı olduğu için iptal edemiyor doğru ama yalın adsl için diğer firmalardan geçiş ne ise bunda da aynıdır.
  • Bulunduğum bölgede sadece adsl var, o zaman kaçacak yerleri yok. Teşekkürler bilgi için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.