Bildirim
AKK Kalktı Hızım 1 Mbps Oldu İnternet Kullanılamıyor
Taktikal Led USB ŞARJLI Ultra Güçlü Mini Boy El Feneri [Enerji Sınıfı A++] : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B09J5C4JB9?psc=1
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ekran görüntüsü paylaşır mısınız? -
Merhaba, yaşamış olduğunuz hız sorununuz ile alakalı size yardımcı olacağım. Hız değerleriniz kontrol edip sorununuzun nedenini ögrenebilmek için sistem üzerinden hizmetinize ulaşmam gerekmektedir. GSM numaranızı ve ya hizmet numaranızı PM üzerinden iletir misiniz? -
apespecter: Evde değilim maalesef ancak müsait olduğumda atayım
TurkNetDestek: Özel mesaj attım yanıt bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Durum hala aynı. Geri dönüş yapılmadı. Bu sorunu yaşayan başkaları da var, problem kesinlikle benden kaynaklı değil. Bir günde pat diye kablolarımın hasarlanacak hali yok. Dilimde tüy bitti, geri dönüş yapılacak öncelik veriyorum diye yalanlar söyleniyor. TTNET'ten kaynaklıysa en azından onlarla görüş, bir şekilde bana dönüş yap. Bu problem düzelene kadar bu konuya cevap yazmaya devam edeceğim ve diğer bütün destek yerlerinden de sürekli yazacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorununuzu teknik tarafımız incelemektedir. Buradan bende takibindeyim. En kısa sürede çözüme kavuşturmak için çalışmalarımız devam ediyor. Size bilgi veriyor olacağız. -
zaten tt'nin verdiği cevap "müşteri kaynaklı" bu yüzden iç tesisata suç atıyorlar -
Turknettensorun cikdiysa gecmis olsun daha cozulmez yada bina ici tesisat derler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya bir de utanmadan arıza kaydını kapatmışlar gel de çıldırma. Arıza kaydına 4 gün oldu diye şikayet etmemdeki ana fikir problemimin 4 gündür çözülmemesiydi, arıza kaydımın açık durması değil. Bana hiçbir dönüş yapılmadan kapatmışlar arıza kaydını ahlaksızlar -
Bu snr olayı benimde başıma geldi 110 dan max hız 78 e düştü.
Hat zayıflaması aynı yani kablo bir problem yok. Etrafta da yeni bir çekilmedi yani gürültü oluşturacak bir durum da yok. Belliki max hız elle ayarlanabiliyormuş 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arkadaşlarım hizmetinizi detaylı bir şekilde incelemeler sonucunda herhangi bir soruna rastlamamışlar ve destek kaydınız kapatmışlar. Destek kayıtları bir problemle karşılaşılmadığı durumlarda kapatılıyor ve kapatıldıktan sonra bilgi mesajı gönderiliyor. Şuan sisteminize bende ulaştım. Download ve Upload hızlarınızla beraber SNR değerlerinizde gayet normal ve kullanımınıza engel değil. -
SNR değerleri çok iyi olduğu halde hızı yerlerde sürünen kullanıcılar var, bunu incelemeden arıza kaydının kapatılması etik değil. -
-
Hat değerleriniz birden düştüyse tt tarafından porta tanımlanan abone sayısında artış vardır. dsl'de "xx mbit'e kadar" ibaresini kendi lehlerine o kadar kullanıyorlar ki, kimsenin çözüm için ilgileneceğini zannetmiyorum. -
Hocam onu bari açıklasalar keşke de hiçbir şekilde dönüş yapılmıyor. Bir de buralarda port açısından pek hareketlilik olacağını sanmıyorum. Olsa bile 1 kişi falan olmuştur herhalde yeni gelen/VDSL'e geçiş yapan (aynı günlerde birden çok kişinin aktarıldığını sanmıyorum), onunla da sinyal bu kadar zayıflar mı ki -
Hiçbir firma arayacaz deyip de aramaz, o nedenle o vaadlere inanmayın. Diğer portlardaki aboneleri oraya aktarmış olabilirler, tt'nin sıfır maliyet ile çok abone toplama politikası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 26 Eylül 2017; 15:25:21 > -
Evet öyle aktarım yapılmış olabilir. Geri dönme konusunda da, şimdi telefona baktım, bu sabah "arıza kaydınız çözüldü" şeklinde SMS gönderilmiş. Ama yukarıda destek hesabından arkadaşın dediği ise "arıza bulunamadı". Eskiden (yanlış da olsa) "bir problem bulunamadı" diye mesaj atıyorlardı, şimdi sonuç ne olursa olsun ezbere aynı mesajı atıyorlar galiba. -
