Şimdi Ara

SUPERONLINE REZALETİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
5.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017 Mayıs ayı başında TTNET'ten almış olduğum internet hizmetini, hizmet kalitesizliği nedeni ile hattımı Superonline'a taşımak için başvuruda bulundum ve 17 Mayıs'ta evime Superonline yetkilileri gelip internet hattımı bağladı. Aradan geçen süre içinde Temmuz ayında TTNET'in aboneliğim taşıma esnasında Superonline tarafından iptal edilmediği için bana hala fatura kestiğini öğrendim ve durumu Superonline'a sözlü olarak ilettim ve sorunumu çözmelerini bekledim. Defalarca yaptığım görüşmelerden bir sonuç alamayınca derdimi daha açıklayıcı olması adına bir de yazılı olarak yaptım.

    Tabii bu arada TTNET ile yaşadığım iptal süreci de ayrı bir rezalettir, onu da burada anlatıp, konuyu dağıtmanın anlamı yok. Velhasılı e-posta üzerinden yaptığımız müracaatıma aynen şu şekilde cevap verildi.

    "Merhaba d3vstator

    Talebinizi inceledim. Yapılan kontrolde sistem problemi sebebiyle çağrı kaydınıza ulaşılamamaktadır. Bu nedenle TTNET firmasından çıkan mayıs, haziran ve temmuz ayı faturalarınızı tarafımıza göndermenizi rica ederiz. TTNET hizmetinizi iptal ettirmeniz durumunda çıkacak olan cayma bedeli faturanızı da bize göndermenizi rica ederiz. Dilersenizwww.superonline.net sayfasındaki Hakkımızda/ İletişim/ Talep veya önerim başlığı altında yer alan iletşim formunu doldurarak gönderebilirsiniz. Bu faturaların toplamı tarafınıza kredi olarak girilecek ve gelecek aylardaki faturalarınızdan düşülecektir. Farklı bir talebiniz varsa iletmeniz durumunda size memnuniyetle yardımcı olmak isterim. Size hizmet vermekten mutluluk duyarız.

    İyi günler dilerim."

    Ben de saf saf sorunumu çözdüklerini düşünerek bu cevabın akabinde faturaların ve ödeme dekontlarının birer örneğini kendilerine elektronik ortamda yolladım. Arada defalarca tekrar, tekrar yazılan açıklama yazılarını, defalarca yollanan fatura ve dekont örnekleri içerikli e-postalarımı saymıyorum.

    An itibarı ile hala bu fatura bedellerinin tarafıma kredi olarak tanımlanmadığını görünce müşteri yetkilisi ile görüşmek için müşteri yetkililerini tekrar aradım ve verdikleri cevapta kendilerinin bana sözlü olarak herhangi bir ödeme yapacaklarına dair bir kayıtlarının olmadığı, yazılı şikayetime verilen cevabın bir geçerliliği olmadığı içerikli bir cevap aldım.

    Onlara göre yazılı cevabın bir önemi yok, önemli olan sistemlerine kayıtlı olan cevaplarmış önemli olan. Üstelik bana kendi aboneliğime ait sayfada daha önce vermiş oldukları; bu bedellerin hesabıma kredi olarak tanımlanacağı içerikli cevaplarını da silmişler. Tabii onlar kurnaz, bizler ahmak insanlarız.

    Yahu kardeşim ben size hattımı taşımak için müracaat etmişim, sizin yapacağınız iş eski aboneliğimi size yaptığım müracaata istinaden sonlandırıp, kendinizde bir abonelik başlatmanız, beceriksiz personeliniz yüzünden iptal etmediğiniz aboneliğimden dolayı bana 3 adet fazladan fatura kesiliyor ve ödeyeceğim cayma bedeli artıyor, neden ben bunu ödeyeyim, bana yazılı veya sözlü olarak bunu söylemeniz lazım, yani hat taşıma işlemleri bu, adı üzerinde, hat taşıyorum, eski aboneliği iptal etmek sizin işiniz, değilse de söyleyin bana yazılı veya sözlü olarak ben gidip iptal edeyim.

