Şimdi Ara

Toyota Corolla 1.6 Multidrive S Son Hız Denemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Dün akşam 2013 model 1.6 multidrive s touch aracımızla hem son hız hem de 0-100 süresini değerini ölçeyim dedim. Araba 70 bin kmde ve bakımı yapılmadı daha. deneme benzinde oldu ama sebebi tüpün bitmesi yoksa tüpte basardım 😀

    Daha önce de denemelerim olmuştu ama hiç gps ile ölmemiştim. Kullandığım program Ulysses speedometer, çok iyi bir programdır. Bildiğiniz gibi her arabada fabrikasyon ibre hata payı vardır, gps ile gerçek hızı ölçebiliriz. Mesela ibrede 200 derken aslında 191-192 gibi bir hızla gideriz ya da 0-100 yaparken ibre 108 gibi bir hızı gösterdiğinde 100e ulaşmış oluruz. Corolladaki ibre hata payı biraz fazla malesef. Hıza göre 6-10 km arasında değişiyor. İbrede 217 görebildim en fazla daha da gitmedi açıkçası. Yol tabiki yokuş aşağıydı ama virajlıydı da. Ankaraya bilenler için havalananından demetevlere doğru dönerken çevre yolunda denedim.

    Peki o hızlarda güven veriyor mu? malesef... 200den sonra pek güven vermiyor. Mazda 3, golf 7 ile 210 gibi hızlarda daha rahat dönüyorum. Hız arttıkça burnunun hafifliği hissediliyor, zaten otoban hızlarında da yan rüzgarlardan etkilenen bir araba. Ama performansının 1.6 atmosferik bir arabaya göre çok iyi olduğunu düşünüyorum. Sizin de denemeleriniz varsa paylaşırsanızz sevinirim. Herkese keyifli sürüşler 😊
    Toyota Corolla 1.6 Multidrive S Son Hız Denemesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Çok sevdiğim bir motordur kendisi, ciğerli atmosferik



    Gerçekten üst devirlerde canlı ve çok iyi giden bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırsam uygulama ios store için mevcut değil, sadece android tabanlı cihazlar için mevcut. Test güzel olmuş, hız 200 iken araç güven versede değecek bir risk değil orasıda ayrı mesele...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Çok sevdiğim bir motordur kendisi, ciğerli atmosferik



    Gerçekten üst devirlerde canlı ve çok iyi giden bir motor.

    Civic’in 125’liği ciğersiz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    1.6 valvematic daha akıcı ve canlı geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsettiğiniz App i indirdim.Araçlardaki ibrenin gerçek hızı göstermediği doğru,tamam ama bu App te de hiç hareket etmediğim halde 0-6 km/h hızlarda gösteriyor.Yine pusulada da kendi kendine yön değişiyor.Şimdi bunun sonuçlarının doğruluğuna nasıl inanacağız.Yoksa ben mi birşeyleri yanlış yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Hocam burda bir kaç kriter var;

    - her telefonun GPs donanımı aynı kalitede değildir

    - kapalı alanşarlarda düzgün çalışmaz

    - gps kitlenmrden yapılan ölçümler doğru olmaz
    Sizin pusula da kendi kendine hareket ettiği için gps kitlenmediğini söyleyebilirim.
    Ben tüm kriterlere dikkat ederek defalarca denedim, kesin sonuç veriyor. Umarım anlatabilmişimdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 8 Ekim 2017; 20:40:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam 125lik tsiları 100den sonra çok üzdük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Civic daha fazla devir çevirdiği, şanzımanı daha kötü olduğu ve torku gücü daha az olduğu için corolladan bir tık altta bu konularda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, Allah kaza beladan korusun hepimiz inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Namı değer 1,6 corolla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde aynı motor auris ve avensisle denemelerim oldu. İkiside manuel. Auris (eski kasa) yerden yüksek olduğu için 1-2 kez 210-220 arası hız gördüm ve epey tedirgin etti. Avensisle ise kadranda 225-230 arası kadran 216 gps hızı gördüm. Yolda fazla bir eğim yoktu (eskişehir ankara arası) bu hızla 100km civarı gittim. 6. Vites çok uzun olduğu için gitmediği için bu hızı 5. Vitesle yaptım. Tabi avensis aurise göre çok çok oturaklı olduğu için tedirgin etmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Corolla da nispeten yüksek ama direksiyonu yüksek hızda çok kötü malesef, avensis chr gibi modeller çok daha iyi.

    Bizimki otomatik olduğu için Sabitleyici 100e alıyorum 3500 devirip geçmeden her yolu çıkıyor auris de corolla da 160 gibi hızların aracı, gayet konforlu gidebiliyorsunuz o hızlarda. Benim yol da virajlı olmasa 215 gibi zorlardım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    Corolla da nispeten yüksek ama direksiyonu yüksek hızda çok kötü malesef, avensis chr gibi modeller çok daha iyi.

    Bizimki otomatik olduğu için Sabitleyici 100e alıyorum 3500 devirip geçmeden her yolu çıkıyor auris de corolla da 160 gibi hızların aracı, gayet konforlu gidebiliyorsunuz o hızlarda. Benim yol da virajlı olmasa 215 gibi zorlardım diye düşünüyorum.

    Avensis ve chr pek birbirine benzemeyen araçlar. Chr lerin yol tutuşu içinde iyi diyorlar ama çok farklı araçlar. Arada corollada kullanıyorum son hız denenedim ama corolla eski kasa aurise göre yol tutuş olarak daha iyi. Rampa yukarı ise cvt şanzıman manuelden daha iyi hızlanıyor. Cvt nin en kötü yanı 0-60 arasında şanzıman kademesi yok. Buda 0-60 süresini çok törpülüyor. 60 dan sonra gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Direksiyon olarak bahsettim hocam, bizi tedirgin eden direksiyon. Emin olun o direksiyon vag grubu, psa grubu araçlarda ki gibi sert olsa virajlarda güven problemi olmaz. Chr ve avensis de direksiyon olarak iyi modeller. Chr testi yapmanızı tavsiye ederim, güzel araba olmuş ilk oran şanzımanı korumak adına biraz uzun tutulmuş diye düşünüyorum ama konfor olarak ve Hızlanmada ise 60dan sonra kendisini affettiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.