Arkadaşım noise margin değeri normalde 7.4db kurtarır fakat stabil olması gerekiyor yani düşmesi yükselmesi anlık olmamsı gerekiyor örnek veriyorum 8db iken bir saat sonra 7.9db bir saat sonra 7.8db diye düşerse sıkıntı olmaz bunun içinde dışardan gelen hat santrale çok uzak değilse ankastreden modemine tek kablo cat6 gelsinki hattın iyice sabitlensin. Benimde de snr değerim 10.4- 7.9db arası ama 7.9 altında hiç düşmedi ve modem açtığımda bu değer neyle bağlanıyorsa onla devam ediyor 10.4db den başlamışsam düşüş veya yükseliş oluyor ama 12-24 saaatte 0.1er 0.1db aralığında olduğu için hiç kopma olmuyor fakat 10.4db-9-8-9.5db gibi hızlı salınım yaptığı zaman snr yüksek değerde bile kopabiliyor snr değeri 4-5db lere düşerse zaten sıkıntı eğerki hızını düşürmeden kendin halletmek istiyorsan manuel olarak modemim uygunsa snryi arttır hızın düşsün faka stabil olsun aksi taktirde kendin yapmazsan hızını düşürebilirler sonra ki denemedende snr yükselmişşse tam tersini yaparsın.hattın 10db-7db arasında stbil değilse(snr yüksek salınım gösteriyorsa) ve yüksek hızlarda çok crc hatası alırsın, dışardan gelen kabloyu değişmek çözümün çok az bir kısmı %de15i kadar.Tahminimce ankastradeki diğer kullanıcıların paraziti bile hattınızı etkliyordur.Şunu da ekleyeyim Telekom santraldeki portunuzu başkasına vermez çok uğraş verici ve hukukusal bir iş hem santralden,hem kutudan hem ankastreden değişmesi gerekiyorki bunu sebepsiz yere yapmaz.Vdslde yüksek hızlarda power ve snr değişim gösterebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 26 Eylül 2017; 16:10:23 >
-
Benim SNR değeri sürekli hareket halinde, 5 oluyor, 7 oluyor, 10 oluyor ama genelde düşük kısımda oluyor o da ayrı problem. Hız sabitlemek bir seçenek evet ancak SNR sabitlememe rağmen sanırsam oynamalardan dolayı yine sabitlenen hızı alamıyordum. Ancak bu tür problemler (diğer kullanıcılardan etkilenme gibi) ana problem olsaydı her zaman olurdu. Ben uzun süre sorunsuz kullandım, ama bir günde başka arkadaşlarla beraber (hem aynı şehirden hem farklı şehirden) hız problemi başladı, bu başka tür bir problem gibi duruyor ve 75'i sorunsuz aralıksız kaldıran hat 50'de zor durmaya başladı, buna rağmen inkar edilince konu aldığım hızdan çok söylediklerimize aldırmayan destek oluyor, bu yüzden de sinirden tepem atıyor -
quote:
Orijinalden alıntı: dreamroamer
Benim SNR değeri sürekli hareket halinde, 5 oluyor, 7 oluyor, 10 oluyor ama genelde düşük kısımda oluyor o da ayrı problem. Hız sabitlemek bir seçenek evet ancak SNR sabitlememe rağmen sanırsam oynamalardan dolayı yine sabitlenen hızı alamıyordum. Ancak bu tür problemler (diğer kullanıcılardan etkilenme gibi) ana problem olsaydı her zaman olurdu. Ben uzun süre sorunsuz kullandım, ama bir günde başka arkadaşlarla beraber (hem aynı şehirden hem farklı şehirden) hız problemi başladı, bu başka tür bir problem gibi duruyor ve 75'i sorunsuz aralıksız kaldıran hat 50'de zor durmaya başladı, buna rağmen inkar edilince konu aldığım hızdan çok söylediklerimize aldırmayan destek oluyor, bu yüzden de sinirden tepem atıyor
reklam olmasın ama bu konuyu kendimin nasıl çözdüğümün videosu var bu videoma port çalışmasına göre tek avantajım vardı saha dolabına 4-5 metre uzaktayım ve en alt kattayım dükkandayım sana tavsiyem harfi harfine dinlemen çünkü hemen modem değişimi filan saçma sapan iş yapanlar var ayrıntısına kadar herşeyi anlattım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeknolojiveBililisim -- 26 Eylül 2017; 16:27:24 >
Benzer içerikler
- turknet şikayet
- açık is emri var işlem devam edemez ne demek
- modem ip almıyor
- pon ışığı yanıp sönüyor
- modemden cızırtı gelmesi
- smartyfi nedir
- turknet fiyat 2024
- internet yavaşladı
- gigafiber nedir
- zyxel modem kurulumu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X