    Velhasılı 3 aylık yaklaşık 500 lira fatura ve 400 küsür lira da cayma bedeli tarafıma ödettirilmeye çalışılmaktadır.

    Siz siz olan hangi sunucu olursa olsun, bu firmalara elinizi verdiğinizde, kolunuzu kaptıracağınızdan emin olabilirsiniz. Son seçenek olarak Tüketici Hakları Hakem Heyetine kaldı işimiz, artık o da ne zaman çözülürse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 19 Eylül 2017; 13:5:20 >







  • Hocam bende 2 ay önce superonlinedan türk telekoma geçiş yaptım 2 sene boyunca superonline kullandım ancak şimdide verdikleri modem için 150 tl istiyorlar ben zaten 2 sene boyunca modem ücretini faturalarla ödemedimmi beni mi kekliyorlar anlamadım bu şirketlerin hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde adettendir, bunlara elini veren, kolunu kaptırır.
  • İşin içinde superoffline varsa normal hocam böyle şeyler. 2 ay ugrastirdilar beni. Umarım halledebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone net adres değişikliği için 3 ay uğraştım nerdeyse sonra 1 hafta kullandım yine gitti 2 ay daha bekledim. Ve hepsini ödetmeye çalışmaları takdire şayan.Ankara' nın orta yerine 5 ayda hizmet getiremediler teşekkür ederim kendilerine. Hepsi çöp bu firmaların btk ya da yazdım sürekli copy paste sorun sizin iç hatlar diyip durdular ama ne hikmetse geçen ay kendileri yaptı ve bina içi sorunu değilmiş.Buna rağmen halen bana ödetmeye çalışıyorlar.
  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    Mesaj-imza uyumu :D
  • Ben bu yüzden Turknete geçmeyi ve deneyim edinmeyi düşünüyorum taahhütte istemiyorlarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phoera

    Mesaj-imza uyumu :D

    Bıktırdılar hocam adamlara babam vefat etti diyorum belgeleri yollayın faxla diyorlar yolluyorum akşam arıyorum teyit ediyorum belgelerin ulaştığını ertesi gün arıyorum belgeler yok. Bi daha yolluyorum yine aynı ondan sonra mail ile atabileceğimi söylediler zahmet edip hayır en başta özellikle sormuştum olmaz demişlerdi , her neyse yolladım belgeler tamam. Arıyorum ne durumda diye hat sahıbini alabilir miyim telefona diyor.Ölür müsün öldürür müsün ? Saçma sapan bir firma kapısının önünden dahi geçmenizi tavsiye etmem.
  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsi aynı maalesef, bu arada babanız için üzüldüm.
  • Benim anlamadığım ttnet aboneliğini neden superonline iptal ediyor? Ben superonlineden ttnete geçmeden önce superonline ı iptal ettirdim kendim. Herhangi bir sorun yaşamadım. İnisiyatifi firmalara bırakmamak lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi de arkadaş Superonline senin TTNET aboneliğini sonlandıramaz ki... Hat sahibi mi onlar??



    Superonline 'de prosedür şöyle işler:

    Ttnet aboneliğini sonlandırırsın.

    Cayma bedelini ödersin

    Ödediğin belgeyi Superonline merkeze fax ya da mail ile gönderirsin.

    Onlar da cayma bedelini faturadan düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • portamann P kullanıcısına yanıt
    İyide hocam ben yeni abonelik açmıyorum, hattımı yeni bir operatöre taşıyorum. Aynı telefon numaranızı taşıma gibi düşünün, normalde eski aboneliği onların iptal etmesi lazım. Onu da geçtim, bu işlemi siz yapın, unutmayın falan da demediler, ne yazılı, ne de sözlü olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SOLUN ben ya surekli kesiliyor.



