Şimdi Ara

C4-308-500L Hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 55 bin maksimum, dizel otomatik hangi araç tercih edilebilir? C4, 308, 500l.

    Bir de 42 ye 1.2 vti citroen c elysee var seçenek olarak benzinli.
    Yılda 10 bin km yapıyorum.

    Görüşlerinizi alabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcurse -- 3 Ekim 2017; 20:5:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • E tabi siz de kararsız kaldınız dimi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam beklentiniz nedir bilemem ama 500l almayin kullanmis biri olarak soyluyorum cok hantal ve robotize edilmis otomatigi her vites atista sarsinti ve yakitta yakiyor hani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yilda 10 bin km yapiyorsan hic dizele bulasma derim



    55 bine dizel alacagina 42 ye benzin al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acme45

    Hocam beklentiniz nedir bilemem ama 500l almayin kullanmis biri olarak soyluyorum cok hantal ve robotize edilmis otomatigi her vites atista sarsinti ve yakitta yakiyor hani



    500l yakiyomu ya?..



    Malzeme kalitesi yol tutusu fren sistemleri nasil?kullandiniz madem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan aynı durumdayım. Dizel otomatik 2013 ve yukarı model olacak şekilde maksimum 55 bine kadar alınacak araç arayışındayım. Fikirleriniz bizim için önemli yardımcı olur musunuz?

    Edit: Sedan olması tercih sebebimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrQuN -- 6 Ekim 2017; 22:28:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ultrasaray0643


    quote:

    Orijinalden alıntı: acme45

    Hocam beklentiniz nedir bilemem ama 500l almayin kullanmis biri olarak soyluyorum cok hantal ve robotize edilmis otomatigi her vites atista sarsinti ve yakitta yakiyor hani



    500l yakiyomu ya?..



    Malzeme kalitesi yol tutusu fren sistemleri nasil?kullandiniz madem

    Kasa agir 0-100 e 15 saniyede cikiyor asiri hantal. Koltuklari doblodan devsirme ve ole pek ekonomik bir arac degil uzunyol hiz sabitleyicile 6 litrenin altina Zor dusurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 ve 308 ikisi de aynı motor ve hemen hemen aynı özelliklere sahip yarı otomatik şanzuman kullanıyor. İkisi de güzel araç ve hangisinin temizini ve fiyat olarak mantıklısını bulursanız onu alabilirsiniz.

    308 active
    c4 comfort plus
  • güncel kasa 308 bulabilirsen al tabiki.

    C4 dizel otomatik kullanıcısıyım
  • 308 tam otomatik değil mi? Eğer öyleyse sorunsuzluk açısından kendisini öneririm. Yarı otomatik araçlar dur kalk trafikte problem çıkarıyormuş. Ben de kardeşim için arayıştayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yılda max 10 bin yapıyon güzel bence imkan varsa dizel al zararı olmaz gezer tozarsın ölümlü dünya

    otomobil istersen c4
    abi benim aile biraz büyük c4 picasso
    abi benim aile bayağı büyük c4 grand picasso

    otomatik dizel al gayet güzel

    308 de tavsiye ederim. ama fiat asla.... parayı al yak daha çok zevk verir
  • C4 ya da 308. İkisini de test edin mutlaka almadan önce. C4 konfor olarak bir tık önde diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oo coşmuş burası. Yorumlar için teşekkürler. 500L ablamda var ve kullandım sevdim açıkçası. Çabuk hızlanmak gibi bir derdim yok, sakın kullanırım. Açıkçası 308 e 50 den fazla vermek istemiyorum. Ama c4 sanırım bir tık daha iyi 308 den öyle değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackcurse B kullanıcısına yanıt
    1 tık fark yok aralarında 2 aracında diğerine göre + - leri var hangisi işinize geliyorsa incelemelerini vs izleyin onu tercih edin,



    Yazdıklarınızın hepsi yarı otomatik bu arada vites olarak göz önünde bulundurmanız gereken bir husus konforu tam otomatik araçlarla kıyas edilemez,



    Bir diğer önemli husus bütcenizdekilerin debriaj balatası ve baskısı bitik olabilir (90-120bin km arası genelde değişmesi gerekir kullanıma bağlı olarak çok daha öncede değişebilir yarım debriyaj kullanjmı vs) masrafı 2000tl fln citroen pejo ve fiat forumlarında fiyatalara ayrıntılı bakabilirsiniz.

    Bundan bahsetmemin sebebi yakın zamanda Ankaradan 1-2 araca baktık açıklamada baskı balata volant değişimi yapıldığı iddia edilen araçların ellerinde fatura kanıt yok sözde sanayide yapılmış fatura kaybolmuş fln... birinin bakısı bitikti (internetten bitik baskı balata nasıl anlaşılır bakmanı tavsiye ederim) diğeride kem küm edince uğraşmadan ordan çıktık,



    Sözün özü bazı uyanıklar sattığı araca haybeden baskılar filtreler diskler fln 3000tl masraf ediyormuş sözde kalıyor buna dikkat etmek lazım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • o fiyata size ceed tavsiye ederim klasik tork konvektörlü arıza vermez motoruda iyidir 308 yeni kasa dizel otomatik o fiyata zor eski kasada c4 ise robotize şanzımandır kia tutulmuyor diye düşünmeyin tutuluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_kucukaksoy -- 8 Ekim 2017; 9:22:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yari otomatik şanzımanın konforsuzluğu konusunda sıkıntım yok. Şu anda da yarı otm. kullanıyorum ancak baskı balata konusunda haklisiniz, kesinlikle dikkat edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500L daha güzel daha sorunsuz gibi geliyor nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.