    25 mbit 25 GB akk sonrasi 16 mbit 50 lira olmasa kullanilmaz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm sorunları Superonline geçtiğimde yaşadım. Çok fazla internet kesintisi oluyordu en son 1000. kez aradığımda düzelttiler. Bütün yıl işkenceydi internet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 19 Eylül 2017; 23:12:29 >
  • Yaşadığınız problem umarım en kısa sürede çözülür.



    Biz ilk fiber müşterilerdeniz, yalan olmasın 10mbps miydi 5mbps miydi hız ne... Valla yaşadığımız sorun max 1 hafta sürdü. Sonra modem bozukmuş öyle çözüldü. Yani adamlara helal olsun derim hep verdikleri hizmetten dolayı. Mh olsun, gelen elemanlar olsun hepsi işini iyi yaptı şu ana kadar.



    Bu biraz da elektronik ürün kullanmaya benziyor.

    Bazısı cihazını 3 kere servise yollar sorun bitmez, bazısı bi alır evladiyelik kullanır.



    Şans.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynısını ben yaşadım superonline'a geçiş yaptık telefonu taşıdılar interneti açtılar aradan zaman geçti bir baktım ttnet fatura yollamış dedim ne oluyor meğersem superonline ttnet'i kapatmamış birde gidip eşek gibi türk telekomu ödedim bir daha bulaşmam süperonline'a superonline'yi mecbur kapattım(kapatma parası daha düşüktü) turk telekom sözleşmem bitince turknete geçicem.
  • peske P kullanıcısına yanıt
    Keşke bizim de burada farklı firmalar olsa, mesela yaşadığım yerde fiber hizmeti yok, sadece büyük şehirlerde altyapının olduğu yerlerde bu imkan oluyor.

    Benim en çok kızdığım olay ise Superonline'ın önce kendi sitelerine yaptığım başvuruyu yaşadığım sıkıntılı süreçlerden sonra yazılı olarak cevaplandırıp, bu faturaları ödeyeceklerini belirtip sonra bu verdikleri cevabı sistemden silip, sanki böyle bir cevap vermemiş gibi pişkince hareket etmeleri. Bunun adı ticari ahlaksızlıktır, koskoca bir firma kendini nasıl böyle küçültebiliyor, anlamıyorum...

    Bu tip konuları gündemde tutup, bu rezaleti unutturmamak lazım...
  • Zamaninda bende bu sekilde kayit olmustum. TTNET aboneliginizi kapattirin dediler. Kapattim, son fatura ve 240 TL bir ceza geldi. Bu fatura ve cezayi yolladim email ile. 240 in 200 e yakini hizmet bedeliymis sadece orasi superonline trafindan odeniyor.

    Anlasmda ilk 6 ay bedavaydi. Sonrasinda faturalar ceza bedeli dustu. Yaklasik 4 ay daha odeme yapmadim. Sonrasinda 69 TL ye internet arti tv+ icin oduyorum.

    Bu surecte beni ne yordular nede 2 kez yapmak zorunda kaldim islerimi. Size isini tam yapmyan eleman gelmis.

    Mobil hat olarakta Turkcell kullanirim hic uzmedi simdiye kadar. Sektorde en basarili olan firma bence.

    TTNet aboneliginizi keyfe keder SO sonlandiramaz ayrica, kendiniz yapmalisiniz. Imza attiginiz kagitlari daha dikkatli okumaniz gerekli..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 20 Eylül 2017; 7:10:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 20. gün internetim yok ve Superonline kılını kıpırdatmadı şu ana kadar 3 kez arıza kaydı bıraktım. İnsan bir saha görevlisi gönderir. 20 gündür hizmet sağlayamıyorlar ve ben bu ayın faturasını ödemek istemiyorum beyler ne yapabilirim akıl verebilecek var mı?
  • saimertug kullanıcısına yanıt
    THH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.